Spotřebitelská poradna časopisu dTest

Víte jak správně reklamovat vadné zboží? V jakém případě vzniká právo na odstoupení od smlouvy? A co dělat když prodávající na naše reklamační snahy nereaguje?
Na tyto i další otázky se můžete ptát vedoucího právní poradny časopisu dTest.

Na Vaše dotazy odpovídá Lukáš Zelený, vedoucí právní poradny Občanského sdružení spotřebitelů TEST, vydavatele časopisu dTest

Své dotazy můžete vložit zdarma zde: www.babyonline.cz/poradna.

OSS TEST rovněž provozuje poradenskou linku pro spotřebitele na telefonním čísle 299 149 009, a to každý všední den mezi 9. a 17. hodinou. Tazatelé zaplatí za pomoc pouze cenu běžného telefonního hovoru.

Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jistí, jaká práva jako spotřebitelé máte?

Spotřebitelská poradna

Občanské sdružení spotřebitelů TEST, vydavatel časopisu dTest, spotřebitelům nabízí bezplatné poradenské služby:

  • Poradenství v oblasti spotřebitelského práva (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových či leasingových smluv a jiné) na telefonní lince a přes elektronickou poradnu. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovorného.

- Telefonická poradna: 299 149 009, provozní doba: Po – Pá 9 – 17 hod.
- Elektronická poradna: www.dtest.cz/e-poradna

  • Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách www.nebezpecnevyrobky.cz s možností zvolit si pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků na e-mail.
  • Vzorové dopisy - vybrané vzory právních listin a podání vypracovaná pro konkrétní účel (ke stažení na webových stránkách www.dtest.cz).
  • Elektronické příručky zaměřené na nejrůznější témata (předváděcí a podomní prodej, nákupy přes internet, telekomunikace, cestování, potraviny).
  • Samolepku „Nevhazujte reklamu“ či Kapesní tahák pro nákup potravin pomáhající kontrolovat množství tuku, cukru a soli v potravinách, které kupujete.

Web: www.dtest.cz

Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci a vracení zboží, co dělat s nebezpečným výrobkem, jak odstoupit od smlouvy uzavřené na předváděcí akci či přes internet, jaká práva máte, když si vezmete spotřebitelský úvěr, a mnoho dalšího.

Spotřebitelská poradna časopisu dTest je tu pro vás.

Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Související články

dTest radí spotřebitelům - nejzajímavější články

Není úvěr jako úvěr

Není úvěr jako úvěr

dTest radí spotřebitelům

Časopis dTest se zaměřil na neetické reklamy a úvěry před Vánoci.

Celý článek »

dTest: Spotřebitelský trh v ČR? Úrovní na chvostu Evropy.

dTest: Spotřebitelský trh v ČR? Úrovní na chvostu Evropy.

dTest radí spotřebitelům
dTest: Spotřebitelský trh v ČR? Úrovní na chvostu Evropy. Evropská komise ve své pravidelné hodnotící zprávě o spotřebitelských trzích zemí EU přisoudila České republice až

Celý článek »

Reklamace spotřebního zboží

Reklamace spotřebního zboží

dTest radí spotřebitelům
Reklamace spotřebního zboží Na Vaše dotazy odpovídá Lucie Dvořáková, poradkyně občanského sdružení spotřebitelů TEST, vydavatele časopisu dTest. OSS TEST rovněž provozu

Celý článek »

Zboží z druhé ruky - na co máte nárok

Zboží z druhé ruky - na co máte nárok

dTest radí spotřebitelům
Zboží z druhé ruky - na co máte nárok Na Vaše dotazy odpovídá Lucie Dvořáková, poradkyně občanského sdružení spotřebitelů TEST, vydavatele časopisu dTest. OSS TEST rovn

Celý článek »

Spotřebitelská práva: Nevyžádané zásilky

Spotřebitelská práva: Nevyžádané zásilky

dTest radí spotřebitelům
Spotřebitelská práva: Nevyžádané zásilky Právní úprava zabývající se nevyžádanými zásilkami platí v našem právním řádu již celé desetiletí. Právní vědomí o tomto jednod

Celý článek »

dTest: Spotřebitelský úvěr v lepším světle

dTest: Spotřebitelský úvěr v lepším světle

dTest radí spotřebitelům
dTest: Spotřebitelský úvěr v lepším světle Již od počátku tohoto roku je v účinnosti nový zákon o spotřebitelském úvěru, tedy zákon upravující podmínky úvěrů, se kterým

Celý článek »

Nezákonné storno poplatky cestovních kanceláří

Nezákonné storno poplatky cestovních kanceláří

dTest radí spotřebitelům
Cestovní kanceláře požadují nezákonné storno poplatky Zákazníci mohou ze zákona od cestovní smlouvy kdykoliv před zahájením zájezdu odstoupit a cestovní kancelář si pro

Celý článek »

Zábavné smluvní podmínky cestovních kanceláří

Zábavné smluvní podmínky cestovních kanceláří

dTest radí spotřebitelům
dTest: „Domorodci jsou hluční,“ stojí v cestovní smlouvě Je smutným faktem, že smluvní podmínky téměř nikdo – snad s výjimkou právníků spotřebitelského časopisu dTest –

Celý článek »

Databáze ošklivých dovolených časopisu dTest

Databáze ošklivých dovolených časopisu dTest

dTest radí spotřebitelům
dTest spouští databázi „ošklivých“ dovolených a radí jak na jejich reklamaci Všudypřítomný hmyz, pokoj s výhledem na ohořelé kontejnery či životu nebezpečná přistýlka s

Celý článek »

Levnější mobilní volání díky aplikaci srovnávání tarifů časopisu dTest

Levnější mobilní volání díky aplikaci srovnávání tarifů časopisu dTest

dTest radí spotřebitelům
Levnější mobilní volání díky aplikaci srovnávání tarifů časopisu dTest Spotřebitelský časopis dTest nedávno upozornil na nepřehlednost nabídky mobilních operátorů a jej

Celý článek »

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce