Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 655)

Za námět na doplnění tématu děkujeme tygřímámě.

Celkem stran: 655  (diskuzí: 6547)
  • karanténa??
    U Andulky ve třídě se ve školce objevila minulý týden spála. V úterý se projevila u jednoho kluka, ve středu u dalšího, ve čtvrtek byla besídka a všichni si hezky olízali infikované hračky, šlo především o mladší sourozence... Je nebo není povinnost ředitelky informovat rodiče nebo vyhlásit karanténu??
    Já jsem se to dozvěděla až v pátek, při vyzvedávání Aničky, kdy ji nebylo úplně fajn a učitelka mi info o nemoci sdělila.
    V pátek v noci jsem jela na pohotovost s Aničkou, doktorka mě poslala s ničím domů, že jde o pouhou virozu, Anička si doslova odtrpěla celou noc a den, nešlo ji polknout a nechtěla pít, bála jsem se. Na pohotovost jsem vyrazila podruhé a přesvědčila lékařku aby ji nasadila nějaké léky, ža taková bolest v krku není přece normální. Proběhlo dusno, lékařka versus laik rodič...
    Na naléhání proběhlo CRP a ejhle, vysoké hodnoty, takže dostala ATB. Na spálu ve školce jsem pokaždé na vyšetření upozorňovala.
    V pondělí jsem jela k pediatričce už se Štěpou,který měl na chlup stejné příznaky. A v nocproplakal.Taky dostal ATB.
    Včera se oba pyšnily malinovým jazykem, typickým pro spálu. Štěpa už má vyrážku.
    Takže toto už bych nepřežila a nestačím se divit, jak mi neustále lékaři tvrdí, že něco nejde, nebo není možné.
          Děti jsou statečné a jsem ráda, že máme dům a můžeme alespoň na vzduch do stínu.
    veru-beru   23.05.2012 10:34:18, reakcí: 1, poslední: 23.05.2012 10:42:17
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: karanténa??
      No to je hrozný prístup jak školky tak lekárky.Školka má tu povonosť to oznámiť.Nechápem,že tak neurobili a že dokonca bola besiedka.  a lekárka tak na to nemám slov 
      nathalis   23.05.2012 10:42:17
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • Včerejší nákupy
    Tak holky, včera jsem to krutě nezvládla...bohužel ne nákupně, to by se dalo ukecat, ale spíš těhotně...měly jsme toho s mamčou fakt moc a protáhlo se to a já už ke konci měla fakt šílený stavy...bože, jak já tu vlastní nemohoucnost nesnáším!!! Copak mě rozhodí pár obchodů? Já už se na ten porod snad začnu těšit, fakt ironie. Večer jsem byla úplně hotová, bolelo mě snad všechno a vůbec jsem nemohla spát. Nechci si to připustit, ale musím zvolnit.

    No ale jinak jsme si to užily...máme pár růžových úžasností, nekupovala jsem ty úplně vyletněné kousky, přece jen nevím přesně, do čeho se narodí, tak kdyžtak dokoupíme pak. Spíš takové univerzální - bodýčka, overálky... Rozšířily jsme si obzory, v holčičí sekci je přece jen víc věcí, třeba takové maličkaté legínky nebo čelenky nebo balerínky, no zíraly jsme      

    Eliášek taky nepřišel zkrátka, dostal pár tmavších a levnějších věcí hlavně na chalupu, aby mohl v klidu prasit a já nechytala nerva, že mi ničí hadříky z MotherCaru  

    No a pak tuna dárečků, jak jsem psala, čeká nás svátkové tornádo a den dětí...a z chalupy toho moc nepořídíme.

    Jo a mám tři "ÚŽASNÁ" tílka XXL do finálních měsíců      
    Terča80   23.05.2012 10:14:06, reakcí: 2, poslední: 23.05.2012 10:33:49
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
  • Rukojmí v bance:-))
    Dnes odpoledne jsem vyrazila do banky uložit na účet korunky, abych mohla poplatit potřebné. Bylo před 14. hodinou, v bance jsem byla sama. S pokladní se známe dlouhé roky. Přebrala ode mě peníze a v okamžiku, kdy mi tiskla potvrzení, vypadla elektřina a tím i celý bankovní systém. Pan ředitel okamžitě vylítnul a nařídil zamknout banku. A mě v ní  . Cca 10 minut jsem čekala, co bude dál. Samozřejmě se nedělo nic. Paní pokladní si ode mě vzala peníze, že mi je na účet vloží, až bude vše OK. Ale jinak se takové věci dělat nesmí. Když ale viděla můj utrápený výraz, požádala pana ředitele, aby mě z banky pustil. Pustil. Ani nevíte, jak jsem byla ráda, že jsem venku. Asi po 20 minutách mi pípla sms, že mi paní pokladní peníze vložila na účet.
    Holky, řeknu vám, že i když o nic nešlo, neměla jsem dobrý pocit.
    tygřímáma   22.05.2012 16:34:16, reakcí: 10, poslední: 23.05.2012 08:14:52
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
  • a co obráceně ???
    Položím otázku obráceně, poznamenalo vás nějak negativně to, že jste dostaly vy jako děti na zadek, přes ruku nebo pohlavek ??? Zlomilo to vaše sebevědomí, nebo vás to nějak hrůzostrašně ovlivnilo do dospělosti ??
    Já za sebe musím říct že jsem docela vděčná že mi rodiče pomocí vařečky, a několika pohlavků a plácnutí přes zadek vštípili základy slušného chování, pravdomluvnosti a ovládání sebe sama a tak i já razím podobnou výchovu
    lucie73   22.05.2012 16:13:41, reakcí: 25, poslední: 23.05.2012 10:15:50
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      nás táta nikdy nebil a jestli jsem někdy dostala jako malá na zadek si nepamatuju...
      Rowdynka   22.05.2012 16:14:59
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Ja teda musim rict, ze me nasi prakticky nebili. Urcite jsem pres zadek jako mala dostala, ale nikdy mi nedali facku. Segra par facek dostala, ale to bylo vsechno. U nas to slo bez biti.
      mihra   22.05.2012 16:24:44
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Nepoznamenalo. Dostala jsem jen parkrát. Někdy je lepší pár facek než hodinová přednáška. Stejně to praktikuju i u holek
      tygřímáma   22.05.2012 16:36:38
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Já jsem párkrát dostala a musím říct, že jsem si to zasloužila. Určitě mě to nepoznamenalo nijak negativně. Škoda každý rány, která padne vedle :))))
      nadule1   22.05.2012 16:48:30
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      přes prdel jsem dostávala a nepoznamenalo. Za mě je daleko horší, když rodiče děti psychicky týrají, než když jim jednou za měsíc dají po zadku...
      Gastrica   22.05.2012 17:04:51
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      jsem slusne vychovana,pozdravim apod...ale jedine co mi reci a vychovne zpusoby starych generaci dali je to,ze si jich nevazim a obecne na lidi kaslu...drzim se jen sebe a sve rodiny..deti ,muz,pes..ostatni me netlaci a je mi jedno jestli jsou nemocni nebo chudi nebo bohati...bavim se ze slusnosti..a nebo ze musim..jako urady a skolka.. deti zatim jsou hodne a slusne...a neagresivni...to mi v jejich veku staci...jsou grazlici,to jo..denne udelaji ptakovinu,ale to patri k detsvi..  a az se prestanou smat a vymyslet,tehdy zacnu resit co je spatne...do te doby je vse ok...
      Liberte   22.05.2012 17:22:19
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Tak jako malou mě to nijak nepoznamenalo.Jako větší jsem radši nějakou chytla od mámy,než poslouchat úplně pitomý keci mého otce.Ten než se přes 2 světovou dostal k tomu co tím chtěl říct,tak jsem vždy málem usnula,ale výchovně to na mě nepůsobilo vůbec.
      Val.J35   22.05.2012 17:39:45
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Taky jsem od našich párkrát dostala a nepoznamenalo mě to.A to samí dostanou i kluci když si nedají říct podobrém.Naříkám mlátit hlava nehlava,ale když si to zaslouží tak nevidím důvod proč by přes ten zadek nebo ruku neměli dostat.
      Vratislav   22.05.2012 17:40:55
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      No občas jsem dostala a bylo to lepší než když řečnili.Poznamenaná nejsem a někdy je to opravdu lepší.
      Ady.S   22.05.2012 18:00:59
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Mě rodiče v podstatě podle dnešních měřítek týrali jak psychicky tak fyzicky.Jenže tenkrát se to tak nebralo.Musela jsem vstávat v 6 a starat se o zvířata kterých jsem se bála a to bylo ještě to nejmenší zlo.

      Myslím,že mě to poznamenalo v dobrém-jsem zocelená.A vychovávám děti úplně jinak.Kdybych to nezažila třeba bych byla taky tak zlá.

      Někdy mi Gabka říká-chováš se ke mě jak vaši k tobě.Já ji odpovídam-ty by jsi nepřežila ani minutu mého dětství.Bud ráda,že jsem taková hodná.
      Honafa   22.05.2012 18:27:56
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Tak neříkám že každá facka kterou jsem od našich dostala že byla spravedlivá, ale rozhodně mě to nepoznamenalo negativně. Ale na druhou stranu si myslím že to je hodně o tom jaký ten člověk je. Já jsem sice hroznej cíťa, ale s prominutím "srát" si na hlavu nenechám, takže jsem se s našima hodně hádala o tu pravdu/nepravdu. Nutno říct že téměř vždy absolutně zbytečně dle pravidla "rodiče mají vždycky pravdu". Ale odnáším si do výchovy svých dětí to, že lepší jedna facka než hodinová přednáška, že trestá se jen jednou a ne zákazem milionu činností. A také jednu zásadní věc. Rodiče nejsou neomylní a rozhodně se před dítětem nijak neshodí tím, že se za svou chybu dítěti omluví případně uznají že se zmýlili.
      luciasek84   22.05.2012 18:40:33
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Naši nás nijak systematicky nemlátili,jen občas nějaké plácnutí a zcela výjimečně plácnutí vařečkou.To mě nijak negativně nepoznamenalo.Spíš něco jiného nebylo úplně ideální,co ze mě "udělalo" člověka s tak malým sebevědomím    Jinak ono ani nebylo třeba nás bít.Jednak jsme nijak zvlášť nezlobili (já teda určitě  )a pak taky bohatě stačilo,aby tatík něco řekl a poslouchali jsme jak hodinky. 
      veverka77   22.05.2012 18:55:50
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Vůbec a jsem jim vděčná za to, jak mě vychovali. Jsem samostatná, vím, že nic nedostanu zadarmo. Sice trochu vázne úcta ke starším, ale to mě netrápí.
      Pamatuju si, že na nás brala máma vařečku, jednou jsem dostala takovou, že jsem přeletěla půl pokoje. Z táty jsem měla hrůzu, tomu jsem se neodvážila lhát. On nás nebil, ale měla jsem z něj respekt.
      angieblack   22.05.2012 18:57:09
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Ne. Na mě celoživotně zapůsobil psychický teror. Každou ránu co jsem dostala jsem si myslím zasložila. Zase jsem nebyla mlácená pro niczanic že...
      Tondovi občas jednu nelísknout nevím co jiného, aby jednou nebyl strašný hazlíik.

