Zaženeme Trolla? (strana 15)

K uskladnění všeho k Trollovi a také diskuzí, které jsou dozvukem jeho návštěv.

Celkem stran: 15  (diskuzí: 148)
15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 >
  • Odchod
    Před nějakým tím měsícem, tu nějaká Bolka(bohužel si nepamatuju nick) psala, že tu probíhá jaké si pravidlo- Komunikuješ pravidelně, přitakáváš s davem a čím více přispíváš a reaguješ, máš i ty sama reakce na své příspěvky. Pokud tak neděláš, tak to tak není.. A také tu pronesla větu, že tu je mááálo kdo, kdo dokáže říci svůj názor narovinu, i když je negativní..
    Měla tu mnoho reakcí, že to tak není, že to tu tak neběží...
    Ale běží a já jí postupem času musím dát za pravdu. nejde mi o reakce, nejde mi to, aby jste mě zahrnovali za každou cenu láskou s svými reakcemi na mé příspěvky... Ale jde mi spíše o princip...
    Také mě v poslední době zaskočili některé Bolky, co se dokážou tak krásně tvářit, ale za zády pomlouvají, povyšují a lžou. A to si myslím, že sem, na Bol prostě nepatří!!! Některé z Vás, jste mě hodně zklamaly...
    A neznamená, že když jsem tady tolik nepřispívala, že nevidím, co se tady děje. To, že se denně nepřihlašuji, neznamaná, že občas nekouknu i nepřihlášená....
    Nějak jsem z toho všeho otrávená. Je mi jasné, že mě asi roznesete na kopytech, ale to je hold boj, toho, kdo pronese názor...
    Proto, ač jsem tu strávila mnoho hezkých chvil, poznala spoustu super holek, jsem se rozhodla, že už jsem natolik unavená tím vším, že tady na Bolu končím.
    Mějte se tu krásně...cukřík
    Cukřík   10.01.2012 20:01:07, reakcí: 37, poslední: 26.01.2012 15:33:44
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Aničko mrzí mě,že to tak vidíš, nevím na co konkrétně narážíš a snad to ani vědět nechci.... jen mě to teda mrzí, že to vidíš takhle. A doufám, že si svoje rozhodnutí ještě rozmyslíš a neodejdeš nadobro, protože kromě těch co tě zklamaly je tu jistě i plno dalších, kteří tě tu vždy rádi uvidí....  
      corelia   11.01.2012 07:17:23
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Aničko, to mě moc mrzí, budeš mi tu chybět, tovje příspěvky jsem si vždy ráda přečetla. A mrzí mě, že se někdo zachoval tak, jak jsi psala a zoošklivil ti to tady.
      antara   11.01.2012 10:45:10
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      skoda,tve prispevky mi prisli nahodou obcas humorne a hlavne nezatizene miminem  nejak mi tu dost ted veci unikaji,nemam cas,a proto me mrzi,ze zrovna tak to vidis ty,jako mlada slecna,ktera by tu jednou mohla byt jako maminka...ale jinak preji stesti v zivote a praci a vubec..vic jak to myslim     
      Liberte   11.01.2012 10:53:31
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Nějak nechápu o co jde,cosi mě asi uniká a jsme zmatená ja sněhulák v létě.   
      Val.J35   11.01.2012 11:27:48
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Aničko, moc tomu nerozumím, ale tvoje rozhodnutí respektuju. Budeš mi tu chybět. Je mi líto, že tě to tu otrávilo natolik, že ses rozhodla skončit.  
      nadule1   11.01.2012 11:28:24
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Ja vždy tady u těhle nekonkrétních příspěvku přemyšlím zda je moje svědomí čisté.No snad,jo. 
      Cukříku,tady je to jak v životě,tam se taky neubráníš lžím a intrikám.Časem se to neučiš neřešit.Ja jsem našla životní rovnováhu až po 30 až jsme měla 2 děti.Že není třeba se urážet,vše řešit a trápit se.Přeti ti at se v životě trápíš co nejmeně. 
      Honafa   11.01.2012 11:37:36
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Aničko to mě moc mrzí.Já vůbec nevím o co jde,nestíhám číst všechno a pomalu ani reagovat.Ale respektuji tvé rozhodnutí.Budeš tady chybět 
      Zuzbr   11.01.2012 11:48:53
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Jsem mimoň, vůbec nevím o co jde. Mrzí mě to, ale třeba si to časem rozmyslíš a zase se tady ukážeš. 
      zanlena   11.01.2012 12:13:50
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      He??? Takze jde o princip. Nooo, to jsme se toho dozvedeli. Tohle fakt nemam rada, to se zase nezlob ty. Odejit muze ale svobodne kazdy, takze se mej pekne, cao.
      Terča80   11.01.2012 12:15:10
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Nekdo drbal? Tebe? Ale jak pises, Ty moc nepises, tak neni material k drbu  Posledni, co si pamatuju, tak ze Petr chtel druhou sanci, ale nejak mi uteklo, jak to dopadlo.
      zajic   11.01.2012 12:51:41
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Cukříku nic si z toho nedělej, každá jsme jiná a kolikrát tu padnou věty, které potom mrzí   já jsem ráda, když napíšeš svůj názor   takže se na pomlouvačky vykašli a zůstaň!  
      jezurka   11.01.2012 13:09:19
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Cukříku, taky nechápu o co jde a samozřejmě není tvou povinností nám to objasňovat... Já jen opravdu nepochopím, jak přijdeš na to, že tady někdo někoho pomlouvá, tedy jak něco takového vůbec zjistíš? Každopádně doufám, že si to rozmyslíš, já si vždycky říkala, že bude jednou prima až taky budeš čekat miminko a budeme tady mít dvojí pohled, tedy nastávající maminky i babičky. Měj se hezky!   
      Evulik25   11.01.2012 13:14:17
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Odchod
        Presne tak, jsi mi sebrala slova z ust. Jak se prijde na to, ze nekdo (a kdo?) nekoho pomlouva? Ja tady nic takoveho nevidim, ale kazdy jsme nejaky a veci vidime ruzne, ze.
        mihra   15.01.2012 11:36:14
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Cukříku,můj názor znáš,ale přesto bych zůstala.Konec konců,Ty jsi nic špatného neudělala a já mám Tvůj humor ráda(to že jsi moje dcera v tom nehraje roli).
      tygřímáma   11.01.2012 13:27:13
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Aničko, nechci tě v žádném případě urazit ani ti nějak předhazovat tvůj věk, ale v určitých ohledech jsi ještě hodně mladá a situaci nedokážeš úplně dobře posoudit, protože určité zkušenosti příchází s věkem. Ne, vždy je totiž možné tu negativní reakci napsat. Taky se mi určité věci nemusí líbit a nemusím s nimi souhlasit, ale tady čtu vždy jen reakci jedné strany a tu druhou neslyším. V tvém věku jsem měla taky hodně radikální názory a radikálně je řešila. Jenže časem jsem přišla na to, že prostě určité věci si prostě člověk musí vyřešit sám a nepomůže ti ani pozitivní ani negativní reakce na tvou stížnost. Asi vím, nač narážíš, ale věř mi, že ne všechno je tak jednoduché a ne všechno je takové, jak to ty vidíš. Spousta lidí se spoustou názorů, spousta různých výchov, zkušeností a vštípených vzorců chování od rodičů, to nikdy nemůže být bezkonfliktní. Co mě připadá normální, to jiné může přijít naprosto nepochopitelné. Tvé rozhodnutí odejít respektuju, sama musíš nejlépe vědět, jestli děláš dobře.
      Meridene   11.01.2012 13:34:50
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Odchod
        to je fakt, nekdy uprimnost zbytecne ublizi, nic nevyresi a to je pak lepsi drzet hubu.
        taky kdyz vim, ze tahle BOLka toho snese hodbe a neurazi se, tak klidne napisu, ze je prdla. citlivejsimu jedinci nenapisu radsi nic
        zajic   11.01.2012 13:40:47
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Se nedivím, že jsi z toho unavená... Co den to špatný prd děcka nebo manžela... Lezou zuby, děcko nejí, nechce na nočník... Není chuť na sex... Atd atd...

      Mě být tolik co tobě a nemít děti tak se dobrovolně nepřihlásím na web pro těhotné a pro matky s dětmi.
      polova   11.01.2012 13:42:01
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Ráda bych ti napsala nějaká povzbudivá slova,ale vůbec netuším,o co jde.Každopádně bych chtěla,aby ses nad to negativní povznesla a dál přispívala,Tvůj hůůůmor mám ráda. 
      cukrblik   11.01.2012 14:02:37
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Cukříku,mrzí mě,že to takhle vidíš a nevím,kdo nebo co tě tak naštvalo,ale nikdy jsem si nevšimla,že by to tady bylo ve stylu má dáti - dal (reaguješ,bude tedy reagováno i na tvé příspěvky).Já reaguji podle toho,jestli k tomu mám co říct a předpokládám,že to tak má i většina ostatních.To,že tě někdo pomlouvá,je hnusné (mě tohle vadí i v normálním životě,proto mám je pár,ale zato opravdových kamarádů a kamarádek),ale taky by mě,jako Evulika25,zajímalo,jak jsi to odhalila.Myslíš,že tě někdo drbe přes vzkazy nebo FB?Já naivně doufám,že to tak není a jestli ano,tak to radši nechci vědět  Zkus své rozhodnutí ještě zvážit 
      veverka77   11.01.2012 14:13:45
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      i mě mrzí, že chceš odejít, ale je to tvoje věc, snad mezi nás aspoň nakoukneš. K těm příspěvkům - já osobně reaguji podle toho jak mám čas a hlavně, jestli k danému tématu mám co říct. Pokud už 5 holek přede mnou napsalo to stejné, co chci říct já, pak už většinou nereaguji. Je fakt, že když mám období, že stíhám a reaguji, pak mám i více reakcí od holek. Ale to se týká většinou přání hezkého dne v "mém programu" Pokud jsem hledala nějakou radu a pomoc, pak mi vždy psaly i holky, s kterými běžně nekomunikuji.
      káče   11.01.2012 14:21:38
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      aničko taky se mi zdá že to pravidlo čím víc jsi aktivní... funguje a že říct svůj názor se tady moc nevyplácí s holkama co se odsud známe se stýkám spíš jinde jak tady a dokonce jsem se i nějaký čas nechodila tak doufám že i ty se sem vrátíš
      efka.n   11.01.2012 14:27:06
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      chtěla jsem Ti reagovat hned ráno, ale nechala jsme si to projít hlavou. Takže napíšu jen tohle: Je to Tvé rozhodnutí, Tvůj názor, v něčem s Tebou nesouhlasím, nicméně budu Tě respektovat. Myslím, že kdyžs svůj postoj napsala veřejně, jsi vnitřně dávno rozhodnutá pro to, co hodláš udělat, takže přemlouvat Tě, abys neodcházela, nebudu.
      Mrzí mě, že chceš odejít, nicméně ani kvůlivá Tobě nehépnu pod vlak  Stejně se sem vrátíš, když ne jako Cukřík, tak časem jako maminka, páč lepší web pro maminky a dětičky nenajdeš, byť bys celý svět prohledala... 
      helenice   11.01.2012 18:37:29
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      nějak jsem to tu vůbec nepostřehla a ani to, že by se tu něco semlelo, ale je mi líto, že už jsi to tu zabalila, ani jsem tě nemohla nějak poznat, protože já přispívám teprve krátce, každopádně přeju hodně štěstí v životě      
      Majjda01   11.01.2012 19:22:43
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      nerozumím tomu, je mi to líto a nechci abys odešla     
      lucie73   11.01.2012 23:45:26
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Tak to nevim co an to rict..nevim o co jde.Uz sem tolik chodit nestiham.Posilam pusu 
      janney   12.01.2012 09:46:25
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      cukriku, holky uz toho napsaly dost a souhlasim s nima... kazdopadne verim, ze se ti bude po BOLu styskat a ze ti to treba neda sem nenakouknout, i treba natajnacku neprihlasena... preju hodne stesticka
