oblečení pro děti... - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 59).

  • oblečení pro děti...
    kupujete dětem oblečení nové,nebo spíše z druhé ruky(třeba z bazárku,internet,od známých atd)
    A kupujete i značkové,nebo si říkáte,že dětem stačí i to obyč z tržnice,když tak rychle rostou?



    Je to podle peněz jasně,ale když vidím,že některé maminy se rádoby hrají na dámy a chodí ve značkových věcech a děti chodí otrhané,tak to je hrůza.Příjde mi to smutné.Občas to vidím ve městě,
    tak proto se ptám.

    Jinak já dcerce kupuju většinou nové,ale ve výprodejích (takže to je třeba za půlku),po doma a na hřiště má věci z druhé ruky (občas koupím přes net v bazárku atd).
    Značkové si nekupujeme ani já s manželem,takže dcera značkové taky nic nemá.
    Boty kupuji nové vždy,někdy taky dostaneme od známé po její holčině,tak to máme kolem baráku.
    káččč   | 04.03.2013 19:37:01 | Reakcí: 120, poslední: ..
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Kupuju většinou nové...já nějak v sekáčích neumím nakupovat. I bych chtěla, ale neumím hledat, když u ž se mi něco líbí, nikdy to není ve velikosti, kterou bych potřebovala. Dorotka má hodně věcí z nextu - kupováno ale po netu, takže za dobré ceny, v kamenném nextu ne. A dost věcí má z tesca - Cherokee - tam jsou na děti pěkné věci za ceny velmi příznivé...navíc každouchvíli skvělé slevy...
      ŠárkaBil   | 04.03.2013 19:51:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Na miminko jsem měla většinu ze sekáčku. S věkem jsem už přestávala nacházet vhodné oblečky tam, takže kupuju v Lídlu a nebo tescu běžné oblečení. Sem tam něco ze sekáčku značkové a taky dostáváme od švagrové. Pár věcí má značkových, ale koupených ve slevách. Boty se snažím mít kvalitní na běžné nošení, na odrážedlo kecky co může ohoblovat. Zrovna včera jsem koupila nádherné Merylky, ale ta cena 
      Ady.S   | 04.03.2013 20:24:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      kupuju nové i bazarové věci, podle toho jak to vidím, že je to zničené nebo není. Sama dost prodávám věci. Mě spíš hodně udivuje, jak nechají maminky ty děti se plazit po zemi, v bahně, v loužích a mají na sobě normální věci (džíny, bundu, svetřík). proč je to nechají ničit ??? To u nás teda nešlo. Na blbnutí byly tepláky nebo kalhoty na ven a když se šlo do města tak teda po kolenou nelezly.
      lucie73   | 04.03.2013 20:32:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        No moje dítě ve městě po kolenách lozí i válí se blátě, neb ve městě jaksi bydlíme... A je mi jedno jestli má džíny nebo tepláky, navíc mám pocit, že džíny jsou levnější jak kvalitní tepláky, které navíc je schopný zničit za týden. Ale když někam cíleně jdeme tak se v bahně neválí  
        moninif   | 05.03.2013 06:14:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Vidis casto ve meste, jo??? Hmmm, tak to jsem asi nekde udelala chybu :-))) me deti totiz zari ve znackach a matka zivori ve 4 roky starych hadrech. Je teda fakt, ze nemelo a nema smysl nic kupovat neb 4 roky nedelam nic jinyho nez bobtnam, rodim a kojim.

      Ale aaaaaaz ja se dostanu do formy....pchaaaaaa!!!
      Terča80   | 04.03.2013 20:32:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
          4 roky jo?
        to já mám některé oblečení na sebe ještě když mi bylo 18let 
        (11let staré) Je fakt,že už ho nosím jen po doma 
        4 roky mi příjde fakt nové   
        káččč   | 04.03.2013 20:37:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: oblečení pro děti...
          Samozrejme i starsi. Myslela jsem to tak, ze jsem si 4 roky nekoupila nic noveho. Krom ohavnych tehohacafraku a jeste ohavnejsich kojopodprd.
          Terča80   | 04.03.2013 20:45:08
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: oblečení pro děti...
            jasně,vím  
            Taky jsem si zbytečně nekupovala během těhotenství až do porodu a ještě dlouuuuuuuuho  po porodu hafo oblečení,ze kterého bych po čase nenosila nic,možná až při dalším těhotenství 
             
            káččč   | 04.03.2013 20:52:27
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        Tak ale zase pozitivum, že nosíš předporodní věci. Já když se podívám k sobě do sříně a vidím ty různý šatičky velikosti 34, chce se mi plaka... Tohle už na sebe asi nikdy nenarvu...tak na jedno stehno možná  . Obávám se, že já budu MUSET obnovit šatník, ikdybych nechtěla... 
        ŠárkaBil   | 05.03.2013 07:59:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: oblečení pro děti...
          Ale prdlajs. To jsou bezny stavy v 15. mesici, nebo ve kterem vlastne jsi? :-)))