      medox   22.05.2012 19:31:08
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      pohlavek či vařečkou přes zadek (pár se jich i zlomilo) jsme dostávali dost často, ale myslím, že vždy to mělo svůj důvod, ale nijak nás to nepoznamenalo, spíš myslím poučilo do života, u Nikči razím heslo 3x a dost, žádný dlouhý vysvětlování, jedna přes zadek je mnohdy účinnější  
      HankaŽ   22.05.2012 19:38:40
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Přiznávám, že občas jsme dostali od táty...jako malá si ale žádnou ránu nepamatuji. To už jsme byli vétší.
      Jinak mě spíš poznamenalo to maminčino ječení a stání v koutě. Nesnášela jsem tu její hysterii 
      Na naše děti neřvu jen zvyšuji hlas, občas když je závažný duvod Stellu plácnu na zadek. Viku zatím nedostala.
      U nás platí uklidnění se o samotě v pokojíčku a následovná debata. Zatím to funguje.
      Zavadilka   22.05.2012 19:42:12
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Mě ovlivnilo úplně něco jiného a né nějaká facka a nebo dostání na zadek.
      zanlena   22.05.2012 20:20:56
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      nás teda nejenom mlátili, ale aj různě psychicky ničili, vydírali, uráželi..a tak a odrazilo se to na mě hodně.
      jak moc mě celkově výchova ovlivnila, jsem zjistila, až když jsem se od mamky odstěhovala. a narážím na to čímdál častěji.
      zuzka83   22.05.2012 21:24:27
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      fyzicke tresty jsme dostavaly vyjimecne, spis mi ale vadilo,kdyz tata po nas rval,ale jinak jsem mela detstvi moc pekne a vychovana jsem myslim dobre
      plaz   22.05.2012 22:09:40
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Jak jsem psala níže, já snad bitá vůbec nebyla, brácha mnohem víc, ale on vážně strašně zlobil.    Ovšem myslím, že žádný výprask ho nijak nepoznamenal, je pořád mamčin mazánek a dosud bydlí s rodiči a vycházejí skvěle. Jakmile vyrostl z puberty, stal se s něj super brácha a člověk, myslím, že naši odvedli dobrou práci, i když občas dostal i tou vařechou.  
      Evulik25   23.05.2012 07:08:13
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Ž8dné vážné následky to na mě nenechalo. :o) Takže já mám celkem podobnou výchovu, až na pár detailů. To na manželovi se odrazila "nevýchova" od tchána. 
      iridales   23.05.2012 07:25:27
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      jako malá si to nepamatuju,ale když sem byla starší tak v 1 tříde,tak sme dostávaly,ale proto sme vychovaný tak jak sme,troufnu si říct že dobře ALE ublížily nám jinak,máme mě mlátila za známky a to děsně já si to pamatuju a pak jak nám nadávaly že sme tlustý,ošklivý a nic neumíme,výsledek je ten že nemám žádné sebevědomí 
      Gigi   23.05.2012 08:17:55
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Matka když mě bila tak jsem se jí smála, navím proč, prostě vypadala směšně  .