      chezzie   12.01.2012 11:07:33
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Aničko, zase jde něco mimo mě, nějak to tu nestíhám vše dopodrobna pročítat. ale je to tvé rozhodnutí, víš, vždy není vše jen růžové. 
      ivulisek   12.01.2012 13:52:31
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Ahojky Cukříku, vzhledem k mé časté absenci zde, bohužel , jsem totálně mimo mísu   , nezbývá než Ti popřát šťastnější chvilky někde jinde  
      Ale jak už tu někdo psal, věřím a doufám, že se k nám , časem, vrátíš i s miminkem          
      Small   15.01.2012 11:13:05
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Odchod
      Trošku s křížkem po funuse, ale stejně zareaguji. Nevím, o co přesně šlo, ale v jedné věci s tebou souhlasím. Sama jsem toho příkladem. CHodím jsem už od začátku a dokud jsem hodně přispívala tak jsem měla reakce na všechno, od fotek, přes příspěvky. Teď mi přispívají jen ti co mě znají. Nemám bohužel kapacitu tu vysedávat, protože už je ze mě zase pracující a třeba se sem někdy plnou parou vrátím, ale už jsem mnohdy podotkla, že dřív jsem se tu cítila líp.
      Samozřejmě to nemyslím jako nic špatného, asi kdybych ten čas měla a měla možnost sledovat víc a víc reagovat, bylo by to fajn.
      Takhle mám občas pocit, že jsem úplně mimo mísu a přiznám se, že nebýt těch pár holek které mám moc ráda a můžu i říct, že jsou mé kamarádky (nebudu je jmenovat,oni ví), tak se asi už nechodím.
      Na druhou stranu ač bez reakcí často nahlížím a čtu..to abych byla v obraze.
      Prostě ještě jsem se nedokázala do BOLu odpoutat    
      Lillynka   24.01.2012 14:40:19
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Odchod
        Lillynko,mrzí mě,že to takhle pociťuješ.Já se snažím reagovat podle toho,jak dlouho mě dítko nechá sedět u noťasu a hlavně taky podle toho,jestli k tomu příspěvku mám co říct nebo poradit.Výjimečně mi malá spí (přes den normálně už nechce),koukla jsem v téhle rubrice na staré příspěvky a úplně koukám,jak tady v té době bylo dusno  I teď se občas semele hádka,ale nic tak pekelného.Všimla jsem si,že už v té době jsi přispívala,takže jsi fakt stálice  Takže se od BOLu neodpoutávej,to by byla škoda   
        veverka77   26.01.2012 15:33:44
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • nick iva20
    uz je to 10 dnu po te ,co me kritizovala a sdelila ,ze by dite rezala,na muj dotaz stale neodpovedela...asi porad premysli jak mi v bodech napsat zpusob nasi vychovy,kterou tak kritizovala...ale uz sem chodi dlouho a cte atd..jak pise sama..jen zrovna ted ne  mozna se nekdy dockam odpovedi at se mam pak nad cim zamyslet...ale takove veci mi proste vadi a tak se tu hezky vypisi..  nemusite reagovat..nevyvolavam diskuzi 
    Liberte   18.11.2011 07:10:34, reakcí: 25, poslední: 23.11.2011 11:14:18
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
  • zkouska
    ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? • ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ¶ § ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
    Andrea81   16.10.2011 18:10:06, reakcí: 9, poslední: 24.10.2011 07:29:08
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
  • mě to žádné smajlíky nové neukazuje a mám v textu od jiných mezery, až doteď to šlapalo bez potíží
    lucie73   10.08.2011 13:52:48, reakcí: 4, poslední: 11.08.2011 10:36:43
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
  • popisky smajlíků
    Vzhledem k nejasnostem u smajlíků je u nich nově po najetí myši zobrazen stručný popisek.

