Inzerce
Inzerce
Inzerce

Baby aktuálně (strana 1272) - diskuze

Žhavé novinky, aktuální radosti i trápení, aneb Co nesmím minout. Vítejte v Baby aktuálně! POZOR! Než začnete psát do této aktuální rubriky, zkuste se, prosím, zamyslet, zda pro Váš příspěvek již neexistuje přiléhavější rubrika. V opačném případě již Baby aktuálně nebude plnit roli aktualit, ale bude směsí nesprávně zařazených příspěvků. Děkujeme.

Přidat nový příspěvek
  • přání od Martiny
    děkuji za moc krásný pohled od polovy...   
    lojzinek   | 13.04.2011 11:24:33 | Reakcí: 13, poslední: 13.04.2011 20:11:14
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Látkové pleny
    Ahoj holky,
    připravuji teď text o přebalování a kromě názoru odborníka bych byla ráda, kdybych se mohla zeptat Vás, které jste ještě zažily klasické pleny u svých nejstarších dětí.
    Na koho se mohu obrátit, napište mi, prosím, na: info@babyonline.cz
    Děkuji moc,
    Jana
    Calamity J.   | 13.04.2011 11:02:55 | Reakcí: 8, poslední: 13.04.2011 20:19:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • dekuji sve tajne bolce Zavadilce
    pranicko dorazilo a udelalo velkou radost   diky 
    Andrea81   | 13.04.2011 09:54:45 | Reakcí: 8, poslední: 13.04.2011 20:11:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • divný počasí...
    Taky u vás sněží? Koukám na to jako blázen... fůůůůj   
    Ewík82   | 13.04.2011 08:43:29 | Reakcí: 15, poslední: 13.04.2011 13:29:12
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      U nás fouká a svítí sluníčko, ale viděla jsem včera ve zprávách, že někde v Krušných horách včera sněžilo.
      zanlena   | 13.04.2011 08:45:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: divný počasí...
        já chci taky sluníčko     ale mám na odpoledne domluvený kafe a nákupy, tak snad se počasí umoudří... ještěže mi nechal muž auto    
        Ewík82   | 13.04.2011 08:49:19
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      Zatím ne,tak snad jsem to nezakřikla   
      veverka77   | 13.04.2011 08:46:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      U nás svítí sluníčko a je +7, ale obačas se prožene nějakej mráček
      mtina   | 13.04.2011 08:47:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      u nás chumelí  
      Jana A   | 13.04.2011 09:07:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      prší
      Rowdynka   | 13.04.2011 09:21:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      Prší a je hnusně...brekekeke 
      cukrblik   | 13.04.2011 09:24:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      u nás to ráno vypadalo přes okno nádherně, ale je zima děsivá, protože fouká strašnej vítr. a už se i zatahuje..
      ale sníh tu naštěstí není!
      zuzka83   | 13.04.2011 09:30:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      u nás je to všelijaké  jednou je sluníčko, na jednou se shcová, začne padat sních  potom přestane a zase fouká, a do toho zase začne padat.  Prostě aprílové (psí) počasí 
      pem   | 13.04.2011 09:34:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      Holky nestrašte já už nechci zimu.Tady je teda jen 6 stupňů takže kosa a navíc dost fouká,ale zatím neprší a nesněží-doufám ani nebude.
      Pralinka   | 13.04.2011 09:39:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      tsss, kdyby začlo sněžit, stěhuju se do teplých krajin. Humus tohle :)
      luciasek84   | 13.04.2011 10:03:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      U nás nesněží,ale je šílená zima a fičí studený vítr.
      tygřímáma   | 13.04.2011 10:42:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      Skoro jsem zmrzla. Vyrazila jsem v jarním oblečení, když zima nepolevoval, kouknu na teploměr a ono 5 stupňů.
      Nevynechalo to počasí léto 
      Calamity J.   | 13.04.2011 10:52:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      šílená kosa,fouká dost,ale nesněží naštěstí...máme dešt'ové přehán'ky..
      lendy   | 13.04.2011 11:13:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: divný počasí...
      Na Unine dopoledne snezilo
      zajic   | 13.04.2011 13:29:12
      Reagovat | URL příspěvku
  • Nová kolekce jaro/léto 2011 módní návrhářky Gábiny Páralové!
    http://www.babyonline.cz/maminka/zivotni-styl/moda-a-styl/nova-kolekce-jaroleto-2011.html
    Baby on line   | 13.04.2011 08:01:18
    Reagovat | URL příspěvku
  • Dobrou noc
    I když je tady krásná debata.Škoda,že nemuže spolu sedět pít vínko a debatovat do rána.
    Začíná mi Kustka.
    Mějte se krásně a dobrou noc.
    Pa vaše Gabinka
    Honafa   | 12.04.2011 22:20:22 | Reakcí: 7, poslední: 13.04.2011 10:43:37
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • 7tt+2
    Ahoj holky, jsem v 8. týdnu a už tři dny mě bolí břicho jako před MS tak se bojím jestli se něco neděje, křeče sice nejsou nijak zvlášť silné ale pořád mám strach, máte s tím někdo zkušenost? Díky předem
    Mišiši   | 12.04.2011 21:51:17 | Reakcí: 3, poslední: 13.04.2011 13:30:13
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 7tt+2
      určitě zajdi k dr,není radno si zahrávat,já při prvním těhu sem měla silný bolesti až mě budily i ze spaní,řekla sem to dr a ten řekl,že by ty bolesti být neměly,že je vše v pořádku,ale že nemuže nic dělat,páč sem byla ze začátku a že prostě bud se mimi udrží nebo ne,udrželo se,přeji aby to nebylo nic vážnýho,zajdi tam
      Gigi   | 12.04.2011 22:13:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 7tt+2
      Mě takhle bolelo břicho při prvním těhotenství a to občas tak, že jsem pomalu neuměla chodit. Ale doktorka mě uklidnila, že se jen roztahuje děloha a připravuje se na miminko, u druhého už mě to tak nebolelo. Ale přesně jak píšeš, boles je podobná té menstruační. Každopádně pro svůj klid raději zajdi za svým gynekologem, věřím, že to bude v pořádku. 
      Evulik25   | 13.04.2011 08:30:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 7tt+2
      Mne bolel podbrisek takhle na zacatku pri obou tehotenstvich.
      zajic   | 13.04.2011 13:30:13
      Reagovat | URL příspěvku
  • energie
    Proběhla tu debata o jaderné energii. Vyzpovídala jsem Martina, který od dokončení VŠ právě s energii a elektrárnami pracuje. Zde jsou jeho názory. Doufám, že vás to přesvědčí, že jaderná energie není zlo  Věnovali jsme tomu hodně času, tak čtěte prosím pozorně.
    Proč je jaderná energie lepší než uhelná:
    Z mnoha důvodů: je čistší bez zamořování ovzduší (provozní), výrazně VELKÝ dosáhnutelný VÝKON nahrazující MNOHO uhelných elektráren. Nespaluje fosilní paliva – nemusí se těžit, může to zůstat do budoucna pro něco jiného. Nesmrdí.

    UHELNÉ ELEKTRÁRNY
    Mají plno podpůrných prostředků: sádrovec, kyselina
    postup:
    uhlí vytěžit – dovést mnoho vagonů uhlí denně do elektrárny – spálit - odvést zbytky - zplodiny obsahují mnoho radioaktivity a smrdí
    spáleného uhlí je hodně tun denně

    JADERNÁ ELEKTRÁRNA
    vytěžit uran - vyčistit uran a vyrobit z něho palivo (specializované provozy) - jednou za půl roku se tam vymění trochu paliva zhruba 1 třetina ( cca 1 vagon objemově malé, pouze velké bezpečnostní obaly) – zaveze se do reaktoru – půl roku reaktor funguje bez dalších nároků – vyhořelé palivo se skladuje v různých fázích dohořování na různých místech – finální sklad je projektovaný mnoho km pod zemí (ještě není)
    Jaderné reaktory budou v budoucnu schopny zpracovávat i vyhořelé palivo.

    BEZPEČNOST
    Celý proces je velmi dobře zabezpečený
    Množství radioaktivity vycházející z jaderné elektrárny bývá někdy nižší než přirozené radioaktivní pozadí prostředí.

    Černobyl:
    Nesrovnávat s ničím ani s Fukušimou. Starý typ reaktoru, uspěchané uvedení do provozu, provádění testů bezpečnosti špatným způsobem. Přes několik varování obešli mnoho ochran a reaktor dostali do velice nestandartího stavu. Obsluha na to nebyla školená a netušila co dělá.

    Fukušima:
    Stavba jaderných elektráren probíhá tak, že vezmete nejhorší podmínky co se můžou objevit, zhoršíte je a postavíte to tak aby to vyhovovalo ještě extremnějším podmínkám.
    Všichni prý víte jak je to dál :)
    Hrozí nám nebezpečí?
    Ve světových dějinách bylo mnohdy testováno množství raket apod. Do ovzduší se např. V 50 - 60 letech dostalo také velké množství radiace.
    Hrozí nám tedy nebezpečí?
    Jaderný výbuch nejspíš nehrozí. Do ovzduší se malé množství radioaktivity nejspíš dostane. Dostane se až k nám?
    Martin neví, dle paní Drábové prý ne. V Černobylu reaktor bouchnul, tady by neměl.
    Co kontaminace vody?
    Hmm tam to je, ale moře je velké :)

    ALTERNATIVNÍ ZDROJE ENERGIE
    Slunce
    málo energie, nestabilní energie, energeticky náročná výroba panelů, ohromná zastavěná plocha
    Vítr
    na moři je taková elektrárna možná protože tam fouká, u nás na tohle moc nefouká. Pokaď by foukalo množství získané energie je minimální. Neestetičnost, hlučnost, rušení zvěře apod.
    Vodní
    Dle názoru Martina nejlepší. Esteticky hezké, V ČR není možné stavět větší množství (jsou všude), produkovaná energie je částečně sezónní v ČR né výrazně velká, ale v porovnání s větrnýma a slunečníma elektrárnami velká.

    Shrnutí:
    Až někdo vymyslí jak nahradit jaderné elektrárny s jejich extrémně velkým výkonem, která je potřeba. Tak to bude fajn, ale nyní nic takového není. Jaderné elektrárny fungují cca 50 let a je jich mnoho. Pomineme li Černobyl tak byla ještě jedna nehoda v Americe v 70 letech a nyní Fukušima. Spolehlivost je tedy velice solidní.

    Pokud bychom měli mít z něčeho obavu tak např. z chemičky.

    (ING. Martin Žáček pracovník Akademie věd si vyhrazuje veškerá práva na tento příspěvek)

    medox   | 12.04.2011 20:42:02 | Reakcí: 101, poslední: 13.04.2011 20:48:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Mám doma muže podobného oboru a 100% souhlasíme      
      Sunny   | 12.04.2011 20:52:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Baruš děkuji za takový příspěvek, vcelku mám stejný názor i jako laik.
      Ady.S   | 12.04.2011 20:54:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      hmm promiň Báro, ale mě to teda nepřesvědčilo a pochybuju, že by to přesvědčilo ty, co bydlí blízko jaderné elektrárny.. zvlášť Japoncům by se asi líbila věta "Spolehlivost je tedy velice solidní."
      je mi jasné, že jaderné elektrárny se budou stavět pro svou efektivitu dále a oceňuji tvoji snahu uklidnit, ale myslím, že to trochu zjednodušuješ..  
      jezurka   | 12.04.2011 20:55:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        já nee, až si pan inženýr domeje prdel napíše svůj názor.
        medox   | 12.04.2011 20:57:46
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Takže martin z poza koupele říká, že pomineme - li fukušimu. Tak rizika kolem elektráren skoro nejsou. A pokuď někde v 30 000 jaderných elektráren na světě se v jedné stane že upustí trochu radioaktivity, nic se nestane. V jedněch radioaktivních lázních jsou všichni spokojení za trochu té radioaktivity a tady by se čílili...A ve Fukušimě už jsou díky tsunami lidé už evakuovaní.
        U nás a ve většině částí evropy se asi vln tsunami a zemětřesení bát nemusíme...
        medox   | 12.04.2011 21:03:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          já jsem pro využívání přírodních zdrojů, hledání dalších možností a šetření energií..  
          já třeba bydlím pod Mravenečníkem (Jeseníky), kde funguje obrovská vodní přečerpávací nádrž, která uchovává a vrací zpět energii, taky tady máme větrné elektrárny..
          vím, že to všude není možné a jaderná elektrárna nabízí řešení, ale stejně bych byla opatrná, aby se nám to vaše občasné upuštění radioaktivity nevymstilo.. (po Černobylu se taky všichni tvářili jako že se nic neděje a důsledkem je rakovina, postižené děti a další hrůzy -což už je dnes prokázané)
          já bych třeba měla obavu ze snadného cíle teroristů než ze zemětřesení  
          jezurka   | 12.04.2011 21:19:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: energie
            přečerpávací elektrárna je super, ale jen k regulaci sítě. Máš energii tedy šetřit víc a nic si nekupovat - žádný BOL 
            větrné elektrárny- v těch se u nás často jen pálí přebytečná energie. terorist- ano to je problém, ale stíhačka napraná do Temelína nevadí...
            medox   | 12.04.2011 21:23:25
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: energie
              ani jsem jinou odpověď nečekala... fandím vám oběma, ať vám ten optimismus vydrží, já za barákem jadernou elektrárnu nechci!
              jezurka   | 12.04.2011 21:35:58
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: energie
                Nám jaderná elektrárna nevadí, ale k chemičce bychom nešli. ale nemá cenu dohadovat se s lidma co jsou proti. Já mám kamaráda co běžně je v televizi jak vysí přidělaný na komíně temelínu nebo čeho...a tomu to taky nevymluví nikdo. tohle je jen názor co byl každý den na nějáké elektrárně a zajištoval jim tam ochrany...
                medox   | 12.04.2011 21:39:57
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: energie
                Chceš říct, že bys upřednostnila krásnou dominantu nad domem v podobě větrníku? Bys měla i s "čistě přírodní" zvukovou kulisou 
                Calamity J.   | 13.04.2011 10:38:12
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: energie
                  ano   mi se větrné elektrárny líbí
                  klidně dvacet nad barákem než betonové monstrum, ve kterém probíhá něco, co v případě nějaké katastrofy nejde zastavit..
                  je to podobné jako dálnice, chápu, že musí existovat, jezdíme po ní, ale za barákem ji nechci  
                  jezurka   | 13.04.2011 11:06:06
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: energie
                    Ono u těch větrných elektráren je problém s tím, že nejdou regulovat a jsou hrozně nevyzpytatelné. Vyrábějí proud jen když fouká vítr - je to problém pro síť, stejně jako fotovoltaika.
                    Asi to může dobře fungovat na tom moři, ale to tady trochu chybí. Takže si myslím, že z tohoto hlediska je nějaké větší využití tohoto způsobu výroby elektřiny nereálné.
                    nadule1   | 13.04.2011 13:00:58
                    Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: energie
                  Já pořád nechápu, kde berete tu zvukovou kulisu? Nevím, od nás kousek stojí tři (víc bohužel neprošlo), a žádnou výraznou zvukovou kulisu jsem nezaznamela. A taky se mě líbí, rozhodně lepší než pole solárů. To je tepr krásná podívá  
                  moninif   | 13.04.2011 13:13:25
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: energie
                    Protože jsem také u jednoho stála a ten hučel, dost hučel  . Také mám k nim negativní vztah z důvodu, že elektřinu, kterou vyrobí vykupují za několikanásobek běžné ceny a to se samozdřejmě odráží ve vyúčtování domácnostem 
                    Calamity J.   | 13.04.2011 13:46:03
                    Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: energie
            jo a o rakovině se nikdo nehádá...ta je - byla - je
            medox   | 12.04.2011 21:24:19
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Takže martin z poza koupele říká, že pomineme - li fukušimu. Tak rizika kolem elektráren skoro nejsou. A pokuď někde v 30 000 jaderných elektráren na světě se v jedné stane že upustí trochu radioaktivity, nic se nestane. V jedněch radioaktivních lázních jsou všichni spokojení za trochu té radioaktivity a tady by se čílili...A ve Fukušimě už jsou díky tsunami lidé už evakuovaní.
        U nás a ve většině částí evropy se asi vln tsunami a zemětřesení bát nemusíme...
        medox   | 12.04.2011 21:03:52
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          Ted tam u Martina spadli dvě letadla kousek od té elektrarný,tak,že muže kdykoliv spadnou další a celé jim to vybuchne.To si nevybereš.Jestli zemětřesení nebo letadlo z vrchu. 
          Honafa   | 12.04.2011 21:22:07
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Vidíš a ráno tu psali,že tomu nikdo nerozumí.Ještě bych přidala zdroj enegrie-plynny z moře.S nima zas pracuje muj Martin.A dělá elektřinu pro celé Congo a jsou to nevyčerpatelné zdroje.
      Tvuj Martin má z domacího uklou 1.
      Honafa   | 12.04.2011 20:59:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        JJ jsem martinovi už říkala že ten tvůj dělá s elektrárnama z plynů moře a martin uznale přikývnul  tak to beru jako že je to dobrý 
        medox   | 12.04.2011 21:05:44
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
       
      HankaŽ   | 12.04.2011 21:06:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Vzhladom na to,ze si tvoj Martin schovava zhnilej banan pod matrac tak to nemohu cist  Promin Baru,ale pre mna ten clovek nema rozum 
      nathalis   | 12.04.2011 21:08:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        On je šíleně šíleně chytrej, ale divnej. Ale fakt chytrej.
        medox   | 12.04.2011 21:09:20
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          No nevim.Silenej chytrej a divnej je divna kombinace  ale budis 
          nathalis   | 12.04.2011 21:12:46
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
              Děkuji za tento příspěvek, já si nemyslím, že je tvůj Martin divný, divila by ses, co dokáže ve svém pokoji přechovávat můj bratr.  Můj manžel se ve svém oboru taky vyzná a o této problematice taky leccos ví a snažil se mi to vysvětlit. Ale jakmile by ses ho zeptala kdo napsal knihu Stařec a moře, byl by vedle jak ta jedle.    Proto tu jeho "genialitu" beru s velkým nadhledem a necítím se vedle něj hloupě.  A myslím, že u vás je to stejné, nebo ne?
          Evulik25   | 12.04.2011 21:23:11
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: energie
            Máš naprostou pravdu. Já třeba tomuhle tématu moc nerozumim. trochu jo, ale selsky rozumem. Ale zase martin téměř nečte a já čtu pořád a o tom taky neví nic. Jinak jak koukám dolu tak konec debaty o jaderné energii a začátek debaty kdo má geniálnějšího a čistotnějšího manžela 
            medox   | 12.04.2011 21:27:25
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: energie
              Baru pozri si zemi,ktore ziju z jaderne a vitrne a vodne energie.My investujeme do veternej.A mame sa super.Verime,ze nase deti budu zit len z tejto energie.Vola sa to baltik1:Je to u Svedska  Teraz bude baltkin 2 a 3
              nathalis   | 12.04.2011 21:41:06
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: energie
                a je na vodě?
                medox   | 12.04.2011 21:48:23
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: energie
                  Ano.U Anglie a Nemecka.Maju cez 5 mil.domov.Baltik chcu mat 50.My investujeme do ich akci a idu nam najlepsie.Baru tento svet je v rici,ludovo povedane  .Jaderna energia je hnus.Dokazala by si si predstavit zivot bez energie?Len tak na prirodnej baze,lebo podla mna jadrove elektrarne nemaju buducnost.
                  nathalis   | 12.04.2011 21:56:07
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: energie
                    Jak už bylo řečeno, na vodě je to něco úplně jiného. A na vodě je to fajn. Účinné dobré a produktivní. Takže to chápeme že se vám líbí. Ale nejde to tak všude 
                    medox   | 12.04.2011 22:00:16
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: energie
                    Kdyby jen eletřina.Martin vyrábi tu svoji hlavně pro ropné plošiny.Bude se pomocí ní těžit ropa.tak,že život i bez auta-ten jezdí na benzín...
                    Honafa   | 12.04.2011 22:07:22
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: energie
                      To je strasne tazska robota.Martin je machr.Mala som raz kamaradku a jej tata robil na ropnej plosine.Bola to hrozne rizkantna praca.Kedy sa vam vrati?
                      nathalis   | 12.04.2011 22:12:04
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: energie
                        Pujčí nám ho na 14 dní v červnu.Potřebuje vykrmit,je tak hubený,že namá ani zadek na kterým by seděl.Sem tam ma z toho jejich jídla sračku.Tak 3 krát týdně.Před rokem měl 90kg,ted tak 70kg.A to při jeho 190cm je málo.
                        Honafa   | 12.04.2011 22:15:21
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: energie
                          Nevim co ti poradit.Ja taky zhubla v Africe 10 kil,neda sa to zastavit.Jedine aby jed kozi maso.Proste maso bez prilohy,kurata.Potom banany  Dufam,ze bere lariam.Jinak nic nepomaha.
                          nathalis   | 12.04.2011 22:20:24
                          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Genia je těžko soudit.Muj Martin je zas enormě čistotný,to je taky děs.Ale zas u něho haprují mezilidské vztahy.Musí být vždy jen po jeho a jak není tak s dotyčným už nikdy více v životě nepromluví.Což značně omezuje mě.Protože ani já nesmím s dotyčným pochybovačem v životě promluvit.Přece se nebudu bavit s člověkem co ho urazil. 
        Honafa   | 12.04.2011 21:14:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          Jo,to znam.Mam doma cistitneho genia taky.Des bes.Vzdy musi mat pravdu taky,ale neomezuje me.Milujem nase diskuze.Aspon je sranda.Da si poradit,ale stoji to usili 
          nathalis   | 12.04.2011 21:19:56
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: energie
            Je to neustály boj,Musím rozmýšlet každé slovo co řeknu,ale baví mě to.A při nejhorším je fajn ,že mám číču to mu pak dojdou argumenty.     
            Honafa   | 12.04.2011 21:23:36
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Moc nechápu jakou souvislost má to, že je Martin čunče s jeho odbornými znalostmi.
        nadule1   | 12.04.2011 21:55:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          To bola len recnicka otazka.Jako zhnilej banan v madraci a jadrove elektrarne.To su tipicky chlapy  
          nathalis   | 12.04.2011 22:05:38
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Ty jo Naty nezlob se, ale proč Martina urážíš? Kvůli tomu že je nečistotný? To znamená že každý kdo má doma bordel je blbec? Jdi někdy na matfyzáckou kolej se podívat, na ty génie kteří řeší matematickou teorii a při pohledu ode dveří pochopíš že jsou to 2 rozdílné věci. Naďuli se obhajuješ že to byla řečnická otázka, ale buď nevíš co to je nebo se jen teď snažíš mlžit protože s tebou nikdo nesouhlasí.  
        luciasek84   | 13.04.2011 10:00:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          Ja som nepovedala,ze je blbec,ale,ze nema rozum.Ja vzdy budu mit Martina zafixovaneho,ze dal shnit banan pod matrac.Vzdelany clovek,inzinir,ale budis.Mne to proste nepride normalne tak proto neberem jeho nazor na jadrove elektrarne.Je to tak hrozne?Dolezite je,ze je dobry a ze Baru je s nim stastna.Je mi jedno ci niekto so mnou suhlasi,alebo ne.Kazdy mame iny nazor.Ja chodim na bol uz dlhu dobu.Su to tri roky.Mam tu svoje kamaratky,ktore ma poznaju.Viac by ma mrzelo keby ma po tak dlhej dobe niekto nepochopil s kym si tak dlho pisem.Potom by to pre mna nemalo zmysel.
          nathalis   | 13.04.2011 10:52:31
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: energie
            myslím že jsi moc přísná...kvůli jednomu banánu si myslet že někdo nemá rozum a nebrat jeho názory mi přijde přehnané. Znáš ho osbně? Máš pravdu, nejsem tu ani tak dlouho a ani až na 3 výjimky neznám nikoho osobně. Proto tě soudit nemůžu a ani nechci. Ale i kamarádky můžou mít na stejnou věc jiný názor nebo tě nepochopit. Není to přeci o tom že kdo je kamarád ten tě pochopí a kdo není ten ne.
            luciasek84   | 13.04.2011 11:06:04
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: energie
              Suhlasim.Kamaratky nemusia mat ten isty nazor co ja.To je prave o tom,ale skor by ma mrzelo,ze by ma nepochopili,ze kdyz neco taketo napisu tak to nemyslim zle a ze niesom zly clovek.Jo som prisna,protoze som zena v domacnosti,co porad uklizi.  Takze pro mne je to neodpustitelne.Urcite by bolo lepsie keby na svete vladli zeny,protoze sme rozhodne chytrejsie.Dufam,ze zase nebudu oznacovana za feministku.To uz tu nemuze byt sranda nebo co?
              nathalis   | 13.04.2011 11:15:36
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: energie
                Já to jako srandu nechápu teda. Poučovat zanlenu že se má učit... no, smíchy jsem se teda netrhala. Z čeho soudíš že jsou ženy chytřejší než chlapy? Máš nějakou statistiku případně měření nebo je to jen tvůj osobní názor že všichni chlapi okolo tebe jsou blbější než ty jen ten tvůj je dokonalý?
                luciasek84   | 13.04.2011 11:59:37
                Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Ja myslim, ze tusi potencial vyroby elektriny z biomasy.
        Tak 2 tydny ulezely banan bude mit tolik energie, ze tu madraci nadzvedne i sam.
        zajic   | 13.04.2011 13:32:45
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Baru, když vylezu u nás na rozhlednu vidím v dálce Dukovany. A strach teda nemám  Teď jsme se bavili s mužem o té továrně co hořela pomale týden. A došli jsme k tomu, že máme 5 minut cesty od našeho domu chemičku. A kdyby to tam bouchlo tak se poděláme.
      soni   | 12.04.2011 21:36:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Ti lidi tam jsou pěkně nasraní a já se jim nedivím.
        Honafa   | 12.04.2011 21:37:33
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Jooo to je blbé...jinak teda rozumný názor 
        medox   | 12.04.2011 21:38:25
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Já ani na rozhlednu lézt nemusím. Od nás jsou vidět komíny z jedné silnice a strach taky nemám.
        zanlena   | 12.04.2011 22:41:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
            Tak si pozri ti nasledky,des bes
          nathalis   | 12.04.2011 22:47:59
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: energie
            Viděla jsem v televizi dokument o Černobylu. Následky byli děsivé, ale když to bouchne tak s tím nic nenaděláš. Dnešní svět bez elektřiny by nemohl fungovat, protože se používá všude. Potravinářství, strojírenství, automobilový průmysl, pak různé služby. Vždyť i k operacím potřebují doktoři elektřinu. Takže nějaké malé elektrárny dnes nestačí. Co se týká toho, že nevěříš někomu, kdo má slupku pod postelou tak já si říkám, že různí géniové a vynálezci měli taky své uchylky a chovali se podivně.
            zanlena   | 12.04.2011 22:57:39
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: energie
              Leni,preboha studuj      Vic nepovim a ani nehci  Jedine to,ze recikluj amen glorija
              nathalis   | 12.04.2011 23:23:07
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: energie
                Nevím co bych měla studovat a reciklovat. Mám svůj názor a ty zase ten svůj. Nad tím, že mám poblíž jadernou elektrárnu vůbec nepřemýšlím a ani nad tím, že je nějak nebezpečná, to bych se z toho potom taky mohla zcvoknout.
                zanlena   | 13.04.2011 07:22:26
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: energie
                  My mame Temelin 100 km od nas a strach mam.Ja tvoj nazor beru.To s tou recyklaci bolo povedane obrazne.Proste je mi jen lito jak my lidi nicime tuto planetu.Tod vse.
                  nathalis   | 13.04.2011 07:37:14
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: energie
                    Ale autem jezdíš ne?
                    medox   | 13.04.2011 09:11:04
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: energie
                      Jezdim.Zase nejsem blazen 
                      nathalis   | 13.04.2011 09:49:19
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: energie
                        Tomu dost dobře nerozumím. Kdo souhlasí s jadernou energetikou, Naty, tomu doporučíš, aby studoval, ale své ježdění autem obhajuješ tím, že nejsi blázen. Takže, když bych byla zastáncem jaderné energetiky a současně chodila pěšky, abych nezatěžovala dle Tebe již dost lidskou činností poškozovanou Zemi, tak budu podle Tebe "nedovzdělaný blázen"? 
                        Calamity J.   | 13.04.2011 10:49:23
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: energie
                          Jaderny odpad zari 2 miliony let.Proc nemozme pouzivat nieco setrnejsie ked je ta moznost?Ja si stejne myslim,ze atomovky skoncia.Niesom nejaky fanatik.Kdybych napsala,ze nechodim autom tak bych lhala,ale snazime sa robit pre prirodu maximum. 
                          nathalis   | 13.04.2011 11:06:33
                          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Já s tím naprosto souhlasím.      
      nadule1   | 12.04.2011 21:44:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      V globále souhlasím, že jaderná energetika má budoucnost, ale já jsem zásadně proti ní právě z důvodu, že zatím nikdo neřeší jaderný odpad, a taky nikdy nevíš co se kde s prominutím posere. Navíc mění klima v blízkosti elektrárny. Mě se třeba strašně líbí větrníky. Nevím, ale ty co jsem byla "prozkoumat" rachot teda nedělají, ale jak je to s využitou energií jsem dopodrobna nezkoumala. Sluneční elektrárny nemusím, vodní jsou super. Upřímně radši budu mít za uchem dvě uhelné elektrárny, než jednu jadernou.
      moninif   | 12.04.2011 21:46:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Klima mění protože se odpařuje voda a z uhelných se odpařuje taky. Odpad se dá do země do skály. proč radši uhelná? Co plíce co vzduch co znečištění???
        medox   | 12.04.2011 21:52:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          Psala jsem výš, až někdo vymyslí co s radioaktivním odpadem, teda kromě do skály (to jsem zvědavá, kdo ho bude chtít mít pod barákem), a právě z důvodu, že nikdy nevíš co se pos..., i když jen vyjímečně. Uhelné elektrárny jsou odsířené a nepřijde mi že by smrděly. Když náhodou shoří nebo na ně spadne letadlo, tak se zas až tak nic zláštního nestane. Já žiju Ostravě, takže nějaká uhelná elektrárna mě nemůže rozhrázet, jsou tu horší věci. Ale jadernou elektrárnu bych tu fakt nechtěla.
          moninif   | 12.04.2011 21:59:15
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: energie
            odsíření a odpopílkování je , ale není stoprocentní a v množství vyprodukovaných zplodin bych to nechtěl mít na zahradě trvale...jadernou elektrárnu klidně protože nedělá vůbec nic.
            medox   | 12.04.2011 22:13:24
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: energie
              Jen aby to nevypadalo, že stavím uhelnou elektrárnu nějak do popředí, jen srovnávám   Prostě z věcí, které neumí člověk stoprocentě ovládat mám strach, i když nám ulehčují život... Jinak pokud jsem tak zaslechla, tak se u nás spaluje kde co, nejenom uhlí...
              moninif   | 12.04.2011 22:20:53
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Jaderný odpad se řeší.Slyšela jsi někdy o Dolní Rožínce kde se těží uran a je poblíž i sklad radioaktivního odpadu.
        zanlena   | 12.04.2011 22:43:10
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          jo, vím o něm, ale je to pokud vím, pouze mezisklad. Je to radioativní, a bude dalších xlet. Elektrárny jsou tu nevím kolik a let, prý čas se bude spalovat i vyhořelé palivo. ALe časem kdy? Jsem zvědavá zda se toho dožiju.
          moninif   | 13.04.2011 13:15:31
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      ještě bych zmínila "ekologičnost" výroby např. solárních panelů. z jakých sajrajtů se to vyrábí a co s tím, až to doslouží. ale rozhodně nejsem odborník. jinak dík za exkurz. já bych rozhodně věřila inženýrům, kteří rozumí jaderné energetice a schovávají si banány pod gauč. kdyby to nedělali, tak o jejich odbornosti pochybuju. a to myslím naprosto vážně, prostě to k jejich druhu myšlení patří.
      Emma123   | 12.04.2011 21:55:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Že panu inženýrovi děkuji za objasnění. Já to nějak moc neřeším. Skoro celý život bydlím kousek od Dukovan a asi 5 let jsem bydlela kousek od dolů s uranem a skladem jaderného odpadu a náš taťka tam bydlel 30 let a teď dalších 5 let taky u Dukovan, Ondra ten taky bydlel v obou místech takže určitě všichni svítíme.  Věřím našim inženýrům, že vše mají pod kontrolou a když ne tak snad kdyby to bouchlo, tak to budeme mít rychle za sebou.  Já si z toho hlavu nedělám, že tady kousek mám jadernou elektrárnu, protože to bych pak nemohla normálně žít. Nemyslím na to.
      zanlena   | 12.04.2011 22:52:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        No vidíš, tak ty už studovat nemusíš, když jsi celá osvícená :)))
        nadule1   | 13.04.2011 12:58:11
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Leni.Ja som myslela,ze studuj tu problematiku jadrovych el.Kdyz se te to dotklo tak se ti moc omlouvam 
        nathalis   | 13.04.2011 13:27:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          Naty nelam si s tím hlavu,  vůbec se mě to nedotklo. Tohle je diskusní klub a každý má právo vyjádřit svůj názor. Jsem splachovací a v životě mě rozhodí málo co. Pro mě tohle není až tolik podstatná věc, protože tu stejně nikdo z nás neovlivní. Vše funguje tak jak si páni nahoře usmyslí a my s tí stejně nic nenaděláme. Takže t beru tak jak to je a nemyslím na to. V životě mám jiných starostí až až.
          zanlena   | 13.04.2011 13:57:56
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
           
      Liberte   | 13.04.2011 07:31:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Kdo organizuje kampaně proti jaderné energetice?

      Nejsou to náhodou lidé, kteří záměrně chtějí vyvolat energetickou krizi a následně se ujmout celosvětově moci!!!

      To, že se z těchto občanských sdružení postupně stávají více či méně zelené strany, mě v tomto názoru podporuje.

      Jsem ráda, že jsem zatím nepodlehla jejich manipulacím a nepatřím k protestujícímu davu, který je legitimizuje    

      Děkuji Martinovi za odborný pohled na věc. 
      Calamity J.   | 13.04.2011 08:41:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        A smín se zeptat kdo organizuje kampaně proti větrníkům? Zvláštní je, že kolem solárů je ticho po pěšině, přitom za pár let se budeme všichni divit, kolik nás bude stát jejich likvidace. Všechno je to lobby... I jaderná energetika. Někdo to projektuje, někdo to vyrábí a potřebuje z něčeho žít, to znamená stále něco inovovat a dostavovat.
        moninif   | 13.04.2011 13:18:35
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      souhlasím
      tygřímáma   | 13.04.2011 10:44:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Díky za tenhle článek    
      tak nějak jsme si to s chlapem taky , jako laici, mysleli  
      Small   | 13.04.2011 19:33:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: energie
      Takže nejdřív zareaguji a pak se vrhnu na těch 96 příspěvků přede mnou   .
      Takže já jako laik a jako poměrně ekologicky zaměřený člověk nic proti jaderným el. nemám. Jsem ze severních Čech a tak jak vypadá krajina v nedalekém okolí po těžbě uhlí bych nikde nepřála.
      Jezdíme k Pavlovo tetě do Dřítně, kousek od Temelína a moc se mi líbí jak jim stát (nebo nevím kdo jiný) kompezuje, že jí tam mají.. mají sice drahou elektřinu, ale obce jsou upravené, hodně se v nich staví (kvůli levným pozemkům), ale celkově jsou upravené, s hřišti pro děti atd.
      Jinak mi přijde zcestný srovnávat Černobyl a Fukušimu.. kdyby měli všichni všechno vychytané jako Japonci, tak je na světě blaze   .
      agafja   | 13.04.2011 20:30:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: energie
        Jojo je to šíleně zvláštní národ. martinově šefovi se tam na nádraží ztratil notebook. A večer ho měl na recepci v hotelu kde bydlel a to to bylo úplně někde jinde 
        medox   | 13.04.2011 20:32:31
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: energie
          Jj, jsou takoví šílení, poctiví a neuvěřitelně pracovití.. Švagr dělá v jejich továrně na TV (tady v Čr) a jsou z Čechů celkem hotoví - absolutně nechápou naše lajdáctví a snahu se ulívat a šidit práci..
          agafja   | 13.04.2011 20:36:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: energie
            To pro ně musí být fakt něco  když to občas nechápu ani češi...
            Ale já myslím, že to už tak prostě asi máme v povaze.
            medox   | 13.04.2011 20:37:57
            Reagovat | URL příspěvku
  • Velikonoční pohled
    Děkuji mé tajné bolce - Zanleně za moc krásný velikonoční pohled. Moc mě potěšil. Ještě jednou díky 
    antara   | 12.04.2011 17:02:29 | Reakcí: 6, poslední: 12.04.2011 22:24:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×