          Tlusty hadry jsem kupovat odmitla a tak dlouho si skrtila krevni obeh, az jsem to radsi shodila. Po pul roce uz mi zbyva jen vytahla kuze. A ta se vsakne. Zbytek sice svalstvo nepripomina ani omylem, ale na to neni cas ani energie. Proto zatim nove obleceni nekupuju
          Terča80   | 05.03.2013 09:50:56
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: oblečení pro děti...
            No jo, jenže to jsi ty. Já jsem 10 měsíců po porodu a nenavléknu NIC. Takže prostě budu kupovat tlustý hadry, no  
            luciasek84   | 05.03.2013 10:10:10
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: oblečení pro děti...
              Ale no tak. Mozna to bude trvat dyl jenom. Do rijna ;-)

              Co bobisek?jak je mu?
              Terča80   | 05.03.2013 10:28:18
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                teplota klesá, po probuzení 38...vypadá pořád hrozně a vůbec se nesměje, ale rozhodně nevypadá tak jak včera večer.  
                luciasek84   | 05.03.2013 11:08:22
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: oblečení pro děti...
                  Tak snad to zas vecer nestoupne. Moc na vas myslim.
                  Terča80   | 05.03.2013 11:35:43
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Kupuju většinou použité, buď na MMB nebo si beru od kamarádek, ale jen stoprocentní stav. Ještě se mi nestalo, aby to bylo ošklivé nebo obnošenější, než uvádí prodejce. Značkové kupuju, do tržnic nechodím vůbec. Ani pro nás. A výprodeje taky neobcházím, nemám ráda nakupování. Boty vždy nové a kvalitní, použité vůbec.
      angieblack   | 04.03.2013 20:45:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Vašík má 90% obleční zděděné po synovci, teda zatím, už něco musíme dokupovat.Kupuju kvalitní, značky neuznávám ani u sebe, ani pro děti. Rozhodně nemá hadříky z Nextu :), spíš takový mix věcí.Jenom boty si dávám opravdu záležet, kupuju vždy nové, české a kvalitní.
      antara   | 04.03.2013 20:59:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      kupuji nové i bazarové. Bazarové nosí hlavně na zahradu, k doktorce a tak má většinou nové. Značkové oblečení má jen díky tomu, že nakupuji právě přes bazar, jinak bych do toho takový šílený peníze nevrážela, stejně to vydrží sotva jednu sezonu. S výjimkou bot, ty samozřejmě jedině nový a značkový.
      káče   | 04.03.2013 21:42:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Tak já něco mám po Ondrovi, něco od švagrové, něco koupím v sekáči nebo v bazaru a něco nové, podle toho co a kam to potřebuje. Značkové nekupuji. Co se týká oblečení, tak dětska chodí oblíkaní líp než já a značkové nepotřebuji.
      zanlena   | 04.03.2013 21:53:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Njevíc věcí nakoupím v "hrabáku" za 10,- až 20,-, skoro vše Next, George, H&M,...
      Jen je blbé, že nikdy nevim, co vyhrabu, takže beru i hodně dopředu. Jen boty kupuju úplně nové a věci, které potřebuju hned. A pak věci, které vím, že nevyhrabu, tak hledám na mimibazaru nebo ve městě v bazárku...
      Mis   | 04.03.2013 22:19:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      mám to jako ty.
      jana1260   | 04.03.2013 22:23:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Většinou nové - tesco, C a A, pár kousků next a malý obchůdek u nás. Kousek od nás je pěkný sekáček, tak pár věcí má i odtud. Boty zatím nepotřebuje.
      IvetJas   | 04.03.2013 22:30:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      mám toho většinu poděděného, něco odkoupeného od známých, něco nového z výprodejů a něco značkového. Sama ve značkovém nechodím, když nepočítám např. Kenvelo jako bůhvíjakou značku. Tam se totiž dá taky nakoupit velice levně :)
      Naopak si myslím, že já chodím jako trhan a moje dítě si může machrovat  
      Gastrica   | 04.03.2013 22:43:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Klukům kupujeme nové.Tobi po Matym dědí,ale taky dostane něco nového.Sem tam něco donese babička od sousedky co má taky dva kluky.
      Co se týče bot,tak mají z Deichmana oba dva Nike či Addidas,ale to jen proto,že jim ty boty sedí.Já mám taky Addidasy a kabelku.Jinak značkového jako jiné oblečení nemáme nic.
      Zuzbr   | 05.03.2013 05:56:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Tak různě, ale spíš nové ve slevách. Zrovna minulý týden jsem ukořistila celý zimní komplet, doufám, že příští rok mu bude dobrý :-) Na značky moc nekoukám, spíš na funkčnost, takže třeba má nové funkční prádlo a na tom šusťáky a miniku z druhé ruky :-)
      Přiznám se, že už ani boty nekupujem ve specializových obchodech, ale hlavně ve sportech, kde ty ceny jsou poloviční.
      moninif   | 05.03.2013 06:09:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      kupuji nove,a znackove maji treba boty...oni maji vse vzdy tak na pul az trictvrte roku...a nemaji toho moc...vyplati se mi mit na ne jednu poradnou bundu ,co se da jen utrit,pripadne rychle schne nez 5 ruznych a milion svetru a mikin...nerozlisujeme hriste a slusne ven,maji jedno a to se nenici a drzi...nez z toho vyrosotou,ted treba zimni kalhoty meli uz druhou zimu a jeste to na nich neni videt,bundy uz maji rok a jeste letos v nich jaro odchodi a jsou porad jako nove...jen jsou ted tesne pod pas a ne niz jak je zamysleno,ale to nevadi,maji laclace a tudiz zada v teple
      Liberte   | 05.03.2013 06:36:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        každej to má jinak, mi se zase vyplatí mít pro děcko 4 svetry a dvě různé bundy, než jednu bundu a jedny kalhoty    
        Gastrica   | 05.03.2013 08:06:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: oblečení pro děti...
          ja kupuji hned na dva a tudiz radeji mam jednu kvalitni i kdyz drazsi bundu o ktere vim ze vydrzi a poradny svetr a mikinu o ktere vim ze ji radi nosi ,nez mit skrin plnou harampadi,co na ne rvu jen proto,at se to aspon onosi..u nas treba nemame teplaky...maji leginky do skolky a venku jsou v normalnim pohodlnym obleceni...nejak se mi od mala oba nespini a nic nenici..oni maji boty po roce na hristich a litani v lepsim stavu nez dospely po dvou mesicich jen na ceste do prace 