    Ten spící   byl a je opravdu spící. Některé názory mě vskutku pobavily  

    Pokud máte k nějakému smajlíku vhodnější tip pro popisek, tak jej zde navrhněte..
    lula   25.07.2011 18:48:06, reakcí: 51, poslední: 22.11.2011 23:13:31
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
  • :-)
    dalsi novy smajlik?ja nevim co znamena??

     
    Andrea81   23.07.2011 19:34:46, reakcí: 19, poslední: 27.07.2011 18:41:11
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
  • pěstujeme na BOL
    dobrou náladu a pomáháme si  
    lula   22.07.2011 10:22:46, reakcí: 27, poslední: 25.10.2011 20:09:08
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: pěstujeme na BOL
      Mám pro každou z vás milé dámy jednu malou kytičku   , aby jsme se měly rády, alespoň na chviličku. Pobavme se, zasmějme se, mějme pěkný den. Odměnou nám pak bude, usměv na rtech našich mazlíčků. Jaká bude jejich radost až ta jejich máma, konečně nebude mít hlavu v oblacích a přemýšlet nad rmutama. Mrkněme se na ty naše ratolesti, jak jsou šťastné s náma, podělme se s tímto štěstím s našima kamarádkama bolkama.   
      LenkaM23   22.07.2011 10:28:08
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: pěstujeme na BOL
      Zasadíme záhon zelené travičky,jistě budeme veselejší lidičky,aneb: http://www.youtube.com/watch?v=mtrniTweuzE    
      cukrblik   22.07.2011 11:05:38
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: pěstujeme na BOL
              jj lidi málo hulej
        nadule1   22.07.2011 12:38:23
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: pěstujeme na BOL
                    Ježíš,jak já bych smotla...         
        veverka77   22.07.2011 14:58:53
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: pěstujeme na BOL
               