      Tata když mě nařezal a kolikrát jsem i věděla, že důvod je(třeba když jsem řekla, která k**** mě zavřela dveře do sklepa, které jsem si předem otevřela a ve vysoké rychlosti tam chtěla dojet na kole a on to tata tam chtěl jen v klidu nachystat zrní pro slépky) tak za deset minut došel a omluvil se mě. Takže jaké bití a tresty.
      polova   23.05.2012 09:06:02
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      my jsme dostávali, ale pokud tak oprávněně, klasiky pohlavek, přes zadek. v životě mě to nijak neovlivnilo, neponížilo, poslední facka byla snad v 6 třídě? já se malýmu snažím vysvětlovat a stejně to nemá žádný vliv, i když mu dám přes zadek, tak to udělá zase. já si myslím, že někdy pomůže řeč, jindy ruka. nebiju malýho, ale poslední dobou dostane plácanec i od Květoša
      ivulisek   23.05.2012 09:21:08
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: a co obráceně ???
      Skvěle mířená otázka. Ne, samozřejmě nás to s bráchou nepoznamenalo. Já teda byla vždy ta vzorná holčička a brácha sígr, takže já moc nedostávala, ale někdy se prostě neřešilo kdo a co a proč a dostali jsme oba. Normálně, přes zadky, facky nikdy. Schvaluju to a budu to praktikovat i na svých dětech, ať jdou s těma novýma teoriema do háje, páni učení.
      Terča80   23.05.2012 10:15:50
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • Áchjo...
    ...v sobotu mi jede Lucinka na týden k Otovi a už teď je mi velký smutno    ...já vůbec nevím co bez ní týden budu dělat..vím,že o ni bude dobře postaráno..Ota je její otec a má ji rád navíc se o ni bude starat víc Otova maminka takže se o Luci vůbec nebojím...snad nebudu tak hrozná,že jim budu volat každej den 5x  jeden den mě zabaví velkej úklid,ale ty další?Marek bude v práci protože nechce čerpat dovolenou před létem,nej kámoška dojede až ten další týden protože bude v práci a když bude hnusný počasí nebudu moct jet ani ven malovat  achjo já už bez tý Lucinky prostě neumím být   
    Rowdynka   22.05.2012 13:26:02, reakcí: 9, poslední: 22.05.2012 19:05:38
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Áchjo...
      Budes rano dlouho spat, pak si budes cist u snidane, pak teda neco lehce poklidis, zacvicis si, pojedes nekam na dobry obed, pak se projedes na kole, zajdes zaplavat, pak si budes cist v posteli...
      zajic   22.05.2012 14:06:37
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Áchjo...
      to já si vůbec nedovedu představit, co bych dělala. člověk uklidí, může si celý den číst..ale volno celej týden..to bude síla - nuda a ještě bez malé..
      ale nakonec to určitě uteče jak voda a ty ji budeš mít zpátky!
      zuzka83   22.05.2012 14:33:17
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Áchjo...
      ty jo,tak to já bych věděla hned co dělat  napřed samozeřejmě dlouhý spánek,relax,pak úklid a pak bych vymalovávala děstský pokojík, domalovala bych konečně rozmalovaný obraz, tancovala bych,dělala na zahradě, jéééé to by bylo bájo 
      akilah   22.05.2012 15:22:55
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Áchjo...
      Vyrazíš shopovat do Igy. 
      tygřímáma   22.05.2012 16:38:48
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Áchjo...
      Ajaj, vím jak ti je jen s tím rozdílem že já Ondru poslala někam kde jsem nevěděla jak o něj bude postaráno. Každý den jsem s ním telefonovala, ale byla jsem hotová.Za měsíc a půl mě to čeká zas a už teď se klepu, ale výhoda je že budu v práci a tak mi to snad uteče.
      Ady.S   22.05.2012 17:22:29
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Áchjo...
        to zvládneš! užij si volno  
      jezurka   22.05.2012 17:48:23
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Áchjo...
      Já bych momentálně dala půl království a celou princeznu za to, kdyby si někdo ty moje děti aspoň na dva dny odvezl. Naposledy jsme bez nich byli v říjnu a já už bych si opravdu potřebovala odpočinout.
      I když tvoje pocity chápu, tak teď ti nejvíc ze všeho závidím.
      nadule1   22.05.2012 17:51:10
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Áchjo...
      Tak dlouho by se mi taky stýskalo  Já zatím byla bez Karkulky nejdýl 5 dnů  Ale zase si odpočineš a budeš se na Lucinku o to víc těšit 
      veverka77   22.05.2012 19:05:38
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • zakaz biti deti
    jsou zeme kde se dite nesmi bit..svedsko uz od roku 1979 ma zakaz na biti a rvani na deti...a rostou tam normalni lide...na ulici se proste na dite jecet nesmi..ve zlem...plati to v mnoha zemich...treba i v chorvatsku a zatim jsem nevidela,ze by z tech deti rostli dreva a spratci...a to mi vyrostli pred ocima a dnes ma uz par sve vlastni deti...jini studuji vysoke skoly,jini podnikaji..vsechno mladi lide 18 az 25 let....nijak je to nebiti a litani po restauarcich,protoze tam se vysedava vsude a porad  poskodilo...
    Liberte   22.05.2012 08:14:26, reakcí: 40, poslední: 23.05.2012 10:38:25
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: zakaz biti deti
      A nebijí je třeba tajně? 
      Jinak ja děti taky nebiji,protože jsou menší a slabší než já a Gabku nebiji,protože je větší a silnější než já.
      Bych aji řekla ,že z nich rostou slušní lidi i když Gabka má svoje mouchy.
      Honafa   22.05.2012 08:36:29
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        nebiji...nikdy jsem to nevidela a to ze jsem tam zila dlouho a byla s detma denne
        Liberte   22.05.2012 08:40:30
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: zakaz biti deti
          jak můžeš vědět,že někteří lidi nebijí své děti tajně doma?tos u všech bydlela?  nic proti,ale nikdy nevíš co se děje za zavřenými dveřmi proto nepiš,že je tajně nebijí..někteří ne,ale najdou se určitě i rodiny kde to dítě na zadek dostane a ani o tom nikdo jiný nemusí vědět...
          Rowdynka   22.05.2012 10:51:29
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
          • \ RE: zakaz biti deti
            Mě jak kluci už venku hodně točí, tak jak dojdeme dom, zavřu dveře a tak jim nasekám na zadek    . Ono není pozdě, protože oni prostě umí být hnusní až do té doby než ty dveře zavřu a konám  .

