Trest smrti: ANO či NE?

Objevila jsem v diskuzním klubu velmi zajímavou diskuzi. Diskuze na téma trestu smrti se rozpoutala vzhledem k jednomu případu v USA, kde by měl být trest smrti vykonán právě v těchto dnech. U nás je zase řešen u soudu případ vraždy mladičké stopařky 14násobným delikventem.

Zavedli/y byste v ČR znovu trest smrti? Myslíte si, že by tato hrozba předešla některým zločincům? Ochránilo by to společnost před z vězení uprchlými vrahy? Nebojíte se justičních omylů, které odsoudí nevinného?

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Trest smrti: ANO či NE? - diskuze

  • Práce jako každá jiná???
    Musím přiznat, že jsem byla dlouho pro trest smrti, ale jednou jsem přemýšlela nad praktickým provedením a efektem. Změnila jsem názor.
    1. Kdo by to měl dělat? Vy byste dokázaly jako povolání někoho zabíjet? Já tedy ne, nakonec proto byli kati vždy na okraji společnosti - na způsobu provedení dle mě nezáleží.
    2. Co je větší trest? Vědomí, že budu zbytek života zavřený nebo že někdo udělá šup a budu to mít za sebou? Aby tenhle bod fungoval, musí být samozřejmě tresty těžší než jsou. Pevně věřím, že společnost si to uvědomí a upraví je (nakonec už začali).
    Sunny   | 17.11.2009 10:50:42
    Reagovat | URL příspěvku
  • trest smrti
    Dobrý den,já jsem celý život byla proti trestu smrti,ale teď jsem studentkou práv a zárovenň matkou a můj názor se zcela změnil,jsem pro znovu zavedení trestu smrti apro zpřísnění české justice vůbec,speciálně za tresty spáchané na dětech!Alespoň by se lidémnečeho báli,teď si ze zákonů dělají srandu,bohužel ale jako studentka práv ale také vím,že to už asi nebude možné vzhledem k množství mezinárodních smluv a paktů,jejiž jsme signatáři a jež trest smrti přímo zakazují! 
    enny3   | 14.11.2009 20:17:02
    Reagovat | URL příspěvku
  • matky lvice
    každá by zabila ochránit tím své dítě, i já. Přesto mě dosavadní průběh hlasovnání o trestu smrti mrzí, nečekala jsem tak razantní převahu zastánců trestu smrti.
    Dejmalka   | 13.11.2009 16:32:38
    Reagovat | URL příspěvku
  • Rozhodla jsem se ještě zkopírovat diskuzi, na kterou anketa navazuje. Pod ni můžete připsat i svůj názor:

    USA a trest smrti
    USA ma vcetne Hawaiie a Aljasky 50 statu.
    35 z nich stale jeste uplatnuji trest smrti. Vedeli jste o tom?
    Je to pro vas kontroverzni tema ?
    Priklanite se na jednu ze stran( pro nebo proti trestu smrti), nebo vas tato otazka nikdy nenapadla ?
    Moc by me to zajimalo.
    ..ja jdu ted spat a rano budu zvedava na vase nazory
    janney 10.11.2009 08:36, počet příspěvků: 40, poslední: 11.11.2009 08:32
    [ reagovat ] [zobrazit všechny reakce] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Janičko dobrou noc.Já teprve vstávám a Martin se v Singapuru vrací z práce.
    Trest smrti je podle mě dobrá věc.Hlavně pro ty odsouzené.Nemusí být doživotně ve vězení a tímto to mají rychleji za sebou.Jen se mi nelíbí,že je nepopraví hned,ale až za pár let.To už stejně není život.
    POtom jsem taky ráda,kvuli prevenci.Protože mrtvý už nemuže dál nic páchat.Ale musí se uplatnovat opravdu ve vyspělých státech.U nás z našima soudama by popravily spoustu nevinných.V tomhle já mám jasto jsem PRO.Martin se mnou nesouhlasí a je zásadně proti.Tak jsem taky zvědavá na názory tady.
    Honafa 10.11.2009 09:06
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    vedela jsem o tom,ne ze kolik statu,ale ze v nekterych je... a souhlasim s nim...jsou pripady,kdy je lepsi nekoho usmrtit a ne za nej x let bplatit...a jsou zrudy co nelze pustit mezi lidi
    Liberte 10.11.2009 09:08
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Já jsem nevěděla,že je v USA trest smrti až takhle rozšířen,ale souhlasím víceméně s Honafou.
    Možná půjdu proti proudu,ale zavedla bych ho i u nás.Pedofilové nebo několikanásobní vrazi si snad ani nic jiného nezaslouží.A to nemluvím o nákladech,které stát musí ročně vynaložit na každého odsouzeného.Někdy mám pocit,že u nás v ČR to snad není ani vězení,ale rekreace.
    Vím,že mnohé z Vás řeknou,že existuje i možnost justičního omylu.Ano,souhlasím.Ale jaká je potom kvalita práce policie a orgánů činných v trestním řízení????Ta by mohla být mnohem kvalitnější.
    Jani,určitě jsi rozpoutala oooooooobrovskou diskuzi.Díky za ní.
    tygřímáma 10.11.2009 09:19
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Aničko já plně s tebou souhlasím a taky mám na to ten stejný názor.Zavedla bych ho i u nás.Nehledě na to,že jsme trest smrti tady někdy v dobách hodně minulých měli.
    Zuzbr 10.11.2009 09:44
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Zuzko,nejsem žádná stařešina,ale já ho pamatuju.Bylo to před 20 lety.
    tygřímáma 10.11.2009 10:47
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    naprosto souhlasí s Aničkou,zavedla bych ho i u nás
    Gigi 10.11.2009 10:10
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Já taky souhlasím.Som za
    nathalis 10.11.2009 10:58
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    já bych ho také zavedla určitě pro pedofily, nedávno začali mluvit o chlapovi co znásilnil a pak zabil 9 letého kluka. Tak pro takové.
    Jana A 10.11.2009 12:32
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Souhlasim s tebou a pro trest smrti jsem. Spousta lidi si nezaslouzi zit pote, co udelali a kolik bolesti zpusobili rodine obeti. Napr. tady ve Spanelsku je normalni, ze i pedofilum a vrahum zkrati trest za dobre chovani a pak je pusti!!!! A taky je pravda, ze si vezni zijou jak prasata v zite. Dokonce v televizi ukazali veznici, kde meli k dispozici i bazen!!! Mazec, co?

    mihra 10.11.2009 17:38
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Je to složitá otázka. Na obou stranách je spousta pro i proti. Ale je pravda, že pokud jsou nezvratné důkazy a někdo zmasaktruje spoustu lidí, tak nevím, proč ho živit ve vězení. Venku by si ho příbuzní našli, takže je tam pěkně schovaný. To je lepší trest smrti. Ovšem riziko toho, že bude popraven někdo nevinný je a to mě taky děsí. Já bych o tom rozhodovat teda nechtěla ani za nic.
    Hela 10.11.2009 09:21
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    já jsem zásadně pro.kdysi mi někdo řekl, že tím, že s trestem smrti souhlasím, jsem stejný primitiv jako ti vrazi.Je mi jedno, že jsem primitiv.nevěřím na nápravu deviantů, co dokáží promyšleně týrat , zneužívat a vraždit malé děti i dospělé lidi.Nevěřím na to, že kastrace pudy vyřeší.nevěřím na to, že tito lidé jsou spravedlivě potrestáni.Ano já jsem primitiv a proto tvrdím-oko za oko.Co utrpení takoví lidé dokáží způsobit a pak si žijí v teple, pětkrát denně strava a rodina zavražděného ho de facto ještě živí....z toho se mi chce zvracet.Ano, jsem zásadně PRO trest smrti.bohužel, zneužitelné je vše, záleží na vyspělosti společnosti a vím, že existují justiční omyly.Ale to co ted napíšu asi odsoudíte-kdyby z deseti popravených byl jeden popraven neprávem, pořád je to přínos pro společnost.Chyby a omyly se prostě stávají.já jsem hodně netolerantní...Ale kolikrát masoví vrazi jsou v klídku, zatímco ten, kdo způsobí dopravní nehodu je odsouzený na dlouho, trápí se, má výčitky svědomí a nakonec to neunese a pokusí se o sebevraždu...Zatímco hromadný vrah-co?Zabije třeba pět lidí a žije si vesele?Je podle mě prostě nenapravitelný, je zbytečný pro společnost, pryč s ním.Tot můj názor.
    janca11 10.11.2009 09:22
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Asi tak nějak. Škoda, že jsem reagovala dřív, než jsem si přečetla tuto tvoji reakci.
    polova 10.11.2009 13:44
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    ja bych byla v urcitych situacich jednoznacne pro trest smrti
    versacek 10.11.2009 09:30
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Hm..tak to já jsem proti. Na gymplu jsem psala na toto téma seminárku a na závěr jsem dala, že by se u nás měl pro jistotu trest smrti obnovit..ale to spíš jen proto, že tam musel být závěr a náš učitel byl proti, tak aby bylo o čem diskutovat...:-)
    Teď jsem teda už skoro 100% přesvědčená, že tento trest nemá v demokratických systémech své místo! Je to velký průlom do základních lidských práv..a do nich je každý průlom nebezpečný! Samozřejemě je zde i ta ekonomická otázka..a to je blbý. Co se různých deviantů týká-ti jsou přece nemocní a potřebovali by účinnou léčbu. Stejně tak recidiva je otázkou systému převýchovy a prevence. Vždyť jsou země s takřka nulovou kriminalistou! a ví se, že trest smrti pro pachatele nebyl výstrahou a důvodem, proč trestný čin nepáchat.
    No..je to každopádně moc složitá věc..
    Ale teda překvapuje mě, že je uplatňován v tolika státech usa!!!
    zuzka83 10.11.2009 10:04
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    jsem zásadně proti trestu smrti, ale galeje (pro zloděje a nemakačenka) či veřejné bičování(pro násilníky) by možná v určitých případech opravdu nebylo špatné obnovit.

    Dejmalka 10.11.2009 10:22
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Přidávám se k tvému názoru. Myslím si, že pro vrahy a devianty by mělo být doživotní vězení a "galeje". Podle mě nikdo nemá právo rozhodovat o něčím životě, lidé jsou tvorové omylní, a nikdy nezajistí tu 100% jistotu, že žločin spáchal dotyčný....
    moninif 10.11.2009 13:48
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Ja jsem proti trestu smrti, i kdyz uznavam, ze nekteri by jsi ho zaslouzili a jen zbytecne je ve veznicich zivime. Na druhou stranu me ale prilis desi nejen justicni omyly, ale i zneuziti takoveho zakona k politickym vrazdam a k odstraneni nepohodlnych lidi.
    S manzelem jsme na toto tema hodne diskutovali. Je pravnikem a v Egypte trest smrti maji, je tam system oko za oko, zub za zub. Kazdy vrah musi zemrit. A s tim nemuzu souhlasit. Je prece rozdil, kdyz nekdo chladnokrevne nekolikrat vrazdi a napr. kdyz manzelem roky tyrana zena to uz psychicky neunese a zabije ho. Je to velice citliva zalezitost a nikdy bych nechtela byt v kuzi soudce, ktery o tom rozhoduje.
    plaz 10.11.2009 10:24
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    naprosto s tebou souhlasím:-)
    zuzka83 10.11.2009 10:31
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Zuzko,neber si to osobně,ale by jsi takhle liberální,kdyby někdo zneužil Tvé dítě?????
    tygřímáma 10.11.2009 10:37
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    To je jasný, že neeee!
    Ale tady mluvíme teoreticky..a v tom případě upřednostňuju lidský práva - každej zásah do nich je nebezpečnej-pro nás všechny!
    zuzka83 10.11.2009 10:43
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    V případě té týrané manželky... Snad by byly nějaké malé vyjímky...
    Jinak já jsem pro trest smrti. Na co v base živíme vrahy a pedofily? Pro nás jako pro společnost nemají žádný přínos.
    polova 10.11.2009 13:39
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Jsem jednoznačně pro! Ale jen pro několikanásobné vrahy a pedofily. Systém 3x a dost je dobrý. Neměli by se házet do jednoho pytle brutální zabijáci a lidé, co se jen bránili a bohužel to ten druhý nepřežil. Kastrace je dost kontroverzní. Jen bych překlasifikovala trest pro řidiče-vrahy. pokud zabiješ, anebo zraníš někoho při jízdě autem, je to vražda a hotovo. Každý ví, že když šoféruje, nemá požít alkohol ani drogy. Když jindy neznalost zákona neomlouvá, tak jak to, že tady to neplatí???Bohužel, v našem státě vesměs funguje to, že když ukradneš moc peněz, je na tebe zákon krátkyý anebo bezzubý. Dobře placený advokát vždycky najde skulinku pro úplatek anebo právní kličku,a abych nezapomněla na úplatné osoby. A pokud ukradneš málo, máš smůlu: nemáš na advokáta, nemáš na úplatek, tak jdeš sedět. Skoro zvracím z té hyeny, co pohodila v lese toho kluka a ted ho žaluje za škodu na autě!
    Obyčejný člověk, pokud se toho nechytne televize nebo tisk je povětšinou v háji. Slušně řečeno.
    helenice 10.11.2009 11:18
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Já jsem PRO.Podle mě by pedofilové vůbec neměli dostat druhou šanci.Znásilnil a zabil jsi dítě´=smrt.U vražd bych přihlížela k činu.Ovšem vrah co zabije stařenku pro pár korun taky už tady nemá co dělat.Tak jako nevěřím tomu,že se napraví.A to že je nezabijou hned je jen proto,že odsouzený má pár let na to aby dokázal,že je nevinný.Nechala bych třeba 3 roky na možnost změnit rozsudek a pak smrt.Nevěřím totiž že naše "nápravné zařízení"někoho napraví.
    Val.J35 10.11.2009 11:26
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    holky presne,jy bych to taky dala...vzdyt proc mame platit na takovy smejdi co zabijej?!
    versacek 10.11.2009 11:41
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Holky dost jste mi překvapily kolik je vás pro, moc se s tim nesetkávám a jsem ráda že to vidíte jako já, žádný slitování pro násilníky a vrahy, sice jen pro vyjímečné případy ale i jako strašák by určitě fungoval..navíc živit z daní všechny ty hrdlořezy je fakt "bezva"
    zdeni 10.11.2009 11:49
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    janney, až si přečteš naše odpovědi, zeptej se i Terryho.Mě zajímá, co na to rodilý amík, jak uvažuje on...
    janca11 10.11.2009 11:49
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    A hlavně to neříkej veřejností,že my češi jsme vesměs pro smrt.Pro odplatu-oko za oko.
    Honafa 10.11.2009 12:17
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Ja jsem mu rekla uz dopredu,ze budete vetsina asi pro - h;avne, protoze jste matky a bude te mit na musce predevsim pedofily ( no ale az takove potvrzeni meho odhadu jsme snad ani necekala)...
    az prijde z prace, tak se ho poptam na nejakou formulaci
    janney 10.11.2009 18:23
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Já jsem proti trestu smrti.
    Evulik25 10.11.2009 14:04
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Jsem jednoznačně PRO !!!
    Několikanásobní vrazi......ty už podle mě nemají nárok na život
    Pro pedofily, bych raději než smrt, která by pro ně vlastně byla milosrdná ,volila středověké mučení, aby z toho něco měli
    Small 10.11.2009 16:07
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Já jsem pro..dle mého smrt za smrt. Pokud někdo někoho zabije, tak si nic jiného ani nezaslouží.
    Lillynka 10.11.2009 16:33
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Samozřejmě to nemyslím tak, že když někdo zabije v sebeobraně, že musí podstoupit trest smrti, to určitě ne..
    Lillynka 10.11.2009 16:35
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Rozhodne dekuji za nazory - vetsinu z nich chapu.....i kdyz nemohu rict,ze vzdy souhlasim.
    Jen takovy fakt k placeni toho draheho vezeni.
    Vyberu Californii - v tomto state soucasny system trestu smrti stoji rocne 137 milionu Dollaru. System bez trestu smrti by stal rocne cca 11,5 milionu Dollaru.
    Takze odpoved na otazku co je drazsi je prekvapive rozdilna, nez bysme si mohli myslet
    janney 10.11.2009 18:31
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    s temi cisly musim trochu opravit - terry me vyvedl z omylu,ze si to odpurci trestu smrti trochu prispusobujou - zapocitavaj spoustu odvolani a soudu, kterymi odsouzeni pred trestem smrti projdou a to plati vetsinou stat, nebot na pravnika nemaji.Takze ty pocty budou trochu zkreslene I odsouzeni na dozivoti se odvolavaji a pod
    janney 11.11.2009 07:42
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Nevinen!!!
    Dalsi velka otazka.
    Ted nevim ty cisla presne,ale za posledni 4 roky bylo cca 17 lidi odsouzenych na smrt prokazano jako nevinen. U 7 z nich se to dokazalo prokazat pred trestem smrti.10 z nich zemrelo NEPRAVEM.

    Samozrejme - problem je pak v systemu,korupci,omylum policie a bohuzel stale - predevsim v jiznejsich statech je to otazkou rasove nesnasenlivosti - v ramci hesla "o jednoho cernyho min - no problem"

    Ja musim rict,ze kvuli temto faktum a bylo by jich vic a v ramci lidskych prav a demokracie - ja jsem PROTI trestu smrti v obecne linii. Je to pro me asi i hodne srdecni zalezitost - proste si neumim predstavit ,ze omylni lide maji pravo nekoho poslat na smrt.
    Ale aby se to nepletlo - jsem proti plosnemu trestu smrti.
    Ve vyjimkach - kdy je ten clovek opravdu zvire a jsou tam jasne - naprosto dolozitelne dukazy,ze vrazdy spachal - s trestem smrti pak souhlasim.
    Jenze to je prave ten problem - dokonali lidsky system nebude - korupce a pravnici a rasismus tu bude vzdycky.
    Ma predstava je tedy nerealna.
    Jak jste nekteri rekli - nechtela bych aby rozhodovani bylo na me.

    Kdyz to ale vezmu cele kolem - smrt je nekdy pro toho zleho vraha lepsim vysvobozenim nez treba dozivoti a to take neni fer
    janney 10.11.2009 18:56
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    I když v tomhletom mám jasno a myslím si, že zastávám dokonce většinový názor :-), tak nevěřím, že by se v našem korupcí prorostlém státě neopakovaly podobné justiční vraždy, jako byl za socialismu trest smrti pro s tehdejším režimem nesympatizující Miladu Horákovou. Nejvíce mě při seznámení s tímto případem rozložilo, že zanechala po sobě doma malinkou dceru.
    Calamity J. 10.11.2009 22:05
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Tohle byl jeden z velmi smutnych pripadu.
    Ja prave docetla pribeh 3 omylu z Illinois a je mi z toho spatne - 2 chlapi od rodin,tretiho zavreli v 17.
    janney 10.11.2009 22:31
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Jani tak já jsme taky pro.A nekdy bych jim přála aby jim udelali to stejné co provedli oni .
    adrinka 10.11.2009 22:53
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    RE: USA a trest smrti
    Tak Honafa se ptala, co na to Terry jako americat - tak jsem ho "donutila" zformulovat.
    On je PRO trest smrti a to pry ze trech duvodu:
    1. nektere kriminalni ciny jsou tak strasne,ze proste je nelze jakkoli odpustit - zaslouzi si trest smrti.
    2. o vezeni se tvrdi,ze ma lidi predelat k lepsimu - na to on neveri - mysli si,ze ti lide jsou po vyjiti z vezeni spis horsi. Navic se vezeni v USa povazuje jako naprava a ne trest.Kdezto smrt alespon opravdu trestem je.
    3. Ve statech s trestem smrti je prokazatelne menzi pocet vrazd a znasilneni nez ve statech, ktery trest smrti nemaji.
    Tot jeho nazor.
    Ja s nim v podstate na 80% souhlasim. jen me trapi ti nevinni - chtela bych aby ten kdo sel na smrt - aby mu bylo skutecne dokazano,ze je vinen - ale to je jak jsem rekla ma nerealna predstava
    janney 11.11.2009 07:39
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]

    RE: USA a trest smrti
    S Terrym naprosto souhlasím. Zajímavý je zvláště ten poslední bod, průkazně nižší počet trestných činů ve státech se zavedeným trestem smrti.
    Jasně dokazuje, že zločinci nad sebou potřebují mít Damoklův meč v podobě trestu smrti, který je jako jediný účinný zastaví před jejich běsněním. Také dokládá jejich spíše zvířecí než lidské založení. A v těchto případech platí, že na hrubý pytel hrubá záplata. Musí praktikovat i kultivovaní a mírumilovní lidé. V opačném případě by je "Barbaři" převálcovali stejně jako svého času vyspělé Římany.
    Calamity J. 11.11.2009 08:32
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    Baby on line   | 13.11.2009 16:31:32
    Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

Hlen ve stolici

| Veronika J | 28.03.2024, 14:31

Dobrý den, občas se nám objeví tohle ve stolici , je to hlen ? Dítě 4,5 měsíce , od 3 měsíce na um. Dítě jinak bez problému kaká, nemá žádné potíže , bolesti bříška apod, mám trošku sušší pokožku promazáváme leniens. A často ublinkáváme. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

ve stolici je lehce hlen, ale pokud dítě prospívá, není třeba měnit mléko, doporučila bych přidat zeleninový  příkrm.

MUDr. Ludmila Vomelová | Babyonline | 28.03.2024, 18:44
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×