          cukrblik   22.07.2011 15:56:38
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: pěstujeme na BOL
          tak přijed na návštěvu 
          medox   24.10.2011 17:56:35
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: pěstujeme na BOL
          uděláme první huličský sraz bol a martin nám mezi tím bude hlídat děti :)
          medox   24.10.2011 17:57:34
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
          • \ RE: pěstujeme na BOL
                    To beru    P.S.Já jsem si říkala,co mi píšeš v Trollovi a ty takhle...   
            veverka77   24.10.2011 18:09:02
            [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
            • \ RE: pěstujeme na BOL
              tonda dlouho spal a já nevěděla už co dělat tak jsem koukla sem a tady taková pěkná debata.
              Já byla v létě na jednom festivalu. A tam byl kluk co balil kámošky aby náhodou se nestalo že začne balit mě, mu kamarádka hned v začátku řerkla že mám doma dítě  hodná holka. A on že to mi musí dát dáreče  a mě se to tu už od léta válí a nevím co s tím. S tim děckem něják nemůžu najít příležotost 
              tak a ted jsem to napsala na net a mám zachvilku za dveřma policii...
              tak jen dodávám že to je tak gram 
              medox   24.10.2011 19:31:43
              [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
              • \ RE: pěstujeme na BOL
                    Tak za gram tě nezavřou,neboj    To máme tak na 4 brčka  Kámoška je teda pěkná "kámoška",ale dáreček je to dobrý  Škoda,že bydlíš tak daleko,s tebou bych si dala ráda   
                veverka77   24.10.2011 20:25:43
                [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
                • \ RE: pěstujeme na BOL
                  jj já s tebou taky. Já na to nikoho nemám a sama fakt ne. Hele a nějákym alším celostátnim srazu jim vytřeba krammle  minule jsem se na srazu opila až lucie73 zhnuseně odplivovala  tak ted bych se mohla zhulit...
                  Jinak teda opila jsem se ale né něják dramaticky, jen vesele. Ale nikdo tam toho tolik nevypil, ale byla jsem jen veselá a né jako nepříjemně opilá.
                  medox   24.10.2011 20:36:08
                  [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
                  • \ RE: pěstujeme na BOL
                            Tak já tě beru za slovo  Jestli na dalším celostátním srazu budeme,něco přivezu  Já teď ještě ani nemůžu,pořád kojím    A proč nad tebou lucie ohrnovala nos,když jsi byla jen veselá?Vždyť to je fajn,ne?  Kdybys byla nějaká nepříjemná,tak neřeknu.Ale takhle...   
                    veverka77   24.10.2011 20:41:01
                    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
                    • \ RE: pěstujeme na BOL
                      Ona mě nemá ráda celkově. Když nás vyhazovali z té restaurace monulínek říkala ž epůjdeme tancovat někam jinam a řekla něco jako že půjdeme dělat tanyny (výraz si nepamatuju) a já vyskočila a začal ajsem radostě se vrtět a že budeme dělat tanyny. A lucie se velice znechuceně podívala a něco ostatním řekla ale já to neslyšela 
                      Ale nedělala jsem si z toho hlavu až pak tady v diskuzy jsem se dověděla důvod.
                      Ale tehdy jsem byla najivní  aopitá samice.
                      Kojení je komplikace to máš pravdu  skus se tu zeptat jestli můžeš kojit a přitom hulit    to by byl netradiční dotaz. Ale až přestaneš tak se rozjedem an nějákym festivalu hudbu máš ráda dobrou tak rock for people to jistí 
                      medox   24.10.2011 20:46:34
                      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
                      • \ RE: pěstujeme na BOL
                        Tak to mě mrzí,že tě nemá ráda,i když teda nechápu,proč...Ty jo,kdybych se tu zeptala na kojení vs.hulení,tak bych asi byla ukamenována            Jinak na Rock for People bych jela ráda.Bývají tam dobré kapely.Když jsem čekala Karolínku (to byly tak 2-3 dny před porodem),tak tam byli mí oblíbení Muse.Tak už se těším,až zapaříme   
                        veverka77   24.10.2011 20:56:20
                        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
                        • \ RE: pěstujeme na BOL
                          já mám rocc for people začarované. Jednou jsem měla zápal plic, pak angínu, těhotenství a malé mimino 
                          Já se tam do smrti nedostanu. byla jsem jednou, ale chtěla jsem spoustukrát  taky tam hodně hrávají moje oblíbené kapely.
                          medox   25.10.2011 14:18:23
                          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
                      • \ RE: pěstujeme na BOL
                              Héj, do Aktuálně..., jako, že to spěchá a ne pod pravým nickem, ale třeba jako "travička", "zelíčko", "brčko" nebo taky "anonym3", to bylo vzrůšo    .
                        polova   25.10.2011 13:26:45
                        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
                        • \ RE: pěstujeme na BOL
                          To jo  to by bylo horší než dotaz jestli člověk může od začátku nekojit dítě aby s emu nezničila prsa 
                          Kéž by mi šla dát i jiná přezdívka. Mám to doma tak divně zablokované že i kdžy jsem se pokoušela nepovedlo se mi tu zaregistrovat si jinou přezdívku. Buhví proč. Ale dotaz by to byl luxusní.
                          medox   25.10.2011 14:20:29
                          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
                        • \ RE: pěstujeme na BOL
                          To by byla rozbuška     
                          veverka77   25.10.2011 20:09:08
                          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
            • \ RE: pěstujeme na BOL
              místo ulice čtu o hulení..holky...já si dám s váma:) garáž je naplěna myslím pro dostatek holek:D a tech zazitku a stavu pri tom.. a ve svataku pred maturou jak se me dobre ucilo po par prdech.. a jednou sme pekli babovk us travickou, a oec si ji kousek vzal do prace- jeeeej, prej vsichni se smaly, tys tam dala rum??:D:D:D jojo, to byli casy, zlatý mládí..ale jednou si dam i s tobuli jointa...
              amalie2011   25.10.2011 19:09:15
              [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
              • \ RE: pěstujeme na BOL
                Hernajs,já jsem si říkala,že to nikdo nebude číst,když je to v tak staré diskuzi a hned nás někdo vyčuchal    No jo,když ono to tak voní,co?  Já jsem začala,když jsem se učila na státnice,ale až vždycky večer,kdy už jsem měla "po",protože bych se jinak naučila prd    My jsme zase jednou pekli bramboráky a nedopadlo to úplně nejlíp (pro jednoho kamaráda,který nepochopil,že není majoránka jako majoránka a sežral jich až moc    ),ale to tady nebudu radši rozebírat   
                veverka77   25.10.2011 20:08:06
                [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
          • \ RE: pěstujeme na BOL
            teda martin jo?? nepohlídáme i zhulený my o něco líp?   
            nebo až bude ten huličskej sraz, tak vám pohlídám já, páč asi líp snáším vzteklý děti jak hulení   
            zuzka83   24.10.2011 22:33:11
            [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: pěstujeme na BOL
           