          Liberte   | 05.03.2013 09:52:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: oblečení pro děti...
            já nevím, kde bereš, že my máme plnou skříň harampádí :) Já jsem prostě ráda, když jí můžu dát každej týden jinej svetr, nebo střídat obden. Já totiž neperu hadry po jednom nošení. A mám tolik kousků, kolik vím, že unosí :) Áda mi mimochodem taky nikde nelítá v bahně a nic neničí, je vydrezurovaná, takže jde poslušně po chodníku a když mám jooo náladu, tak jí dovolím písek       Ale to je jedno, chtěla jsem tím jenom říct to, že ne každej kupuje "šunty" proto, že by na lepší neměl, ale třeba se někomu (jako mně) líbí, když můžu obměňovat, v čem půjdeme ven :) Včera byla např. komplet v béžové, dneska půjde ve fialovo šedé      
            Gastrica   | 05.03.2013 10:11:30
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: oblečení pro děti...
              ja nepisu sunty,znama ma skrine 3 na jednu holku,plnou znackovych veci a pak me nuti uplne nove nenosene,protoze to jeji dcera neonosila     
              Liberte   | 05.03.2013 12:40:36
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: oblečení pro děti...
              ja dovoulji pisek a bahno a kaluze klidne furt,jen kdyz moc nemrzne..protoze jsou deti a maji si hrat..a nejak od 2,5 mi prestali litat do kaluzi v teniskach,protoze se jim asi nelibilo ze maj mokre gate    ale i tak prolitnou kaluz i ted,protoze delame stopy,ale maji nepromokave boty,tak je to jedno,a obleceni je jedno ze pripadne se zaspini,doma se vycisti...jen ze skolky chodime pres dve hriste a me by nebavilo jim je zakazovat  i kdyby meli frak a sli zrovna za druzicky 
              Liberte   | 05.03.2013 12:47:18
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: oblečení pro děti...
          A mne se zas vyplati...aaaale radsi nic. Ono se to totiz moc nevyplati :-)))
          Terča80   | 05.03.2013 09:53:00
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        Ani Ellinku si třeba víc nestrojíš? Já uznávám, že jedna kvalitní bunda stačí, ale tedy svetříků má Julinka aspoň pět. 
        Evulik25   | 05.03.2013 10:43:03
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: oblečení pro děti...
          ne,maji moc pekna tricka,a kosile co si vybiraji uz pres rok skoro sami a k tomu nadherne leginky...to jsou mezi detma ve skolce,na zimu maji co maji,krasne temne ruzovou a jasne tmavou modrou bundu..sladene cepice,rukavice,boty,na jaro trena ted jeans ma elli s hellou kitty a lemovane,moc pekne a ottas mickey mouse vepredu i vzadu a zase doladene boty k bundam atd...na vrch neni co strojit moc..jde o funkcnost,at se nepoti,nemrznou,nenici se to,lehce se to udrzuje a u bot,at se jim nekroutej nohy a muzou skakat a litat jak chteji
          Liberte   | 05.03.2013 12:43:39
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Nakupuju nové, ale i v sekáči nebo dostávám od kamarádek. Nijak zvlášť to neřeším. Boty kupuju nové.
      tygřímáma   | 05.03.2013 07:46:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Dětem narozdíl od sebe dokážu sem tam vybrat i něco v sekáči, ale poslední dobou kupuju spíš nové. Často objednávám přes známou hlavně z Anglie, kdy je to zboží kolikrát ještě levnější než v Tescu a mám to i bez poštovného, protože paní je odsud.   
      Evulik25   | 05.03.2013 08:08:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      jak kdy a jak co, když byla miminko spoustu věcí mi podarovala ségra, takže chodila v modrém po synovci   něco kupují babičky, buď nové většinou v Tescu nebo moje mamka umí najít pěkné kousky i v sekáči a já nakupuju podle potřeby ten zbytek a to teda věci neznačkové, ale ne od ťamanů, jelikož mi přijde, že se rychle vytahají, ale v normálním obchodě - Tesco, CaA, Lidl, Takko, většinou slevněné věci, mi je prostě líto dát hodně peněz za věci, co má párkrát na sobě, to nekupuju ani sobě...ale musím říct, že mi všichni chválí i ve školce, že je vždycky Stázinka hodně pěkně oblečená a to má oblečení i ze sekáčů a tak, takže o tom to není, stačí si dát tu práci a trochu něco vybrat   a ono v podstatě, těm úplně malým je to úplně šumák co mají na sobě  
      Courtney   | 05.03.2013 08:48:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Pro malé děti tak do cca 18 měsíců mám téměř vše po bazárcích, po kamarádce, z netu. Nových kousků po minimu, vždy jen sezonně co zrovna nemám a co se vyřádí teta s babičkou - to si teda dělám radost a vždy na tu sezonu mají něco opravdu na parádu a značkové. Nové kupuju body v Tescu a overalky, čepičky apod. to stejně zničí než to donosí. A samozřejmě boty, na těch nešetříme, bohužel. No a od těch 18m je to úplně naopak, všechno nové a pár kousků do školky je třeba od kamarádky.
      luciasek84   | 05.03.2013 08:58:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      V drtivé většině kupujeme věci nové,v sekáči jsem koupila asi jen jednou.Mamka občas přinese něco i ze sekáče,ale pěkné.Značkové má akorát boty,na těch nešetřím.Jinak "normální" věci.Sama na značkové teď nemám.Ne že bych si na to potrpěla,ale některé věci jsem ráda kupovala kvalitní,když to šlo.
      veverka77   | 05.03.2013 09:26:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        Já bych hlavně potřebovala vysvětlit, co je to značkové oblečení, protože i ťamani mají své značky...  Nebo FF z Tesca, to je přece taky značka, ne? Takže spíš bych rozlišovala dobrá a špatná značka než značkové a neznačkové.  
        Evulik25   | 05.03.2013 10:45:05
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: oblečení pro děti...
          Tak to máš naprostou pravdu,Evi.Ono každé oblečení má svou značku  Tady je to míněno ve smyslu drahé.
          veverka77   | 05.03.2013 10:54:40
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: oblečení pro děti...
            Já si vždycky pod pojmem ZNAČKA představím něco jako Armani aspol.   Třeba v HaM mají občas drahé věci, ale zase na netu přímo z Anglie se dají koupit za cenu, kterou stojí trika v Tescu... Mně se teď hodně líbilo oblečení na děti v Lindexu, co je v Bredě, ale třeba dát za tepláčky čtyři stovky se mi zdá fakt ulítlé.  