            No, jestli je fackují tajně se dá poznat podle toho, že tomu děcku nějak pohneš rukou kolem hlavy a ono uhne nebo ne... Proto děckám dávám na zadek  .
            polova   22.05.2012 13:27:32
            [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: zakaz biti deti
      me by strasne zajimalo,jak ty nikdy nebite deti reaguji,kdyz se protahuji s vrstevnikama o hracku na piskovisti. Podle teorie,ze se to nemeli kde naucit, si teda vzajemne nenaplacaji???
      plaz   22.05.2012 08:47:48
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        Nějaký výchovný metr na ně musí být.Tak,že třeba místo facky použiji ironickou poznámku.Nebo nadávku,nebo klidně i zákeřný štípanec.Anebo jsou bábovky a hračku raději pustí a utečou.Kdo ví. 
        Honafa   22.05.2012 08:53:31
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        elli se naucila placat ve skolce...a ottas ted od ni,ale venku na deti dlabe..jen jednou ho majznul kluk o hlavu vetsi a zezadu..ottas se otocil a zduchnul do nej...ruce v pest pripravenej na boj..ale kluk se lek a to jak ottas uvidel,tak se otocil a s usmevem bezel pryc, nepokracoval ve rvacce,za par minut se tam ten grazlik zmlatil s klukem stejne starym jako ottas a poradne..kopali do sebe a rvali se jak kone..elli take jeste nikoho krome ottase neprastila a on placa ji,kdyz mu bere hracky a provokuje ji...
        Liberte   22.05.2012 09:09:10
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: zakaz biti deti
      a já zase zažila pěkně rozmazleného spratka 3letého v Chorvatsku, který mohl mlátit moji 5letou dceru jak chtěl, řvát a běhat všude a ikdyž jsme my měli zaplcený pobyt, malý grázlík tam byl na prvním místě... nikdy ho neokřikli, nic nezakázali, všechno měl dovolené a velmi ho obdivovali, jak je úžasný.. když mu to bití jednou eliška oplatila a trochu ho plácla, byl oheň na střeše   už jsme tam nikdy víc nejeli  
      podle mě dobrá výchova souvisí spíš s důsledností a především láskou - bití nebo plácnutí už je jen prostředek, který není nejvhodnější, ale některé děti bez plácnutí nefungují, jako třeba moje verunka, z té by spratek určitě vyrostl.. naopak elišku jsem plácla opravdu vyjímečně a je vychovaná dobře  
      jezurka   22.05.2012 09:38:12
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        Cha! V HR jsem stravila dve sezony jako delegatka, dostala se i do rodin, takze muzu rict, ze tamni deti rozhodne nejsou extra vzorne a vychova dost laxni...

        Tema biti deti tady bude vecne. Uz jsme se kazda xkrat vyjadrila, ne? ;-)
        Terča80   22.05.2012 10:10:33
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: zakaz biti deti
          deti nejsou vzorne...to ja ani nechci vzorne deti..brrrr....ale vyrostou i bez mlaceni v normalni lidi...tady chteji vzorne deti a poslusne na slovo..jinde jimdaji volnost a samostatnost a v dospelosti jsou vychovani,pracoviti,spokojeni..vetsinou..obe strany
          Liberte   22.05.2012 12:04:02
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
          • \ RE: zakaz biti deti
            jestli ty to nevidíš moc zjednodušeně   zas tak úžasné, pracovité a spokojené to ve Švédsku ani Chorvatsku určitě není  
            jezurka   22.05.2012 13:21:31
            [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: zakaz biti deti
      Ono to bude taky o tom, že každej vnímáme "spratka" jinak. To, co mně už přijde jako spratkovitost, někteří interpretují jako genialitu a ještě to dítě obdivují, jak je úžasné.
      nadule1   22.05.2012 09:57:25
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
                Nadi tys mě hned poránu tak pobavila     naprosto souhlasím!
        jezurka   22.05.2012 10:20:41
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        Jo, taky už jsem viděla pár takových případů a je to smutné. 
        Evulik25   22.05.2012 10:52:48
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        Asi tak nějak  .
        polova   22.05.2012 13:37:48
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        toho ja se strasne bojim, ze holky, ktere me prijdou docela hodne, muzou nekoho obtezovat.
        Marusku uz snadno udrzim v sede, jen ona strasne nahlas mluvi. Takovym jasnym detskym hlaskem se pta, KDY bude jidlo, JAK se jmenuje servirka, ze je to strasne dobre... a tak.
        Anicka zas hospodari v podpivovych tackach. Mi to prijde lepsi, nez kdyby rvala, ale co ja vim, co ostatni lidi?
        A Marusku asi tezko muzu rezat za to, ze mluvi...
        zajic   22.05.2012 14:11:06
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: zakaz biti deti
          Adam dela oboji najednou a myslim,ze je to v ramci normy jeste  
          plaz   22.05.2012 14:14:57
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: zakaz biti deti
          Neboj - tohle sice může některé lidi obtěžovat, ale určitě si nikdo nemyslí, že by byly nevychované. Tohle je dětsky roztomilé.
          Když to vztáhnu na situaci v restauraci, tak jsem měla na mysli scénu, kdy tříleté dítě vezme slánku, vší silou jí mrskne o zem, ta se tam rozbije a rodiče dítě pochválí, jak je šikovné, že už ovládá Newtonovy gravitační zákony. A cestou domů mu za odměnu koupí zmrzlinu a Happy Meal. :))

          A vůbec neříkám, že by se za to to dítě mělo seřezat, ale z mého pohledu by mělo vědět, že slánka se na zem nemrská a že to opravdu není legrační.
          nadule1   22.05.2012 14:35:52
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
          • \ RE: zakaz biti deti
            Asi je rozdil, kdyby tou slankou schvalne mrskla na zem Maruska, to bych ji asi jednu flakla aj ja, pac vi, ze se to nedela.
            Kdyz by s ni hodila Anicka, tak nic, ze jo. Proto ma v prackach ty tacky, tem nevadi, kdyz upadnou.
            zajic   22.05.2012 14:41:23
            [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
            • \ RE: zakaz biti deti
              Ano - proto jsem psala tříleté dítě. Samozřejmě, že čím větší dítě, tím větší nároky v tomto ohledu na něj kladu (já teda určitě).
              Z těch důvodů, co píše níže Val. Když jdu do restaurace, tak nechci být obtěžována (i když si myslím, že jsme hooodně tolerantní a dokud mi cizí dítě nehrabe do talíře, tak ho v podstatě nevnímám). A proto se snažím, aby to fungovalo i tak, že když jdeme s dětma, tak ať MY nikoho moc neobtěžujeme.

              Jenže právě je spousta rodičů, kteří tyhle situace vidí jinak a to, že dítě mrští slánkou jim přijde naprosto geniální, protože to dítě přeci poznává svět a tak ho nebudeme omezovat.
              nadule1   22.05.2012 14:48:29
              [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
              • \ RE: zakaz biti deti
                mamkliku,ze takove ptakoviny jako brcka a pivni tacky nase nikde a nikdy nezaujali  prolejzacky a hracky ano,ale veci nastole jsou na stole a na ne se nesaha aniz by se to melo vysvetlovat...nejak tak to berou nasi...ale zpivaji si klidne u jidla a diskutuji s tatou a ja je necham...me to neobtezuje... 
                Liberte   22.05.2012 15:20:05
                [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: zakaz biti deti
          uprimne..pokud jdu v cechcach do restauarace a vidim ze tam neni nic pro deti,ale takova ta prodospele napivo..nebo hodne dobre jidlo a piti a vidim tam male deti blizko meho stolu,odchazim pryc,nechci byt rusena a hlavne si chci zapalit cigaretu a to vzdy...tudiz bud mi daji jiny stul nebo jdu pryc  nekam kde nejsou deti a nebo u nich kouri rodice at na me pak ulitle matky nehulakaji at nekourim 
          Liberte   22.05.2012 15:17:04
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
             
        Bea-Matyas   22.05.2012 17:56:43
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        Mas pravdu, nekdy si myslim, ze by diagnozu nemely dostat deti, ale rodice 
        Bea-Matyas   22.05.2012 18:01:59
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: zakaz biti deti
      vsak to je spravny..ja tobimu dala po ruce asi 2x a na zadek jednou jedinkrat- a to byl mimno(i sem to tu psala) od te doby ho nebiju a kricim zridka kdy- ale ja kricim ikdyz mluvim,jelikoz sem proste hlucna..ale klidne at to tu zakazou..
      amalie2011   22.05.2012 10:04:28
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: zakaz biti deti
      Já myslím, že tento zákaz je celkem zbytečný, protože rodiče, kteří bít děti chtějí je budou mlátit i tak. A teď mám namysli různé psychouše, kteří děti fakt týrají. Já bych třeba na děti nevytáhla řemen nebo vařečku, ale neumím si představit, že by nemohli dostat po ručičce nebo na zadek.  Každopádně ale netvrdím, že bitím děti vychovávám, věřím, že existují děti, u kterých plácnutí přes zadek není ani třeba. Například já jsem prý jako malá dostala všehovšudy jen jednou.      U Míši se kolikrát i to plácnutí mine účinkem, spíš si ulevím já, ale nebudu pokrytec a přiznám, že i tohle občas potřebuju, abych si ulevila já, když teda fakt hrozně zlobí.
      Evulik25   22.05.2012 10:51:20
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: zakaz biti deti
      Mně již přijde v protikladu na jedné straně demokratická výchova bez negativní motivace platící na děti a na druhé zákazy omezující výchovu rodiče a postihy za jejich nedodržení. Je to dle mého proti zdravému rozumu.
      Také není od věci, když se dítě setká s hysterickou reakcí rodičů, které svým jednáním vyprovokuje. Ač na ni rodič není pyšný, dítě vidí, co může způsobit a nebude nikoho ani v dospělosti zbytečně provokovat.
      O těch slušných lidech v severských zemích máš jistě pravdu. Pouze jim jednou za čas vyroste nějaký Breivik, který postřílí půlku dětského tábora.
      Calamity J.   22.05.2012 10:53:27
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
             
        plaz   22.05.2012 11:34:12
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        to nebude asi jen tim nebitim...bestie vyroste kdekoliv kde je narusen model chovani ..rozumneho...a hysterii nikdo nezakazuje..ale se mi libi,ze nedaji diteti na zadek a nervoiu na nej do debilu jak tady vidavame...ted v praze jsme az zirali...rocnimu prckovi bylo asi vedro ci co arodice na nej jeceli,ze je velkej ,tak snad to zvladne a ze je kreten  no zvladne..mozna take jednou s puskou
        Liberte   22.05.2012 12:07:01
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: zakaz biti deti
          Tohle je ovšem o úrovni kultivovanosti lidí, které se nedá přikázat, ale pěstovat v celé společnosti.
          Na druhé straně se přiznám, že si nedovolím posuzovat situaci cizího rodiče, sama vím o svých rezervách.
          Pouze chci, abych při spolupráci s dětmi a jejich vedení myslela na jejich dobro, nikoliv na to, zda jednám dle zákona.
          Calamity J.   22.05.2012 12:51:36
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
          • \ RE: zakaz biti deti
            já tady v tom teda nemám úplně jasno, ale na druhé straně je otázkou, jestli to, že by bití bylo zakázáno (byť jen proklamativně) zákonem, jestli by se smýšlení společnosti v tomto nakonec nezměnilo. jestli by se nezvýšila ta kultivovanost.
            se mi spíš stává, že vidím, jak se někde obyčejně vzteká nějaký batole a lidi kolem protáčí oči, že by mu měla matka pořádně nařezat. stejně tak jestli by to člověku nepomohlo se na chvilku zamyslet, jestli to, co chtějí udělat-udeřit dítě - je adekvátní dané situaci.