      Liberte   22.07.2011 13:42:05
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: pěstujeme na BOL
           
      zanlena   22.07.2011 15:31:40
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • Miluji Tě takovou, jaká jsi.
    Svlékám svůj těžký kabát kritiky, strachu, viny, zášti a hany. Jsem ochotná odpouštět všem, především sama sobě. Dnes se miluji mnohem více než včera.

    (autor neznámý)
    lula   22.07.2011 10:22:16, reakcí: 9, poslední: 26.07.2011 11:20:02
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 >

 

 

Doporučte tuto stránku svým známým
Vaše jméno:
Váš e-mail:

Příjemci (e-mail nebo login)

Vaše poznámka:


Ohodnoťte tuto stránku
Máte nějaké návrhy pro tuto stránku nebo jste zde nalezli chybu?



Zaženeme Trolla? (strana 15)
ZPĚT na: Titulku | Baby dnes
Nová kategorie

Chybí-li Vám kategorie, návrh, prosím, pište na: info@babyonline.cz

Anketa
Komentáře: zde
Kontakt na redakci a autory

Chcete-li kontaktovat redakci nebo autory našeho portálu, máte-li pro nás námět, názor, připomínku, pište, prosím, na info@babyonline.cz.

Staňte se fanouškem BOL!
Staňte se fanouškem Baby on line!
Reklama s proklikem
Reklama s proklikem
Reklama s proklikem
Reklama s proklikem
Kontakt na redakci a autory

Chcete-li kontaktovat redakci nebo autory našeho portálu, máte-li pro nás námět, názor, připomínku, pište, prosím, na info@babyonline.cz.

Kdo je přihlášen online?
(v seznamu se objevíte, jste-li přihlášen/a a v nastavení máte tuto funkci zakliknutou)
POZOR!
Služba pouze pro zaregistrované a přihlášené.

Přihlašte se v pravém sloupci v boxíku "Přihlášení".

• Pokud nemáte přihlašovací jméno a heslo, zaregistrujte se.

 
Aktuálně u odborníka
23/5
Diskuzní klub
nové: 281
23/5
23/5
Fotogalerie
nové: 3
23/5
Inzerce
nové: 1