Inzerce
Inzerce
Inzerce

vyblita antibiotika - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Baby aktuálně (strana 2416).

  • vyblita antibiotika
    Dnes jsem s Evulkou šla k dětské, protože chytla teploty. Dala jí atb, které jako sirup jsou s doplatkem za 400Kč. Tak jsem udělala ústupek a vzala je, vím jak Evca bojuje s užitím čehokoliv. Ale večerní dávku mi vyblila. Ráno asi podat opětovně, co? Teď chudák konečně usla.

    Štve mě, že léky jsou takový byznys ????
    škubanek   | 30.01.2015 21:24:47 | Reakcí: 17, poslední: 01.02.2015 09:23:54
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: vyblita antibiotika
      Nech si napsat prášky, ze syrupu bleje kde kdo. Evička je velká, prášek spolkne, kdyžtak nadvakrát nebo ji to nadrtíš, nechá si to vysvětlit.

      Léky byznys - když si vezmeš, kolik stojí potraviny, tak na ty léky jsou mnohem přísnější požadavky, těžko můžeš čekat, že je někdo bude vyrábět z dobroty srdce zadarmo, z čeho by žil? Co všechno by mělo být placeno ze základního pojištění je otázka, kterou tady asi těžko dopodrobna rozebírat. No, a že s lidským zdravím je dobrý obchod, to je jasné. Za co jiného lidi budou platit, než za zdraví své, a ještě více za zdraví svých dětí?
      zajic   | 30.01.2015 21:33:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vyblita antibiotika
        Jen je hnus, že jeden a ten samý lék a jen jiná forma a značný rozdíl ???? Zitra je sobota, tak nevím jestli jet na pohotovost,aby mi napsal nový recept. Ach jo, vylít 400kč to bude bolet.
        škubanek   | 30.01.2015 22:08:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: vyblita antibiotika
          Já myslím, že to stojí plus minus stejně, ten syrup bude dražší, protože to bude mít kratší expiračku, ale ty prášky za Tebe zaplatí pojišťovna a ten syrup si platíš sama.

          Tak třeba to byl ojedinělý exces a ty další dávky už blít nebude.
          zajic   | 31.01.2015 07:46:04
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: vyblita antibiotika




            Sedí tu jak hromadka neštěstí. No jsem zvědavá,jak pochodim. Ani jíst nechce ????
            škubanek   | 31.01.2015 07:51:43
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: vyblita antibiotika
                tak co, tentokrát se povedlo?
              Souhlasím se zajícem, příště prášky a zkusit nadrtit, mé sedmileté dítko taky odmítá cokoliv co vypadá jako prášek polykat... A ta cena běs  
              moninif   | 31.01.2015 08:47:51
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: vyblita antibiotika
              jak to dopadlo s další dávkou? Fanula mi taky většinou jednu dvě dávky vyblindí. Zkusím se příště taky zeptat na prášky, osvědčilo se mi ten sirup nedávat těmi dávkovači, ale najednou na velké lžíci, to nevyblindí. Tak držím pěsti.
              Myšice   | 31.01.2015 10:22:30
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: vyblita antibiotika
              Chudák malej.
              Zkus ale, aby něco snědla, ať ty ATB necpe na lačno, to by pak vyblil každej. I když chápu, že při teplotách jíst nechce. Ale klidně i kousek čokolády, suchej rohlík nebo něco podobně závadného, co ji normálně jen tak nedáš.
              zajic   | 31.01.2015 11:55:03
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vyblita antibiotika
        promiň, ano něco to stojí, ale vydělávat na dětech? To se mi vždycky trochu příčilo...
        moninif   | 31.01.2015 08:49:46
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: vyblita antibiotika
          No to jo, farma byznys je takový celý na hraně, právě proto, že jde o zdraví - a nejen dětí.
          To by byla hodně složitá debata, jestli mají farma firmy právo vydělávat, kolik mají být marže, jaké má být pojištění a co z něj platit, je to všechno provázané.

          Jinak na dětech se obecně vydělává nejvíce. Si vem, kolik hovadin se Ti pokusí prodat jen pro novorozence - odsávačky, flaštičky, sterilizátory, kojící polštáře - a kolik později nacpeš do různých nutných kroužků a vzdělávacích aktivit, protože Ti okolí nutí, že pokud nebude Tvé dítě mluvit ve 3 letech plynně anglicky, už nikdy nesežene dobré zaměstnání. Děti jsou obchod jak prase, a 400 Kč za lék, který doopravdy uzdraví, a může některému děcku lépe vyhovovat, mi nepřijde jako takový morální úlet.
          zajic   | 31.01.2015 12:03:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: vyblita antibiotika
            Jo jo, pojišťovna. Tak na co ji máme. Za něco doplatíš, za něco jiného ne. Takže to není vina výrobce, distributora, nýbrž pojišťovny. A dobrý tah. Maminky malých dětí nemají na výběr. Těžko kojenci dáš prášek.

            Jinak já jsem se nikdy nenechala zviklat okolím. Tudíž žádný kojící polštář u obou dětí, žádný přebalovací pult a mohla bych dost pokračovat. Své děti ve třech rozhodně neučím anglicky, protože na vlastní zkušenosti vím, co může udělat přehnaná snaha rodičů rozvíjet maximálně své dítě. Výsledek u některých jedinců ... neurotickým, dost roztěkaný človíček.      

            A jinak 500Kč, je možná pro někoho pomíjivá částka. Neříkám, že kdybych neměla co jíst, tak to stejně Evce koupím. Ale když člověk fakt zaplatí úvěr a poplatky a vyjde, že vyjde, tak řeší i 500Kč. Na nás prostě všelijaká lákadla a triky na zákazníky neplatí. Vyloženě oba s Jirkou nenávidíme nakupování   Jsme asi úplně out.
            škubanek   | 31.01.2015 21:15:28
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: vyblita antibiotika
              Ten systém pojištění je celý divný. Já bych tak odhadla, že antibiotiko v prášku bude stát 300 a ten sirupík teda 400, akorát z nějakého důvodu pojišťovna proplácí jen prášek. Proč to tak dělá - neptej se mě. Je to uhozené. Správně bys měla doplatit třeba jen tu stovku - rozdíl

              Já měla jak kojící polštář (bez něho bych nenakojila, vozila jsem si ho všude s sebou), tak přebalovák, ten mi dělal Pepa. Teď na něm bydlí trouba. To zas já se občas na něco božího nechám nalákat. Na popud BOLu jsem zakoupila jak pakárnu, tak jogurtovač - zmrzlinovač. Super věci.

              Obecně mi přijde smutné, že je tady tak ohodnocená práce, že 2 vydělávající lidé řeší velmi intenzivně 500 za léky.
              zajic   | 31.01.2015 21:26:39
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: vyblita antibiotika
                Souhlasím se vším.

                Já výjimečně taky podlehnu. Třeba teď mě Lucka tady fakt navnadila k té dvojici tlakových hrnců. Vypadají fakt skvěle. A je to snad na celý život   A náhodou zmrzlinovač a tak ... to musí být super.

                Jinak peníze jsou někdy boj. Ale člověk má možnost volby. Nemuseli jsme se zadlužovat tak moc. Ale chtěli jsme. Něco na úkor něčeho. Máme dům se zahradou, o které jsme snili. Jsme šťastní.
                škubanek   | 31.01.2015 21:34:18
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: vyblita antibiotika
          Tak jaký je rozdíl mezi tím, jestli to užije dítě nebo dospělý? A rozdíl v doplatku i kdyby 150 Kč, tak to není spravedlivé, ne?
          škubanek   | 31.01.2015 21:21:02
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vyblita antibiotika
      snad další pokus byl lepší...já mám bohužel podobnou zkušenost, takže volím léky...
      Lendrunka   | 31.01.2015 09:36:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vyblita antibiotika
      tyjo, bobek :-( přeju, ať je co nejdříve v pořádku  

      a 400 za antibiotika je teda fakt dost   snad už další byla v pohodě
      Courtney   | 31.01.2015 20:25:30
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Baby aktuálně (strana 2416)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×