Inzerce
Inzerce
Inzerce

Ahojky, studuji učitelství pro MŠ a to, - diskuze

Příspěvek z diskuzí: 6. část (strana 2).

  • Ahojky, studuji učitelství pro MŠ a to, co tady popisuješ, je jako z jiné doby před revolucí. Doporučuji ti najít si na internetu rámcový vzdělávací program. Je tam oddíl pro MŠ. Vše, co je tam psané, je pro MŠ závazné a nutné ke zdravému vývoji dětí. Je to neoblíbený dokument pro učitelky a ředitelky v praxi, právě proto, že na ně klade takové nároky. Dále ti doporučuji přečíst si úmluvu o právech dítěte - vypiš si v bodech, s čím si myslíš, že se jednání k tvé dceři s touto úmluvou rozporuje a takto vybavená ve škole zabojujte. Děti se do spánku nutit nemají. Nabídnout ano, ale nenutit. Učitelka má dítěti nabídnout tiché činnosti - hry, kreslení, cvičení... Chápu, že ta starší učitelka chce mít klid, ale není to v zájmu dítěte. Dále je povinnstí MŠ zakládat tzv portfólio studenta - různé výrobky, výkresy, cvičení a uchovávat jej k náhlednutí rodičům, inspekci. Individuální přístup je již v mateřinkách zcela běžným jevem, ovšem dle tvého popisu učitelka vyučuje pouze skupinově, což zase vězí v minulé době a její neadaptibilnosti na nové požadavky jak ve vyučování, tak v přístupu k dětem i rodičům. MŠ má tvořit partnerský a otevřený vztah v součinnosti s rodiči. Držím pěsti, ať je líp. Za svou Aničku bojuj jako lvice. Jde se toho domoci i jinak. Například je nechat prošetřit inspekcí. Asi bych nad tím přemýšlela. Pokud totiž jednou dítě dostane nálepku problémové, jen tak se jí nezbaví, také na ní budou dávat písemné hodnocení do ZŠ a já moc nevěřím, že to bude nezaujaté.
    baraluk   | 03.11.2011 15:05:12
    Reagovat | URL příspěvku

Téma: 6. část (strana 2)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×