Inzerce
Inzerce
Inzerce

je to smutný - diskuze

  • je to smutný
    jak je tu poslední dobou málo příspěvků.
    Jsem sem loni (nebo kdy) kolikrát ani nešla, protože jsem věděla, že mám málo času, že si stihnu přečíst jen zlomek příspěvků a že mě to bude štvát a mrzet, teď už si zas kolikrát říkám, že stejně mi nic neuteče..Samozřejmě kromě 48 hodin, ale to je jasný, to mi utíká a utíkat bude. Jsem tu dřív nalézala tolik zajímavýho, zkušeností, příběhů, novinek..a docela mi to chybí.
    zuzka83   | 27.11.2014 11:37:26 | Reakcí: 52, poslední: 04.12.2014 20:30:00
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      jo,mas pravdu,nic se tu nedeje...pise par stejnych nicku,hodne se jich nafouklo a odeslo pryc,nove nicky nepisi krome tehotenstvi nebo pece o mimco vubec nic nikam...proste tezka nuda..ale nejak sem ja chodim ze zvyku,protoze ostatni stranky mi prijdou uplne ujete,tady aspon vim s kym si pisu,kdo zasadne bude porad oponovat,kdo a to je vetsina cte neco jineho nez ty pises apod...aspon mame s muzem z toho pak humorne povidky na vecer 
      Liberte   | 27.11.2014 12:55:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      já si toho taky všimla že to nějak řídne,příspěvky se neměnní
      markíla   | 27.11.2014 13:35:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      Spousta nás z mateřské nastoupila do práce, takže se domů dostanu nejdřív třeba ve 4 a než se dáme dohromady, udělám s Adamem úkoly, tak už je pomalu večer. Takže akorát nahlídnu, co je kde nového bohužel. Ale škoda, že některé odešly úplně
      Nadine   | 27.11.2014 19:01:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      Totéž mě napadlo před pár dny. Pusto prázdno, stejné lidi, stejné příspěvky. 
      tygřímáma   | 27.11.2014 19:48:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      Si přečti to loňské, cos nestihla 
      zajic   | 27.11.2014 19:56:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        jo, to udělám, aj předloňský a předpředloňský    jen to radši nebudu dělat v rámci prokrastinace v práci, páč mi bol seká počítač (ten z roku 2004), kvůli starým příspěvkům nebudu riskovat odhalení 
        zuzka83   | 28.11.2014 09:28:11
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
           
        Andrea81   | 29.11.2014 23:36:53
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      jj máš pravdu, ale aspoň my pracující stíháme to tady pročítat  
      moninif   | 28.11.2014 07:14:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      pac zbytek denodenne drbe na fb.tam to zije porad...
      ja taky nastoupila do prace a casu je min..jsem rada,ze mam ca sna kluky,bol sel bohuzel stranou..
      na druhou stranu,kdyz jsem jsem mela cas,porad me bol zlobil.kousal se,nacital se dlouho,reklamy mi prekryvaly prispevky,menila jsem ruzne prohlizec a stejne naprd.
      nemela jsme na to nervy..ted se pokousim zase pomalicku vratit...
      hlavne mi chybi bolky nektere a mrzi me,ze nemam takovy prehled jako driv...
      Andrea81   | 29.11.2014 23:39:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        vidíš, já ani nevím, že už chodíš do práce! 
        zuzka83   | 30.11.2014 09:53:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: je to smutný
          nooo a dneska zase nocni...sla jsem krapet driv..od rijna..
          jeste me stvalo,ze jsem tu mooooc sledovana,bohuzel...
          Andrea81   | 01.12.2014 00:56:22
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: je to smutný
            a děláš tam, kdes dělala před dětma? to jen čirá zvědavost, jestli ses vrátila, nebo jestlis hledala něco novýho 
            zuzka83   | 01.12.2014 13:28:27
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      Je to škoda, ale ty maminky co jsem psali za éry kdy denně bylo i 1000 příspěvků mají děti velké a byl čas se vrátit do práce.Druhá věc je že byl odchod holek po hádkách, či z jiných důvodů a jsou na FB. A nové pisatelky se neobjevují, přeci jen není už taková odezva na dotazy.
      Třeba já sama moc už nepíšu o soukromí, jsou věci které potřebuju utajit i když bych o nich moc ráda psala - viz třeba svatba to bylo sakra těžké utajit
      Ady.S   | 30.11.2014 08:14:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        já asi před rokem potřebovala urgentně poradit ohledně pečení, dala jsem to na fb, v domnění, že mi tam určitě někdo rychle poradí...ale nic. Až zpětně jsem to dala na bol, sešlo se mi víc příspěvků, který mi mohly v tý chvíli fakt moct. Dneska bych tu nic akutního ani řešit nezkoušela asi.
        Soukromí a utajení chápu, ikdyž si nedovedu představit, že někdo někoho opravdu sleduje a tak..
        zuzka83   | 30.11.2014 12:50:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: je to smutný
          Ono asi záleží kam na FB   .
          A ohledně toho sledování, opravdu není příjemné když tady něco napíšeš a někdo to pak použije proti tobě od koho bys to nečekal, nedej bože když do toho zatahuje ostatní.
          Ady.S   | 30.11.2014 12:55:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: je to smutný
            na fb bych mohla třeba napsat na zeď prezidenta republiky, co? 

            ale tak to se ti zas může stát úplně všude - s tím, že proti tobě někdo použije něco, cos někde při nějaké situaci řekla.
            zuzka83   | 30.11.2014 12:59:27
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      Kdysi jsem si říkala co by mě přimělo odejít z Bolu.Nikdy by mě nenapadlo to,že tu bude nuda.
      Děti vyrostli.Situace se opakují.Mě už fakt nezajímají cizí nočníčky a dudlíčky tak jak je tenkrát nezajímali moje problémy se školními dětmi. Ted už většina ty školní děti má a mají stejné problémy.Jen už o nich nechtějí moc diskutovat.

      Spousta holek odešlo,ale to si myslím je vývojem.Někoho to přestalo bavit,někdo se urazil,někomu se to tu po úpravách zdálo složité(to pořád ještě aji mi)

      Nový nepřibývají,že už je silná konkurence a takových podobných stránek je plno.A oni nepoznali sílu bolu,jsou to pro ně jen další stránky.
      Honafa   | 30.11.2014 09:46:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      mas pravdu   . Ja si myslim,ze je to moderni technologii. Odkdy mam chytry mobil,tak pc skoro vubec nepoustim,abych tu sedela treba 1/2 hodiny, to s deckama vubec nejde a poustet to na minutu se mi nechce. Mobil je v tomto 100x rychlejsi a pohodlnejsi, minutku pouziju, plolozim, srovnam decka, zase minutu dve tukam, atd.
      Kdyby bol byl jako aplikace v mobilu,tak verim,ze to tady zije vic
      plaz   | 30.11.2014 12:26:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        to jsem si taky říkala, že je hodně lidí furt na fb, protože maj chytrej telefon. nemyslím jenom bolky, ale snad všichni, se kterýma se vídám..fb informace stará hodinu je v podstatě přestárlá. asi potřebuju chytrej telefon   
        zuzka83   | 30.11.2014 12:34:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: je to smutný
          mam chytry telefon a nemam FB...a dokud do toho nedorostou deti ani nebudu mit...a uz je neco asi lepsiho nez FB,protoze me tam vsichni znamy posilaji odkaz,ze si me pridali k pratelum at se registruju,a je to z celeho sveta..a ja to jen mazu,protoze uz to po me chtelo email a jmeno driv nez jsem mohla vubec zjistit co je to za stranku a to u me znamena ,ze kdyz nevim co to dela dal,tak to nesmim psat,protoze to bude nekde verejne viset   
          Liberte   | 01.12.2014 10:27:29
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: je to smutný
          Taky mám chytrý mobil a FB nemám a na Bol chodím z ntb
          Zuzbr   | 01.12.2014 12:43:21
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        Od té doby, co mám chytrý telefon už konečně chápu, jak MOC velký rozdíl to je. Tu aplikaci budeme muset udělat, ale teď se děje spousta věcí, byť nejsou na první pohled vidět, takže až se to usadí, tak to bude na seznamu číslo jedna! ;)
        nadule1   | 30.11.2014 13:33:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: je to smutný
          ja vim, ze to neni az tak jednoducha zalezitost a jsem moc rada,ze se to zvazuje  
          plaz   | 30.11.2014 18:26:52
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      Já si myslím, že je to opravdu tím, že spousta chodí na net z chytrého telefonu a to teda musím říct, že je BOL za opicema. Máme to v plánu řešit :)) Ale je fakt velkej rozdíl v přísunu informací třeba z facebooku, který se mi prakticky nutěj, kdežto na BOL musím najet a mě třeba to nefunguje vůbec dobře, pořád se mi to odhlašuje, takže maximálně čtu z mobilu.

      No a proč toho už tolik nepíšu? Protože nemám tolik času, co dřív, taky už ty věci, tak nehoří. Když má dítě teplotu nebo rýmu, tak už si s tím poradím. Takže občas řeším školu nebo třídní schůzky. Prostě to, co mi přijde, že by mohlo být zajímavé i pro ostatní.
      nadule1   | 30.11.2014 13:39:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        jo, kdysi mě bol taky furt odhlašoval - ale naštěstí jen v práci 

        ostatně, jak to jde se svačinama do školy? si na tebe občas vzpomenu, ale asi se ze mě stal profík, svačinovou krizi jsem ještě letos neměla, a to mám za sebou 3 měsíce 
        zuzka83   | 01.12.2014 13:25:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: je to smutný
          Máme zlatý dítě, kterýmu nevadí jíst prakticky pořád to samé dokola :D Měníme ovoce - jablko, hruška, banán nebo dostane zeleninu - nakrájenou papriku, okurku a k tomu pečivo se šunkou nebo se sýrem nebo se šunkou a sýrem :D
          nadule1   | 01.12.2014 14:26:42
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: je to smutný
            tak to je u nás vlastně stejný - jen tu okurku nejí  ikdyž já mu teď hodně kupuju různý sladký pečivo, to bude to, co mi to celý výrazně ulehčilo 
            zuzka83   | 01.12.2014 15:28:36
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: je to smutný
              Kuba to nechce. Já měla zásobu těch croissantů a on to odmítl, že to není zdravé a že to jíst nebude.
              nadule1   | 01.12.2014 21:41:08
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: je to smutný
                no tak to je paráda! to já chodím obden i častěji do pekárny pro různý koláčky..když už tam jsem, koupím něco i sobě.. 
                zuzka83   | 02.12.2014 13:26:56
                Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        Já sem chodím jen přes mobil a v pohodě funguje. Aplikaci nepotřebuju, dám do googla babyonline, kliknu rovnou na diskuzní klub a podle toho, jestli chcu psát se přihlásím. Spíš mě točí ten nefunkční Net v práci, ale to vy neovlivníte:-).
        inediam   | 01.12.2014 18:20:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: je to smutný
          Jakej máš v mobilu prohlížeč?

          Já se přihlásím, napíšu příspěvek a když ho chci vložit, tak se mi to odhlásí a ani se to neuloží...
          nadule1   | 01.12.2014 21:38:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: je to smutný
            Já si to aktualizovala hned na wp 8.1. Stáhla jsem si na storu Google. A v tom tady operuju. On na tom storu má nějaké komentáře,že padá a je k ničemu, ale já s tím fakt nemám problém. Explorer nepoužívám, jak mě David nastavoval barvy, podařilo se mu tam dat černé podsvícení a nejdou bolové smajle ani vidět, v tom Googlu ano i vkládat. Explorer se mi otevírá, když koukám na odkaz, ale ne u všech stránek, něco najede v tom Googlu. A to tlačítko s lupou vpravo dole na mobilu používám jen pro srandu, když chcu zjistit, jestli funguje nějaký QR kód v reklamě.
            inediam   | 01.12.2014 22:09:50
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: je to smutný
              Já tam GoogleChrome měla a padal mi a byl k ničemu :D ale v tom Exploreru, který jinak funguje bez problémů, mi BOL padá. Vyhledávání mám teda taky nastavené přes Google, ten Bing je o ničem.
              nadule1   | 02.12.2014 07:23:40
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: je to smutný
            vím, že tě to nezajímá, ale přesně toto mi dělal explorer normálně na počítači   
            zuzka83   | 02.12.2014 13:28:30
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: je to smutný
            Nadi já funguji přes ten explorer a nikdy mi to nespadlo,ani na jiných stránkách jako se seznam,idnes atd...
            Zuzbr   | 02.12.2014 15:11:23
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      Zuzi, holt v životě dochází ke změnám. Snažím se na všem najít něco pozitivního.
      Konkrétně na této situaci:
      - vytříbily se holky, které nás neopustí ani za tohoto stavu komunitní části :-)
      - prožíváme doslova revoluční rok, nové chytré hlavy, další projekt..., kdy jsme vyšli příliš schodů nahoru a některé servisní organizace nám již v tempu nestačí, proto novinky určitě ano, ale až s novým zázemím v příštím roce
      - díky tomu jsme se více zaměřili na jiné části, když s touto za stávající situace nemůžeme nic moc udělat, výsledkem je např. oproti stejnému období 2010 nárůst návštěvnosti o téměř 50 %, a to již není babyboom, samozřejmě diskuze šla opačným směrem
      - nicméně BOL byl vždy útočištěm netuctových žen, které se zde rády soustředily a soustředí - proto chceme i na komunitě zapracovat, ale aby to bylo podle Vašich představ, zkuste napsat Nadi, co byste vylepšily, co byste zavedly např. i z toho FB, jaké nástroje apod.
      - je však otázkou, kolik těchto netuctových žen chtějících sdílet skýtá nastupující generace maminek, přijde mi, že společnost stále méně sdílí, stále více žije v režimu JÁ
      - určitě nás současný stav netěší, rozhodně nechceme nudit, tak snad se do toho v příštím roce společně vrhneme
      - abych pouze neteoretizovala, tak uvedu, co by se líbilo mně: možnost si vyfiltrovat příspěvky konkrétní Bolky, nechat posílat na mail nové příspěvky, když chvíli nebudu, podívat se, co se dělo, ale nejen, kolik bylo příspěvků, ale krátké úryvky
      Calamity J.   | 01.12.2014 08:28:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        já chápu, jak to je. já to myslela čistě na tu diskuzi, která tu bývala, zábavná, zajímavá, dynamická, na kterou jsem měla nutkavou potřebu chodit 
        došlo mi, že já dřív (myslím v podstatě celý ty roky) měla na bol jen o málo víc času než teď, jen dřív jsem nestíhala příspěvky v tom volným dni či večeru pročíst, teď to prolítnu v práci za pauzu na svačinu.
        zuzka83   | 01.12.2014 13:18:46
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        to je dobry napad s tim filtrovanim kdo co napsal  
        me tu obcas chybi misto kam si jen tak povzdechnout
        chezzie   | 01.12.2014 20:22:28
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        to s tim filtrovanim prispevku podle uzivatele je super napad.
        me tu obcas chybi misto, kam bych mohla napsat neco ve stylu: "to je zase den" nebo "bych to dite pretrhla jak hada"..." ale tak jako pod moji vizitku - to je takovy povzdechnuti, vykrik, ktery ja mam potrebu ventilovat, ale zase nemam potrebu to psat do muj dnesni den /i kdyz ten je k tomu urcenej ale rekla bych ze je spis vyuzivan k popisu toho co mam v planu pres den nebo to psat do 48h se mi taky nechce...