            A jak ti vlastně je? Uvidíme se dneska?
            Evulik25   | 05.03.2013 11:03:28
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: oblečení pro děti...
              Taky se mi vždycky vybaví tyhle top značky   
              Jinak už je to lepší,sice mám ještě trochu rýmu,hlas je takový podivný,ale něco tam je,tak jestli se nebojíš,že bych tě mohla nakazit,určitě dorazím 
              veverka77   | 05.03.2013 11:16:35
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: oblečení pro děti...
              Lindex me taky hodne zaujal. Navic ty veci drzi. O vikendu jsem tam byla. Maji akci 3 za 2. Za 400,- mam dve nadherny bodycka a teplacky.
              Terča80   | 05.03.2013 11:39:10
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                Mně se hlavně líbilo, že to tam není samá Kitty a Minnie, ale třeba pyžámka a bodýčka tam měli přenádherné se zvířátkama atd. Fakt krásné! 
                Evulik25   | 05.03.2013 11:48:33
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: oblečení pro děti...
                  Moje rec. Ja tam zas chodim pro holcici veci, co nejsou echt ruzovy, ale neutralni. Tak mam krasny smetanovy bodycka, zebrovany nebo s puntiky...maji holcici detaily, ale daji se kombinovat.
                  Terča80   | 05.03.2013 12:58:02
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                jojo, přidávám se k Lindex fun klubu - taky ho mám ráda. i pro sebe - ale teda to mám jen pár vyloženě vybrených kousků,celej šatník od nich fakt nemám...Ale trochu mě to mrzí :-)
                ŠárkaBil   | 05.03.2013 14:40:35
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: oblečení pro děti...
                  No jak pisu vys. Lindex tu neni tak dlouho, takze dospelacke oblecky hodnotit nemohu :-)
                  Terča80   | 05.03.2013 14:43:50
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: oblečení pro děti...
                    :-D...já pevně doufám, že tam mají i pěkné slonní věci...Já už totiž tak nenávidím to, jak chodím navlíknutá teď v tom těhotenství, že já si prostě půjdu něco pěkného na sebe koupit, hned, co mi to mimino jen trochu dovolí. Ikdyby to měla být velikost o tři čísla větší než před porodem, ikdyby to mělo být na dva měsíce - pak to někomu pošlu dál. Já prostě už chci něco krásného na sebe. A chci a chci a chci!!! :-DDD
                    ŠárkaBil   | 05.03.2013 14:48:46
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: oblečení pro děti...
                      No a to ja prave nechtěla. Neco pekneho noveho v cem mi bude dobre. Nenene, hezky se skrtit a omdlivat, to je motivace :-)))
                      Terča80   | 05.03.2013 14:54:39
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: oblečení pro děti...
                        mnooo, to mně jedny právě lindexový šatičky(vleikosti 34-au)visí ve skříni... Ale ty letos v létě prostě nehrozí...a v něčem chodit musím!!!! Mno a jestli se s tím smířím...třeba budu jako kyprá boubelka šťstnější...uvidíme...
                        ŠárkaBil   | 05.03.2013 15:01:51
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: oblečení pro děti...
                          :-))) tvuj humor je mi hrozne blizkej

                          V lete ti budou satecky sumak, pac budes zeblita od prvnich prikrmu ;-) a ty pristi uz budes zpet v kondici
                          Terča80   | 05.03.2013 15:06:19
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: oblečení pro děti...
                            já ty příkrmy jíst nebudu, tak co bych byla zeblitá...nebo si za ty čtyři roky něco špatně pamatuju???       
                            ŠárkaBil   | 05.03.2013 15:09:14
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: oblečení pro děti...
                              Zvednes mimino a sup...mrkvovy flek na rameni. A neutesuj se, ze prvni blici nebylo. U me taky ne :-)))
                              Terča80   | 05.03.2013 15:11:34
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: oblečení pro děti...
                                Kurňa, jak to víš?! Nebylo. A sázím na to...Ty neber mi všechny iluze! Budu při krmení hooodně natahovat paže...a žádný cicmání, teď se tráví! A basta - chce to disciplínu od nejútlejšího věku! A basta! 
                                ŠárkaBil   | 05.03.2013 15:19:33
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: oblečení pro děti...
                                  Dobre, uz mlcim. Zrejme mas trochu vahovou prevahu aktualne, tak abych nedostala na budku :-)
                                  Terča80   | 05.03.2013 17:36:13
                                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                V Lindexu nakupoval Martin už ve švédsku.Pak i u nás.Taky se mi tam libí hodně věcí.
                Honafa   | 05.03.2013 16:36:46
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                my z Lindexu máme nějaké mikiny a tepláky a chystáme se na tam koupit nějaké tepláky na jaro 
                Rowdynka   | 05.03.2013 17:49:33
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Ještě jsem zapomněla dodat,že některé věci Karolínka podědila po dcerce jedné známé a jednu várku jsem koupila od jiné holky,jejíž dcerka rychle vyrostla.Krásné věci a za hubičku.
      veverka77   | 05.03.2013 09:29:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Nekupuju nové. Ani jako na miminka neměli nové. Vlastně jen minimum, jinak ze sekáču.

      Miluju matky, co nechají děcku tepláky celý týden a hlídají, aby si je nezprasilo a když je zprasí pokouší je infarkt, protože byly drahé a jsou z nextu  .
      polova   | 05.03.2013 11:28:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        jojo,úplně mé slova 
        na lítačku jsou prostě určené tepláčky,se kterýma počítám,že se prodřou a nevydrží jim ani celý den čisté  ,tak taky proto kupuju za rozumnou cenu.
        Džíny které má třeba na lepší,tam už je to jiné,jsou to prostě na lepší a rozhodně to dítěti na hřiště nikdy nedám 
        káččč   | 05.03.2013 11:36:20
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        Týden??? Juli je schopná zašpinit dvoje za den.      Týden ji vydrží snad jen čepice... 
        Evulik25   | 05.03.2013 11:50:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: oblečení pro děti...
          Cmelda ma taky jedny klidne tyden. Doma se nezprasi, na ven ted nosil teply kataky, ale az bude teplo, nechavam mu ty domaci a rozhodne se nehroutim, kdyz je zprasi, i kdyz ma Nexty. Ony totiz vydrzi mnohem vic, jak prani, tak prosoupani.
          Terča80   | 05.03.2013 13:01:49
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: oblečení pro děti...
            Míša, když nad tím tak přemýšlím, tak taky. Ale Julie je prasátko, co ona dokáže s jednou blbou sušenkou, to bych všem přála vidět.  U oběda, i kdyby měla bryndák velký jako ubrus, tak stejně něco propašuje i na oblečení. My občas opravdu nechápeme... A vlásky ji myjeme obden, protože si je taky skoro každý den něčím upatlá. 
            Evulik25   | 05.03.2013 13:28:52
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: oblečení pro děti...
              Hlavu ma mytou denne pri koupani, ma fakt krasny a husty vlasky, leskly...se ma.

              Mate bryndak s korytkem? Ten se ujal.
              Terča80   | 05.03.2013 13:31:41
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                Máme. 
                Evulik25   | 05.03.2013 13:32:29
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                u nás Stázik z toho korýtka vytahovala rukama ty odpadané zbytky a cpala to znova do pusy  
                Courtney   | 05.03.2013 13:49:36
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: oblečení pro děti...
                  No jasne. To je nejvetsi svanda, prece. Hlavne spagety, vypada u toho jak lovec hadu.
                  Terča80   | 05.03.2013 14:03:09
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: oblečení pro děti...
                    jj   ale furt lepší než s normálním látkovým bryndákem, vždycky jak byl nejšpinavější, tak ho Stázik vzala a připlácla si ho na obličej    
                    Courtney   | 05.03.2013 14:14:40
                    Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: oblečení pro děti...
          Lucka má teď skákací období..skočí a padne na kolena..5 kalhot denně   
          Rowdynka   | 05.03.2013 17:44:36
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        my mame triko i teplaky klidne celej tyden a nezprasi je, a kdyz jo- tak je me to jedno- venku muze byt jako prase-pac se stejne zas zaspini:D
        amalie2011   | 05.03.2013 12:47:20
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        My ale třeba máme i tpláčky z nextu na lítačku  . Tam se totiž dají kupavat multipacky - 3 za jednu cenu a ve finále to vyjde kolikrát i levněji než tepláky v tescu... Takže je prasíme, jako cokoli jinýho  ...
        ŠárkaBil   | 05.03.2013 14:08:48
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: oblečení pro děti...
          A Terča má pravdu s tou kvalitou a praním...teď jak Dorka už neroste tak rychle tak má jedny už dva roky - nějak rostou s ní asi - a vypadají pořád jako nové...To se prostě nedá srovnávat s jinýma teplákama, co po pár praních nemají tvar, barvu ani látku na zadečku :-)
          ŠárkaBil   | 05.03.2013 14:15:30
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: oblečení pro děti...
            Ona sice diskuze je o něčem úplně opačném, ale tady u těch dražších hader, co se nakupují přes katalogy nebo přes zahrační weby je celkem problém... Matka by se ráda pochlubila tím, že má na děcku drahé a neobvyklé hadry, ale sáááákra... když je pak prodá a ještě na nich asi i vydělá... Takto k tomu ty matky přistupují      .
            Já když jsem nakupovala děckám na MMA tak jak jsem viděla slovní spojení NEXTÍK OD KORUNKY a kolem nápisu ještě plno srdíček a já nevím čeho, ze zvědavosti klikla a tupé ženské přihazovaly a hrotily cenu až do závratných výšin měla jsem pocit, že někteří nemyslí hlavou. Ano, nic mě do nich není, když jsou ochotné to za to dat a nehodlám to řešit, jen na osvětlenou.
            polova   | 05.03.2013 14:27:08
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: oblečení pro děti...
              To jsem teď ale nějak nepochopila vůbec??!! EEE? Asi, že neznám akuce na mmb...nevím.... Já vybírám vyloženě z anglických stránek nextu a tam jsou ceny v librách a jen, vím, jakej kurz si k tomu daná prodejkyně počítá. Je to o něco víc, než je normální libra - v tom jsou započítené její náklady za to, že to v té anglii pořídí, přiveze do čech a rozešle. i tak jsou ty ceny srovnatelné s cenama oblečení v tescu a kvalita je nesrovnatená... Fakt, mrkni na to někdy...
              ŠárkaBil   | 05.03.2013 14:34:48
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                Já jsem se tam kdysi dívala, mě ani neoslovila ta nexťácká móda. I když mě asi neosloví žádná, já bych děcka natahla do riflí, tenisek nahoru jim dala mikiny nebo trika s Eddiem a bylo by    .
                Tak chodí v riflách, ale nahoře mají trika a mikiny s autama, letadlama a takovýma těma "nudnýma" klučičíma obrázkama.
                polova   | 05.03.2013 14:48:23
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                Ja taky objednavam z Nextu primo z next.co. uk, ale cenove srovnatelny s vecma z Tesca mi to tedy moc nepripada. Ale co se tyce kvality, tak to zase jo, vydrzi mnohem dele.
                pecko   | 05.03.2013 15:03:12
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: oblečení pro děti...
                  já jsem tam třeba koupila snad nejlevnější punčocháčky, co jsem kde viděla...tam jsou bezvadný ty multipacky - třeba troje punčocháčky - fakt krásný - za 250kč a podobně - s bodýčkama, pyžámkama, ponožky,trika...Pro větší děti už to tak výhodný, ale dá se...
                  ŠárkaBil   | 05.03.2013 15:06:28
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: oblečení pro děti...
                    ted si jeste vzpominam, ze jsem tam vlastne vyhodneji nakoupila miminkovsky pyzamka (3-pack)...pro me je hlavni vyhoda to, ze tam krome bot nakoupim vsechno a nemusim jezdit do zadnyho shopping parku...pekne v pohodli doma   Jo a jeste maji pekny veci na gap.eu, kde maji casto i slevy...
                    pecko   | 05.03.2013 15:12:26
                    Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: oblečení pro děti...
                  To je ale hned po kamennem nextu nejmin vyhodny zpusob. Ale neboj, ani pres jiny kanaly to neni srovnatelny s Tescem. To jedine ty multipacky.
                  Terča80   | 05.03.2013 17:30:39
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: oblečení pro děti...
                    Hele já tím, že je to srovnatelné s tescem, myslím, že ty ceny nejsou jako někde úplně jinde, že to nená třeba dvakrát dražší nebo o řád dražší a podobně. Je to prostě podobná cenová hladina...rozdíl padesátikačky až stovky(je-li to třeba u mikči nebo bundičky) zas tak neřeším... :-)
                    ŠárkaBil   | 06.03.2013 08:06:17
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: oblečení pro děti...
                      To souhlas. Ale nesmi se to kupovat v cz kamennem. To jsou zlodeji.
                      Terča80   | 06.03.2013 09:25:06
                      Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: oblečení pro děti...
              Jo jo přesně.Nechápu matky co se takto realizují.Nextík,nextík,už jsem na to alergická.
              Je tolik jiných obchodu-mám ráda na dětech hezké neobvyklé věci,ale nemusí to být jen jedna značka.

              Ale lidi jsou magoři.Segřin Tomáš dělá v Pumě-a tam chodí lidi a oni třeba týden čekají,než budou v prodeji ty určité boty-oni už ví kdy se co a od kdy bude prodávat a pak si je jdou koupit první minutu co tam jsou,aby byli první.Bože za chvíli v tom stejně chodí celé město.

              Hlavně,že jsou plné zprávy jak chudinky matky nemají mateřskou a pak na FB vidím jak,když jí dostanou tak hned kupují nextík.
              Honafa   | 05.03.2013 16:44:52
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                Hlasim se do klubu matek, na ktere jsi alergicka a jsem na to hrdaaaaaaa.
                Terča80   | 05.03.2013 17:32:17
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: oblečení pro děti...
                  Ty žiješ jenom nextíkem-nic jiného tě v životě nezajíma? 
                  Honafa   | 05.03.2013 18:03:30
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: oblečení pro děti...
                    Ne, ale aktualne ciham na novou kolekci a vyplatu, abych poridila veci na jaro. Dela mi to radost, tesim se a rada si deti zdobim. A skatulky typu "nakupujes tam a tam, jsi krava" me pasujou na slepici weby a ne sem a rozhodne ne od tebe.
                    Terča80   | 05.03.2013 18:07:37
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: oblečení pro děti...
                      Ježíš to rozhodně né.To jsem nechtěla.To by jsi to na tom FB musela vidět-celý život mají zaměřený jen na nextík-si o tom dokáži hodiny a hodiny psát.Ja jen čumím.
                      Taky miluji krásné dětské věci a dělají mi radost.Ale tak komplexně,né jen jedna značka.

                      Člověk už si tak dáva pozor,aby jsem se nikoho nedotkla a ted tohle,ty,jo.Jsem se sotva dostala z deprese a ted segřina sedačka a naštvaná ty.To se můžu jít zahrabat.
                      Honafa   | 05.03.2013 18:15:15
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: oblečení pro děti...
                        Nejsem nastvana, jen me to prekvapilo. Tohle me nemuze nastvat, jsem dost silna osobnost, aby me tohle rozhodilo. Navic jsem zvykla, uz jsem si tolikrat vyslechla, ze jsem magor. Depku fakt nemej. Z tohohle opravdu ne.
                        Terča80   | 05.03.2013 18:32:35
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: oblečení pro děti...
                          Já zase číhám na letní George, protože velikost Julinky je momentálně vždycky nejrychleji vyprodaná.  A jsem ráda, že ta moje známá mi objedná z Nextu i to, co je jakoby ve výprodeji za poloviční ceny, takže Juli bude mít úžasné džíny a k tomu božsky propacovaný svetřík na jaro.    No, jsem asi taky krapet trhlá, ale za pár let už ji do oblékání nebudu moct kecat,tak si to musím užít teď, ne? 
                          Evulik25   | 06.03.2013 07:11:06
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: oblečení pro děti...
                            George neni Next, Evi. To jsi jen polovicni krava :-)))
                            Terča80   | 06.03.2013 10:20:04
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: oblečení pro děti...
                              Tak aspoň, že tak.  Hned se cítím líp.

                              Ale náhodou s Georgem jsem taky hodně spokojená, Míša má od nich hlavně trika s dlouhým rukávem, která vycházejí fakt strašně levně a pořád jsou moc hezká a drží barvu. 
                              Evulik25   | 06.03.2013 10:28:01
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: oblečení pro děti...
                                Ja se radsi nekoukam :-) uz takhle nevim, kam driv a kde na to brat :-)
                                Terča80   | 06.03.2013 11:47:50
                                Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: oblečení pro děti...
                      Že já raději nežehlím.Žehlí tu vedle mě Zuzanka.  To jsem mamka.
                      Honafa   | 05.03.2013 18:18:30
                      Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: oblečení pro děti...
              next neni zadna znacka,je to jak caa ,ham,faf..apod...to jen trhle matky z toho udelaly ikonu        ja koukam,jakje to udrzovatelne a trvanlive a podle toho maji veci..i kdyz pro mnohe noname ZNACKA      a venku se da kupovat dobre...vetsinou je doprava zdarma a koupis skvele trika treba za 30 kc kus..,ja ted brala teplakovky ,triko,mikina,bunda,teplaky jsou spis kalhoty a cela sada vysla na 200 kc a neplatim postovne..deti maji sve oblibene motivy a stahaji to akorat do leta,nez zase vyrostou.je to disney a neresim jestli original ci ne..hlavne ze jim se to libi a vse drzi uz nekolikere prani v poradku
              Liberte   | 06.03.2013 07:43:30
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: oblečení pro děti...
                Souhlasim, ze venku to neni zadna extra znacka. Podle toho taky vypadaji ceny, kdyz to nekoupis tady.
                Terča80   | 06.03.2013 09:27:34
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      bohuzel v sekacich nakupovat neumim, kdyz kupuju uz nosene vecicky,tak od kamaradek a zamych. Jinak kupuju vetsinou nove,vesmes z Tesca,ve vyprodejich,ktere maji stale,stoji vecicky opravdu minimum,skoro jako v sekaci. Znackove veci nejak extra nekupujeme,sem tam neco ale maji i znackoveho. Otrhane rozhodne nechodi,netridim obleceni na "na paradu a na pisek", obleceni je od toho,aby se nosilo,takze je mi jedno,kam si co oblecou a jestli znici
      plaz   | 05.03.2013 12:50:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Většinu kupuju v osvědčeném internetovém sekáči... ale jsou to věci nové nebo téměř nové, kvalitní a značkové. Nevypadá to jako z druhé ruky. Zbytek kupuju v běžných obchodech, na tržišti nenakupuju nic. Sportovní, funkční oblečení kupujeme nové. Boty vždy nové a kvalitní.
      Sphinx   | 05.03.2013 13:09:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Jak co.Kupuji věci podle toho jak se mi libí,né odkud jsou.Ráda kupuji v i sekoši.
      Honafa   | 05.03.2013 13:13:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      kupuju dle toho co se mi libi, a co potrebuje.. na botech nesetrim jinak docela jo- jakoze svetr za 600byhc nikdy nekoupila.. kdzy maj hezky veci v sekaci- klidne je koupim:o)
      amalie2011   | 05.03.2013 13:14:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Kupujeme vesměs ve výprodejích. Holky to po sobě vynosí. Nepohrdnu ani oblečením od kamarádky.

      jak poznáš, že maminka ve městě je vyfiknutá, podle čeho to usuzuješ???
      škubanek   | 05.03.2013 14:41:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        no to už prostě poznám,že je mnohem více vyfíknutá než její děti.
        Třeba jsem viděla cikánku s cigárkem s pupkem,s kočárkem a ještě další děti kolem ní (asi její,byly taky tmavé),děti vypadaly jak největší špíny a ona ci měla snad ty nejvyšší boty,co jsem kdy viděla,pěknou kabelku,v každé uchu minimálně 5 naušnic a ještě vlasy jak tříbarevná kočka 
        Já neříkám,že není hezké o sebe pečovat,ale né na úkor dětí 
        Bylo to hlavně u myšleno na tu cikánku,snad mě tady žádná za to neukamenuje 
        káččč   | 05.03.2013 16:37:21
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Já nevím co to znamená značkové.
      Já nakupuju většinou v tescu nebo Ca ve výprodeji. Takže asi značkové?? ale levnější.
      Z druhé ruky jsme teď dostali od martinovi kolegině kraťasy a trička což je super. Využijeme to hodně a už mu to nové nebudu kupovat (něco fešnějšího ještě má).

      Boty kupuju vždy nové. Já mám ráda Fare. Tak se té značky budu držet dál.
      medox   | 05.03.2013 15:20:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Kupuji nové, od kamarádky, z tržnice i ze sekáče za 25kč. Ale my máme zahradu a je tu kolem pole a les, potřebujeme věci i za pár korun. Děcka mají volnou zábavu a mě nevadí, že se zničila věc za 50 korun. Značkové nové nekupuji skoro vůbec. Když už mají značkové, tak nošené po někom. Druhá dcera má poděděné po první a hotovo.
      soni   | 05.03.2013 15:56:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: oblečení pro děti...
        Jinak do teska a podobných obchodů to mám dost daleko a když už tam jedu, nikdy nenarazím na výprodej 
        soni   | 05.03.2013 15:59:29
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      nakupujeme jak kdy.zimni veci a termopradlo jedine znackove, to, co mam vyzkousene a je mi jedno, ze je drahe, kdyz je funkcni.proto mam letos i stejnou bundu jako Maja.Boty nove, obcas podedime nejake neosmajdane jako nahradni.Jinak obleceni mame dost, s nasim zivotnim stylem to ani jinak nejde, pres sezonu se v lodenici musime za den i 4x prevleknout.mc rada obleceni na deti dedim, protoze vim, ze tvarove se uz nezmeni.nakupuju i v sekaci i u vietnamcu, ale ja nakupovani nesnasim, takze u toho trpim.proto radsi veci dedim...
      janca11   | 05.03.2013 17:15:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      já kupuji nové,nějaké oblečení dostáváme po Lucky sestřenici a to nosí doma..my u vietnamců vůbec nenakupujeme protože se dají sehnat značkové oblečení ve slevách takže to řeším takhle
      Rowdynka   | 05.03.2013 17:42:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Já kupuji jak z druhé ruky, tak i nové. Záleží, v jakém je to stavu a v případě nového za jakou cenu :). Mám třeba ráda značku Hannah, takže malá má převážně oblečení od nich, a to kupuji jen nové :).
      EdieL   | 23.02.2017 17:36:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      My to máme tak půl napůl. Nové nakupujeme většinou ve výprodejích a jinak ty second handy, a to jak na děti, tak i na sebe. Přijde mi zbytečné za oblečení platit nehorázné peníze jenom proto, že na tom je malá nášivka s nějakou značkou. To si radši zajdu na https://www.onlinesekac.cz/ a nakoupím 5 kusů oblečení za stejné peníze, jako bych v některých značkových obchodech nakoupila jen jeden.
      IvaMraz   | 17.04.2018 20:44:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Jak co. Nejsme proti ničemu. A ten trend těch dobře oblíkaných matek s otrhanými dětmi mi taky leze na nervy. Poslední dobou se mám pocit ještě rozšiřuje.
      Já preferuji kupovat dětem nové věci, ale ne nic moc drahého. Taky lítání po obchodech nenávidím. Poslední dobou jsem nakupovala hlavně na internetu. V akci se tam dají sehnat super kousky :) Ale tepláčky na zahradu jedině ze sekáče. Protože to je tak na jedno použití  
      marieggg   | 21.05.2018 08:08:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení pro děti...
      Občas něco dostanu od kamarádek, které mají starší děti než ty naše, ale jinak kupuji jen nové. Když občas mrknete na Lidl leták, tak tam většinou najdete nějaké sezónní oblečení pro děti a vždycky ho mají za dobrou cenu. Teď tam třeba mají moc pěkné tepláčky a šaty, tak když tak doporučuji mrknout: https://www.letakomat.cz/lidl/aktualni-letak-od-ctvrtka-07-02-2019/ :-)
      Naty321   | 09.01.2019 00:11:31
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 59)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×