Obývací pokoje - Mobitex 2009

Začneme ukázkou pro někoho elegantních, pro někoho příliš chladných bílo-černých variant obývací části:

Křesla vypadají vskutku pohodlně, na cenu se raději neptejte :-).

Na veletrhu se představil i polský výrobce luxusních obýváků Kler.

A tady již přecházíme k barevným kombinacím, v tomto případě ne příliš výrazné punčové, doplněné různě sestavenými skříňkami, otázku praktičnosti všech těch prostorných a načančaných obýváků raději ponechám stranou. Zajímalo by mě totiž, kam se v takových obývácích umísťují ty hory CD, DVD, knih, fotoalb a památných "krabic" dětí, případně vinylů???

Sezení pro 2, první má právo výběru :-):

Ukázka kanceláře spojené s přírodou:

Retropracovna:

100% ratanový obývák:

Jana Martincová

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Související články

Obývací pokoje - Mobitex 2009 - diskuze

  • No fakt nevim
    Zdá se mi, že je tam hodně zvláštních spíš nevzhledných doplňku,které pouze nebo v poličkách. Jinak ta místnost s těmi bílými křesly a kamínky je naprosto nádherná užasná...  
    Mural   | 10.01.2010 15:46:25
    Reagovat | URL příspěvku
  • zajimave, jen mozna neprakticke. Alespon pro mne. Ale je nadherne se podivat na nejruznejsi napady ruzneho usporadani. Dekuji :)
    naru   | 12.05.2009 14:44:35
    Reagovat | URL příspěvku
  • zajímavé, ale bydlet bych v tom nechtěla, vůbec mi to nepřipadá útulné
    Humpolec   | 26.03.2009 20:19:18
    Reagovat | URL příspěvku
  • Tiše závidím, že jsem nebyla
    Bydlet blízko Brna, tak jedu. Já na tyhle výstavy chodím ráda. Mám takhle alespoň fotoreportáž. V UL nic není. Jezdíme do Prahy, ale to se nedá srovnat.
    novak37   | 26.03.2009 13:17:24
    Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekVšechny diskuze

Poradna

Mestruace

| Lulubell7456 | dnes, 12:51

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Je to již něco přes 7 měsíců, co užívám antikoncepci MYWY 0,02mg/3mg a už po druhé během jejího užívání se mi stalo, že jsem dostala menstruaci zhruba v druhém týdnu užívání platíčka (pokud je to nesrozumitelné, teoreticky... první týden menstruace během braní placeba, pak týden klid a poté opět menstruace). Bohužel se nejedná o žádné "špinění" či něco podobného. Zkoušela jsem se již dopátrat nějaké informace, ale bohužel jsem k tomuto nikde nic nedohledala. Je možné, jelikož jsem byla v minulém týdnu vystavena velkým stresem a užívala léky na bolest, že mé tělo na to takto negativně reaguje? Děkuji

Lékař na tento dotaz prozatím neodpověděl.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce