opakování - diskuze

  • opakování
    Máme tři školní děti, z toho dvě mají diagnostikované ADHD (porucha pozornosti s hyperaktivitou) a jedno mimořádné nadání. Kdybych s těmi dvěma neopakovala průběžně, příští školní rok by byl katastrofa (vyzkoušeli jsme předloni). Už během prvních 14 dnů července, kdy byli na táboře, se podařilo prvňáčkovi zapomenout některá písmenka při čtení a ještě víc, jak se píšou, dokonce i starší třeťák měl problém s některými velkými psacími, o složitějším učivu ani nemluvě. Kromě toho, dětem s AHDH pomáhá, když se můžou na jednu stranu pořádně vylítat a na druhou ale zároveň, když mají aspoň rámcově zachovaný určitý režim.
    Starší přechází teď ve čtvrté třídě k jiné paní učitelce a nerada bych, aby si ho hned na začátku zaškatulkovala "zlobivej a ještě blbej". Takže jsme opakovali podle situace 1-3x týdně a výsledky se dostavily. Třetí, který si trvale pamatuje cokoliv, co jednou slyší nebo čte, opakování opravdu nepotřebuje, ale protože by to dělalo zlou krev mezi sourozenci, opakoval si aspoň angličtinu. Ono ho to stejně baví, takže byl i rád.
    Jediné, co se mi nepodařilo, bylo trénovat poslední týden včasné usínání i ranní vstávání, dneska jsme snídali v deset dopoledne... achjo. To bude boj v pondělí :-D Naštěstí se děti do školy těší, tak to snad aspoň ze začátku půjde hladce!
    martivan   | 31.08.2012 12:27:21
    Reagovat | URL příspěvku

Téma: Prázdniny nám zase uběhly. Co dělat poslední týden před školou? (strana 1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×