            já si toho hodně všímám, jsem na to přecitlivělá, protože jsem v dětství byla hodně bitá. nijak brutálně (idkyž krev z nosu mi občas tekla) a né úplně bezdůvodně, nicméně pravidelně, hodně a spíš jen proto, že moje matka je hysterka, chce všemu a všem šéfovat a měla nervy v kýblu...a taky jsem přecitlivělá, když slyším, že rodiče na veřejnosti zle nadávají svým malým dětem do debilů a tak. slýchám to docela často. toto mají být lidi, kteří přemýšlejí a myslí na dobro dítěte? (já to já samozřejmě chápu, že toho na ně může být v tu chvíli moc, že mají třeba osobní problémy nebo jen kocovinu, ale toto je třeba pro mě ta hranice, která se nepřekračuje v žádným případě)
            ono to dobro dětí je strašně relativní pojem - každý to vidí jinak. zrovna ta naše matka nám celý svůj život obětovala, všechno, k čemu nás nutila bylo pro naše dobro..to, že jsou z nás zakomplexovaní neurotici je jen nějakej omyl s ní nijak nesouvisející.
            chci říct, každý to "dobro dítěte" vidí jinak a v každým jednotlivým případě se ukáže až po letech, jak se k tomu staví to dítě, o jehož dobro šlo.
            zuzka83   22.05.2012 14:07:10
            [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
            • \ RE: zakaz biti deti
              Přesně, jak píšeš, je to o individuálním případ od případu.
              Přiznám se, že se mně nejedná ani tak o horování za tuto jednotlivost, ale současné "módní výstřelky" ve výchově jako celku, které někdo vymyslí, dělá si na nich jméno a vydělá na tom, skočí mu na to spousta nejistých rodičů, a pak Ti, kteří zastávají naprosto standardní přístup k dítěti, jako dítěti, nikoliv zmenšenému dospělému a Bohu v jedné osobě, vypadají jako zpátečníci.
              To by bylo na delší a jistě zajímavou diskuzi.
              Calamity J.   23.05.2012 10:38:25
              [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: zakaz biti deti
      tak ja holky treba nebiju, ale to vychazi spis ze me, nez ze bych byla tak uvedomela. Verim, ze kdyz by mi to nekdo zakazal, tak ju zacnu mlatit najust zakonum
      zajic   22.05.2012 14:09:07
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: zakaz biti deti
      Bít či ne,to je otázka která už se tady mnohokrát probírala.Já bych na to koukla z jiné strany.Tak jako má každá země svůj jazyk,svoji kulturu,svou vládu atd.má i svůj názor a model k výchově dětí.Jestliže jsou Italové,Chorvati a pod.zvyklý X generací,že děti jim v mládí skáčou po hlavě,jsou v podstatě ve společnosti neomezovány a pod.tak tam je prostě tento model chování tolerován a braný jako samozřejmost.V našich končinách jsme prostě po X generací zvyklý na něco úplně jiného.Tak nějak se počítá s tím,že dítě je vychováváno tak,aby nerušilo okolí a jeho přirozenost je do určité míry omezovaná.Vždyť zkuste se zamyslet,kolik z vás zná z mládí restaurace s dětským koutkem,nekuřáckou restauraci a pod,?Já tedy ne a vždy se tak nějak počítalo s tím,že pokud mě rodiče někam vezmou,tak já jako dítě se přizpůsobím okolí a né že se okolí bude přizpůsobovat mě.A tohle myšlení českých lidí nezmění ze dne na den žádný zákon.Ano,už i tady v Čechách se společnost trochu mění,ale ještě to pár let bude trvat.A protože já i moje děti žijem tady a teď,tak je sice vychovávám volněji než rodiče vychovávali mě,ale stále mají oproti jiným národům ty mantinely postavené dost vysoko.Důvod?Tak za prvé mě to tak vyhovuje a přijde mě to správné,za druhé nechci být ta,co má ty "nevychované parchanty"obtěžující okolí.Já totiž taky nechci být obtěžována,tak nevím proč bych měla požadavky dětí povyšovat natolik vysoko,že okolí tím bude otráveno.
      Val.J35   22.05.2012 14:20:06
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        s tímhle se plně ztotožňuji a jen doplním k Zuzce, bití dětí tak, že jim teče krev z nosu už vážně výchovné není ani trochu, ale dát dítěti přes prdel až to štípne, protože se mi vycuklo a běželo rovnou pod auto mi připadá správné a o rozcapených dětech v restauracích a řvoucích ,,kup mi čokoládu,, v krámě ani nemluvě.Já mám hranice i co se týká toho co si může dítě dovolit ke mě jako k matce a kolikrát žasnu, že to ostatní tak nemají a dítě je mlátí,kope,kouše,a hnusně s ní mluví a maminky se jen usmívají jakého to mají fráju !!!!! To se radši otočím a jdu pryč poněvadž je mi z toho smutno.
        lucie73   22.05.2012 15:59:25
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: zakaz biti deti
          Dobre jsi to napsala. Taky zasnu, jak kolikrat dite na matku mluvi a co vsechno si dovoli. My drzime Vegu zkratka a netolerujeme ji napr. aby po nas sekla rukou nebo hnusne na nas rvala. Rozhodne mame latku nasazenou rozumne vysoko. Tady se moc nevidi, ze by byly deti bity na ulicich, ale doma jim urcite nejaka prileti. A rodicu, kteri se vic zajimaji o kafe, nez o behajici neposlusne dite jsem zazila taky dost. Jak pise Val, vliv spolecnosti, ve ktere clovek vyrusta urcite existuje, ale ono je to hlavne v lidech a znam rodice, kteri smysli stejne jako my, cesi.
          mihra   22.05.2012 16:22:39
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: zakaz biti deti
          Souhlasím do puntíku Luci.    
          luciasek84   22.05.2012 18:33:07
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: zakaz biti deti
        Musím taky krátce reagovat hlavně na začátek tvého příspěvku - souhlasně.
        Moji ségru nedávno navštívila její kamarádka, co se provdala někam do Ameriky. Už má taky 2 děti, přibližně ve stejném věku jako já a sestra (3 a 1 rok) a při zahradních hrátkách byly všechny dítka hodně hlasité a pořád vyžadovaly pozornost. Sestra se snažila ty svoje krotit a její kamarádka se strašně divila PROČ. U nich je totiž prý zvyklé, že dětem se dává úplný prostor, jsou to přece jen děti tak ať se vyřvou a vydovádějí, malí budou jenom kousek života, vzornost se po nich má vyžadovat až ve školách (ovšem zase ne ve volném čase). V Čechách je zakořeněno, že dítě má být od narození poslušné a má splňovat vše, co se od něj očekává, a je "špatné" když se nechce přizpůsobit.
        Já bití třeba nepreferuju, ale když mi starší Klárka už hodně dlouho pije krev (a to teda ona umí) a nejde to s ní ani po dobrém, tak na prdel dostane. Ale mám i kamarádky, jejichž děti jsou neskutečně hodné, fakt splní hned to, co po nich matka chce, snad ani nikdy neodmlouvají...to se pak nedivím, že se vyskytují názory, že dítě se nesmí trestat bitím atd. Kdo nezažil rozvsteklené dítě, které není možné ani zavřít do pokojíku se vyvztekat, protože by rozmlátilo půl místnosti, tak asi fyzické tresty nepochopí. A já zároveň závidím těmto rodičům    
        BarčaKa   22.05.2012 16:40:18
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • Nezbedné dítě
    Podobný i když jiný případ jak níže.
    Byli jsme dnes na luštění křížovek ve škole.Fajn akce.
    Bylo to luštění na čas.Neustále vyhrával jeden kluk.Fakt byl chytrý a dobrý.Jenže...byl strašně neukázněný.Jak běžel ,že už to má, skákal u toho po lavici,žduchnul třeba surově do holky,v polovině se podíval učitelce do výsledku a vyřvával,že je první.Učitelka ho zvládla dobře a pohrozila vyhazovem.V tom kluk začal hlasitě řvát,brečet až to bylo nechutné skoro až zvracel.Tak mu dovolila at zůstane.Trošku se zklidnil.Pak opravdu vyhrál.Ale nikdo mu to za to chovaní nepřál.Fakt všechny rušil.
    Myslím,že to je výsledek volné výchovy.A chytrý kluk se tak zbytečně ztrapňuje.

    Honza je taky moc chytrý,taky chce neustále vyhrávat,ale takhle se nikdy nechoval.A kdyby jo tak bych ho zkrotila.Ale fakt u Honzy si to nedokážu představit.
    Honafa   21.05.2012 19:55:29, reakcí: 13, poslední: 22.05.2012 14:30:32
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]

 

 

Doporučte tuto stránku svým známým
Vaše jméno:
Váš e-mail:

Příjemci (e-mail nebo login)

Vaše poznámka:


Ohodnoťte tuto stránku
Máte nějaké návrhy pro tuto stránku nebo jste zde nalezli chybu?



Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 655)
ZPĚT na: Titulku | Baby dnes
Nová kategorie

Chybí-li Vám kategorie, návrh, prosím, pište na: info@babyonline.cz

Anketa
Komentáře: zde
Kontakt na redakci a autory

Chcete-li kontaktovat redakci nebo autory našeho portálu, máte-li pro nás námět, názor, připomínku, pište, prosím, na info@babyonline.cz.

Staňte se fanouškem BOL!
Staňte se fanouškem Baby on line!
Reklama s proklikem
Reklama s proklikem
Reklama s proklikem
Reklama s proklikem
Kontakt na redakci a autory

Chcete-li kontaktovat redakci nebo autory našeho portálu, máte-li pro nás námět, názor, připomínku, pište, prosím, na info@babyonline.cz.

Kdo je přihlášen online?
(v seznamu se objevíte, jste-li přihlášen/a a v nastavení máte tuto funkci zakliknutou)
POZOR!
Služba pouze pro zaregistrované a přihlášené.

Přihlašte se v pravém sloupci v boxíku "Přihlášení".

• Pokud nemáte přihlašovací jméno a heslo, zaregistrujte se.

 
Aktuálně u odborníka
23/5
Diskuzní klub
nové: 266
23/5
23/5
Fotogalerie
nové: 3
23/5
Inzerce
nové: 1