        ja verim tomu, ze to chce cas - urcite i bol ma svoji sinusoidu - kdy je zde hodne lidi, pak pokles a zase narust.. holt je ted doba poklesu co se diskuze tyce,
        gratuluji ke zvyseni navstevnosti v odborne casti  
        chezzie   | 01.12.2014 20:32:02
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      ja si obcas rikam, ze tu chcip pes ale i tak sem chodim rada, o vikendu tady tomu nikdo moc nedam, to neni cas, ale pres tyden, kdyz malej spi tak si cas najdu vzdycky... je fakt, ze u toho druheho uz neresim co na rymu, kasel atd, protoze uz vim... a nekdy se proste nic nedeje takze neni co sem psat
      chezzie   | 01.12.2014 20:21:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      Já tu čučím každý den, ráno a večír. A klidně přiznám, že radši si příspěvek 3x rozmyslím, než něco napíšu, aby se to tu nevyčistilo nakrknutím a demonstrativním odejitím,viz letošní únor  ... Tedy pokud nejde o pochválení dítka apod. Víceméně to tu používám jako zálohu mé fotografické vášně. Stejně tak si myslím, že zdravé jádro zůstává, byť už to nemáme také příspěvkové. Jen už se tady nedá u Bolu pít kafčo, páč Příběhy nepokračují a dlouhých blogů se tu jako šafránu, pomálu.
      A na FB nepolezu, jejich uživatelská politika je mi proti srsti, to nepřeváží ani přesun hodně bolek tam.
      helenice   | 02.12.2014 16:00:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: je to smutný
        Helčo, kvůli nás se určitě kontrolovat nemusíš :-). Člověk má zůstat autentický, tehdy je pro lidi nejzajímavější. Lidi se snažím mít ráda takové, jací jsou. Vždy mají v sobě hodně krásného. A pokud Tě někdo byť jen myšlenkově vydírá tím, že buď mu půjdeš na ruku, nebo odchází nebo se nebaví, nestojí Ti za to. S vyděrači se nevyjednává!
        Calamity J.   | 02.12.2014 20:39:58
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je to smutný
      taky mě poslední rok přijde, že už to není o povídání o dětech, radách co s nimi apod. jako před pár lety, ale spíš každý přispívá do diskuze dne a co na to říkáte, a je to spíš povídání maminek o všem možném jen ne o dětech, ale i když poslední dobou taky nemám moc čas na pc, se dvěmi dětmi to nějak nezvládám, snažím se každému věnovat svůj čas, abych ani jednoho nezanedbávala a pokoušela se je trochu rozvíjet nějakou tvůrčí činností, tak i tu chvilku na bolu mám moc ráda  
      HankaŽ   | 02.12.2014 21:46:00
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 918)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×